Üye adı:grambeyin
Kayıt tarihi:22 Aralık 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:150
Üye puanı:16
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için grambeyin yorumu ()dolar 26.9936. yani asla 27 değil. teneke olarak adlandırılan metaller 6 ayda on kat arttı, Altın olarak adlanıdırılan çöp asla 1700 değil. hangi simülasyon bu ağam
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için grambeyin yorumu ()aylardır pasif okuyucu olarak burdayım. yüzlerce yorum, beklenti, istatistik , reel gidişata göre ; ağustos sonu gramdan çık alttan alım fırsatını değerlendir , avuç içi de olsa toprak al, güz ve kış için erzak biriktir. elbette YTD
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için grambeyin yorumu ()Altın 2022 kayıp ve hayal kırıklığını telafi edecek gibi gözüküyor. 1k Altın bir ev almadan da altın , altındır demek biraz polyannacılık
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için grambeyin yorumu ()altın , dünyada fiziki olarak az ama sanal olarak çok '' diye mi emtia olarak güçsüz kaldı acaba?
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için grambeyin yorumu ()maliyetine ons çok yakında burda. gel abi gel abla !
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için grambeyin yorumu ()biz küçük balıklar onların sofrasında çerez bile değiliz dostum
MAĞDUR_ADAM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için grambeyin yorumu ()bu durumda memis efendinin yıl sonu 1.400 kehaneti akla geliyor
arrowhead için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için grambeyin yorumu ()dolar tam kıvamında. ons bela oldu grama. nedir bi gram düşmanlığı aga
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için grambeyin yorumu ()boris johnson istifa etti. bunun herhangi bir parametreye etkisi olur mu?
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için grambeyin yorumu ()dolar 17/25 . sakıncalı tarihi anımsatan rakam:)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için grambeyin yorumu ()dolar ı gramı frenleyen sistem enflasyon kulvarında neden çaresiz?
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için grambeyin yorumu ()dolar a müdahele etmeye çalışıyorlar. vaatlerle rakamlara hükmetmek nerden bakarsan on numara hayal
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için grambeyin yorumu ()fiba piyasada gram alım satım rakamı paylaşabilir misiniz?
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için grambeyin yorumu ()haklısınız. tekniklerin iflas ettiği, yapay zekanın kontrolü ele alacağı günler uzak değiliz diyor. şu durumda gramın buraya yazılması sakıncalı ! rakamlarda olması beklenirdi. usa 'da, euro bölgesi de enflasyonu önce bi kabullenecek. ki bu uzak bi zaman değil
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için grambeyin yorumu ()abd başta olmak üzere gelişmiş ülke piyasaları, ''enflasyon sıkıntımız yok '' demek- dedirtmek için ansu altını metali baskılıyor. çünkü enflasyon demek altın demek. gaz birikmesi yaşanıyor. çöplerde de gaz birikir sonrası malum. sistemler şaşkın!
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için grambeyin yorumu ():)) bunu düşünemedim kardeşim
goldcashmann için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için grambeyin yorumu ()gram 907 kırarsa 908 yolu açılır. (üstad oldum dimi bende)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için grambeyin yorumu ()y. tubede kdemli analist diye bir vatandaş , kısa sürede ons 1600ler diyor. Altın devri bitti diyor. sırasını savdı diyor!
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için grambeyin yorumu ()terste tepetaklak bekleyen aralık ayı gramzede olarak konut fiyatlarını dört gözüm yaşlı ve yaslı takip ediyorum
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için grambeyin yorumu ()harem Altın 927/931 . bankalarda fena harcanıyoruz