Üye adı:GÜMÜŞCEVİZ
Kayıt tarihi:3 Kasım 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3923
Üye puanı:1063
Takipçileri:73
Takip edilen:183
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:7 Ağustos 1981
Meslek:Profesyonel (Sağlık, tıp, hukuk vb.)
Yaşadığı yer:Tokat
*Anadolunun bereketli topraklarına sahip medeniyetler beşiği TOKAT şehrinden selam ederiz.
Tokat; Evliya Çelebi'nin dediği gibi: Halkı gariplere dosttur. Kin tutmaz, hile bilmez insanların diyarıdır.
Tokat; Mevlana'nın "Tokat'a gitmek gerek, Çünkü Tokat'ta insan ve iklim mutedil diye övdüğü tek şehirdir.
*İşletme fakültesi okudum Kpss ile bir atama nasip olmadı. Sehir dışında büyük şirketlerde çalışma imkanım vardı fakat Ana Baba hasret v. s. gibi sebeplerle memlekette kaldım şükür.
*NEDEN GÜMÜŞE YATİRİM YAPİYORUM
*Ekonomik nedenlerden dolayi enflasyon karsisinda helalinden kazanıp yatırım yapmak niyetiyle burdayiz.
*Gümüş öncelikle çok ucuzdur her zaman alınabilir ulasilabilir bir değerli metaldir.
*Fiyat ne olursa olsun TL ile her zaman heryerden alınır yeterki lazım olan para ve borç para ile olmasın.
*Gümüşu almak kazanmanın yarısından fazlasidir. Malum ülkemizde çoğunluk ücretli çalışan kisilerden oluşur. (isci- memur v. s)
*Ücretli çalışanlar her zaman altın alamayabilir ama gümüş azda olsa düzenli alima uygundur.
*Bizim memlekette herkesin bir bağı bahçesi arazisi olur. Bizde ata topraklarında kendi çapimizda azda olsa geleneksel olarak tarımlada uğraşıyoruz.
*Enflasyon karşısında alinterimiz emegimiz erimesin diye çırpınıyoruz. kazancin azlığı çokluğu önemli değil helal olsun yeter.
*Hobi amaçlı başladigimiz daha sonraları ek bir işe ve gelire dönüşen ceviz yetiştiriciliği ile ilgileniyorum.
*Tarımsal bir emtia olan ceviz ile gümüşün birlikteliği sonucu iyi bir kazanç oldu.
*İçerisinde gümüş iyonu bulunan ceviz meyvesi adeta bunu ispatlarcasina maddi değerini gümüşle beraber katbe kat artırdı.
*Cevizleri hasat edip sattikdan sonra parasiyla yıllarca gümüş aldım.2026 yılı itibariylede bu birlikteliğin bereketine şükür ediyorum.
*Finansal dille ifade etmek gerekirse
tarimsal bir emtia olan cevizden metal bir emtiaya gümüşe parite yaptım.
*Sağlığımız elverdiği sürece buna devam edeceğim inşallah.
Gram Altın:2 Gram altını var
Puan:9019,45 Nakit puanı var
T. Puan:20980,9544 Gram & Puan birleşimi
Başarı:379. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()Aleykumselam hayırlı sabahlar hocam kendi adıma teşekkür ederim. bu tarz günlük hayatta kullanılan arapça ifadelerin doğru yazım ve telafuzu konusunda bilgilenmek çok değerli.
Karayel12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()Maşallah 19 u geçmiş ons.
19,30 yapsada kapatsa iyi olur.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()Onlara lafım yok voleyi vuracaklri gün yakındır
Mekan61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()18,30-40 bandından alıp satanlara bereketli olsun. Almayip bakanlara ise helal olsun demekki hedefe sadıklar.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()Kuveytte karlı TL yi bilmiyom
fatih_278 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()Ful dolar a geçildi. bereket versin.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()18,40 alımdan risk aldım yüzde elli dolar a geçtim 18,64 de
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()ne oluyor şimdi
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()çıkacak inşallah
muz69 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()alpler kapıyı arkadan tutuyor.
abede keferesi kızgın yağ dökmezse sağlam evelallah. :)
BuNickTamYirmiDörtHarfli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()hoş geldin hocam
allah bir daha düşürmesin
Karayel12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()bende çıkıyom bu vakitte ticaret yapmıyom.
BuNickTamYirmiDörtHarfli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()destek iyi çalışıyor abd kırmazsa iyi...
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()güzel bereketli olsun.
es_bombastic_es için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()çalışsın aman kırılmasın . :)
BuNickTamYirmiDörtHarfli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()eğer 18,10-20 dip seviyelerse 18,40-50 fena sayılmaz yt olmadan.
Yılmaz34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()çıkılanların tamamı 18,40 dan yerine kondu
18,10 ve altı gelirse yedek akçeler devreye girer.
alanada satanada pazar olsun. ytd.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()elindeki paranın 10 da 1 i
veya 5 de 1 i
sana kalmış ytd
alzusi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()parça alabilirsin ytd.
düşerse yine alırsın
düşmezse çıkarsa almadım diye canın sıkılır
yinede sen bilirsin :)
alzusi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()dolar la aldıktan sonra 12 cent ve üzeri kar yazıyor sabah 8 akşam 18 arasında
34Mert54 için cevaplandı (yorumu göster)