Üye adı:Gramla
Kayıt tarihi:2 Mart 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1009
Üye puanı:184
Takipçileri:38
Takip edilen:2
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Araştırma ve geliştirme
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:52 Gram altını var
Puan:207,21 Nakit puanı var
T. Puan:317606,4532 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Gramla yorumu ()Almak zorunda değilsiniz ki. Bunu kabul etmek istemiyorlar ama iç piyasadaki dolar alım satımları ciddi anlamda dolarınyükselmesine etki ediyor. Yanlış anlamayın bin ikibin dolarlardan bahsetmiyorum. Ama içimizdeki irlandalılardan arınmadığım sürece bu böyle devam eder.
KainatKahini için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Gramla yorumu ()6, 52 Altın da kalıcı olursa ilk nokta 6. 48 sonrası 6. 42 olacaktır.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Gramla yorumu ()Haftaya faiz artışı var. Şuan dolar da ve karda olsaydım çıkardım. Malumunuz faiz artışını fiyatlıyor. Umarım haftaya 5. 50 Altın da dolar satılacak. Şahsi fikrim. YTD
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Gramla yorumu ()faiz artışını fiyatlıyor. Ve bu başlangıç.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Gramla yorumu ()tabi. kesinlikle yastık altıda vardır ama bu kadar değildir. Yani kısaca anlatmak istediğimi anlamışsınızdır umarım.
Deryadmn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Gramla yorumu ()Konu: #12448658 Grafik detay ve yorumları

Bizim aldığımız dolar etki etmez diyenler paylaştığım görsele baksınlar.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Gramla yorumu ()Konu: 06 Eylül 2018 Gramla Dolar grafikli yorumu

0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Gramla yorumu ()saygılar...
3BeğenmedimŞikayet
Dolar için Gramla yorumu ()Şuan elinde dolar olanlar 6. 70 ve üzerinden dolar alanlar, bugün uçacak diyerek kendilerini teselli ediyorlar. Çözülme süreci... :)))
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Gramla yorumu ()Yaklaşmış...
firuze_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Gramla yorumu ()yıl sonu hedefini söylersem burdan beni afaroz ederler...
Onur1048 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Gramla yorumu ()Biliyorum imkansiz ama dediginiz gibi bir temenni benimkisi...
DOLARCI_HACI için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Gramla yorumu ()Ben kurumsal bir firma calisani olarak sunu soylemek istiyorum. yil sonu dolar kur fiyatini 4. 80 olarak almistik. yani anlayacaginiz koc gibi buyuk bir holding bile dolarin bu sekilde yukselecegini ongoremedi. bu arada yapi kredi bankasida koca ait olmasina ragmen. soylediginiz yanlis bence
Saygilar...
Quixoman için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Gramla yorumu ()nasıl beceriyorsunuz bu durumda zarar etmeyi merak ettim açıkcası.
FiftiCent için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Gramla yorumu ()6, 5 kırılırsa kaçlar konuşulur peki ÜSTAD :)))
Nurkan76 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Gramla yorumu ()Ben İş bankası denizbank ve yapı kredi kullanıyorum. Yaklaşık 1 aydır dolar almıyorum.
Nurtek için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Gramla yorumu ()Kullanıyorsanız şikayet etmeyin. şikayet ediyorsanızda kullanmayın. Tavsiyem budur.
Nurtek için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Gramla yorumu ()Bıktık tfx muhabbetinden artık yeterr.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Gramla yorumu ()Tamam kardeşimde ne anlatmaya çalıştığını tam anlayamamakla birlikte dolar seven arkadaşların bu sevdasından vazgeçmesi gerektiğini söylemeye çalışıyorum. Ben merkeze kayanlar elinde pasaportu olanlar bunuda unutma.
batwoone için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Gramla yorumu ()Kimse korkmasın kimse merak etmesin. Bizde bu kadar dolar sevdalısı varken bu dolar herzaman çıkar. He sonra o dolarları elbet bozacaklar ama türk liraları bir işe yarayacak mı oda muamma.