Üye adı:Gül_şen
Kayıt tarihi:15 Şubat 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:42
Üye puanı:1
Takipçileri:1
Takip edilen:6
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Bir kuş bile, nasibi kadar kanat çırpar gökyüzünde...
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Gül_şen yorumu ()Sana zahmet mipaz yorumu yapar misin
SERseri4LBAY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Gül_şen yorumu ()Ben 80 den almıştım 88 den sattım korkuttu biraz ygyoya falan bakınca gideri var mi sizce yeniden girmeli miyim?
Uçankarınca için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Gül_şen yorumu ()İhlas için fikriniz var mi
Uçankarınca için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Gül_şen yorumu ()Cok şükür sonunda 1.60 gördük
Uçankarınca için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Gül_şen yorumu ()Slm atlas a bakabildiniz mi?
SERseri4LBAY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Gül_şen yorumu ()Baya var sizce gitmez mi
Alton için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Gül_şen yorumu ()Atlas için yorum yapar misin?
Alton için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Gül_şen yorumu ()Akfgy için zaman soyleyebilir misin elimde yüklü miktarda varda 3.60dan
SERseri4LBAY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Gül_şen yorumu ()Tamamdır sagolun
SERseri4LBAY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Gül_şen yorumu ()Atlas için yorum yapabilir misin?
SERseri4LBAY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Gül_şen yorumu ()Ygyo için bisey söyleyebilir misin?
SERseri4LBAY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Gül_şen yorumu ()Ygyo hakkında fikriniz var mi acaba
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Gül_şen yorumu ()3.75 den alindi.
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Gül_şen yorumu ()3.72 olcak sanirim
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Gül_şen yorumu ()Teşekkürler krtek için bisey söyleyebilir misiniz?
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Gül_şen yorumu ()Merhaba tektu ve Trabzon var elimde sizce ne olur.
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Gül_şen yorumu ()Abla tektu içinde yorum yapar mısın?
elifbilgemcee için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Gül_şen yorumu ()Abla hedefin nedir rygyo da.
elifbilgemcee için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Gül_şen yorumu ()Abla rica etsem klgyo yorumlaya bilirmisin?
elifbilgemcee için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Gül_şen yorumu ()Abla çok bekler miyiz?
elifbilgemcee için cevaplandı (yorumu göster)