Üye adı:Guiding1
Kayıt tarihi:30 Ocak 2020
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:14
Üye puanı:0
Takipçileri:3
Takip edilen:1
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Guiding1 yorumu ()Günaydın bir sorum olacak cevaplarsanız sevinirim. Elimde rysas ve rygyo var bunlardan rysas hissesini satış izni vermiyor. Al sat kapalı yazıyor sürekli teşekkür ederim
Yatırım_meraklısı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Guiding1 yorumu ()Armada hisseniz duruyor mu elif hanim
elifbilgemcee için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Guiding1 yorumu ()Elif hanim Merhaba uzun zamandır sessiz takipçileriniz arasindayim. Bu son düşüşten sonra bazı hisseleri sattım ama hala cikamadiklarim da var bilmiyorum kader belkide. sizin kiler ile ayni hisselerdi. Acaba yine elinizdeki hisseleri ve maliyetlerini daha önceki gibi portföyünüzde yazarsaniz çok iyi olur onlar bize ipucu veriyordu iyi akşamlar dilerim
elifbilgemcee için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Guiding1 yorumu ()Teşekkür ediyorum
Beyzey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Guiding1 yorumu ()Son iki gündür o kadar çok zarar ettim ki kendime çok kizdim aldıklarımı bile satamadim ne yazikki
Beyzey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Guiding1 yorumu ()Üzgünüm ben sizden daha da acemiyim kızmayın Armada da fiyat tabani olan 18.43 girdiğimizde açılış rakamı 20 bile olsa benim rakamdan mi yoksa açıldığı rakamdan mi satış gerçekleşir
Beyzey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Guiding1 yorumu ()Teşekkürler
Beyzey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Guiding1 yorumu ()Bu rakamı nerden goruyorsunuz
Beyzey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Guiding1 yorumu ()Aynı şeyi tüm satilmayanlar için de uygulamalimiyim yoksa beklemek daha iyi olur mu
Beyzey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Guiding1 yorumu ()Satış emri olarak 18 mi girmelimiyim yoksa açılışı beklemelimiyim sizce tşk
Beyzey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Guiding1 yorumu ()Örneğin Armada 21.68 gösteriyor ancak satış yapmıyor. Teknosa 7.04 gösteriyor ancak o fiyata yine satmiyor (sizi hem meşgul hem rahatsız ediyorum ancak hiç bilmedigimden stres oldum ve çok zarar yazdi
Antep için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Guiding1 yorumu ()Teşekkür ederim bakiyorum
Antep için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Guiding1 yorumu ()Lütfen nasıl yapabilirim bugün birçok hisse ye satış emri girdim ama gerçekleşmedi
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Guiding1 yorumu ()Merhaba aldığım hisseleri satış yapamıyorum emir giriyorum satmiyor nasıl yapabilirim yardimci olurmusunuz?