Üye adı:gümüşüm
Kayıt tarihi:30 Mayıs 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9404
Üye puanı:598
Takipçileri:45
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Tam Altın için gümüşüm yorumu ()@zafer_durak abim burdamısın
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için gümüşüm yorumu ()Tamam canım teşekkür ederim
feralya için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için gümüşüm yorumu ()Adesede ortalama düşürmemi tavsiye edermisin canım?
feralya için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için gümüşüm yorumu ()Bende çıkmadım daha
Fatoshhh için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için gümüşüm yorumu ()Adeseden cıktınmı?
Fatoshhh için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tam Altın için gümüşüm yorumu ()Bilemedim ki kardeşim Gamzem bana bi yer gösterdiydi orada güçlü al yazıyor zaten Gamzem 7 48 den fazlasını bekliyodu bende karar veremedim?
Furkann597898 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için gümüşüm yorumu ()Ne kadar zaman için vermişler biliyormusunuz?
Asentr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tam Altın için gümüşüm yorumu ()Evet kardeşim sen soda düsüse geçer demişsin ya onun için dedim
Furkann597898 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tam Altın için gümüşüm yorumu ()Ben borsa kapanışına kadar bekliyemediğim için cuma günü 740 emir vermiştim satmamış kardesim
Furkann597898 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tam Altın için gümüşüm yorumu ()Tesekkürler kardeşim hepimize insallah
ersan07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tam Altın için gümüşüm yorumu ()Tesekkürler kardeşim hepimize insallah
Furkann597898 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tam Altın için gümüşüm yorumu ()Kızz kos gel bak soda çıkıyor kaça çıkar bu simdik bak çabuk gelirsen karı paylaşırız tamammı? )))
gamzeCAN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için gümüşüm yorumu ()Adese sence döndümü ki bugün o kadar düşmedi sanki? fikrini bilmek istedim de malum ben borsada maalesef çok acemiyim
feralya için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için gümüşüm yorumu ()Yok benim ağırlık su an ozbalda ondan sonra brsanda bunlardan başka aldıklarımı öylesine el haslımdan alıyorum)) bunlar zarardan çıkarsa inşallah o zaman iyi alım yaparım elimde en azda adese var 180 lot 635ten aldım o da zarar ama çok değil
Fatoshhh için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için gümüşüm yorumu ()Anlıyamadım ki adesemi yükseliş kesin? O zaman zararda olsa neden çıkıyoruz?
Fatoshhh için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için gümüşüm yorumu ()@Fatoshhh alt mesaj cıkmısmı? bende de adese var o yüzden sormuştum?
gümüşüm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için gümüşüm yorumu ()Kaçtan almıştın? tepki yükselişi ne zamana kadar söyledilermi?
Fatoshhh için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için gümüşüm yorumu ()Zaten 4 ay oldu yazınca dedim ya bana 4 ay olmadı kardeşim demekki ben alırken sende parça alıyormustun yani
NapolyonBonapart için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için gümüşüm yorumu ()Yok kardeşim benim vestelde ortalama senden az düşük ama zararım çok(((
bulut30 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için gümüşüm yorumu ()O zaman kardeşim ben senin parça aldığında almışımdır bana 4 ay olmadı
NapolyonBonapart için cevaplandı (yorumu göster)