Üye adı:goldmanist
Kayıt tarihi:22 Eylül 2014
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:137
Üye puanı:2
Takipçileri:2
Takip edilen:4
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için goldmanist yorumu ()tayfun bey 4. 90 dan tersdeyiz şu an
öneriniz nedir ? abd açılışının etkisi olurmu?
Tayfuun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için goldmanist yorumu ()5 amerika açılışında olur mu?
insomniac için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için goldmanist yorumu ()arkadaşlar garanti bankasında emir ile işlem yapan varmı ?
gece çalışıyormu?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için goldmanist yorumu ()4. 90 kaldık hocam malesef :(
murat_ge için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için goldmanist yorumu ()arkadaşlar 4. 9028 den dolar ım var ne yapmayalım.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için goldmanist yorumu ()arkadaşlar kapanış için ne düşünüyorsunuz?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için goldmanist yorumu ()üstat alım için birşey demiyorsun ?
kapanışa kar yazarmı ? sence
Tayfuun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için goldmanist yorumu ()alacakmısın kaç usd ?
cacaron_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için goldmanist yorumu ()hocam buralardan girsem kapanışa kar yazarmı _?
Tayfuun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için goldmanist yorumu ()bende kaldım :(
deeplord34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için goldmanist yorumu ()buradan alınırmı arkadaşlar :))
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için goldmanist yorumu ()düşüş kesinlikle izlenmeli kapanışı bekleyin derim ben.
Arap3471 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için goldmanist yorumu ()yön çok olmasa da aşağı doğru olur
beklenti bu yönde zaten.
Burtu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için goldmanist yorumu ()imza atmadan işlem yaptırmıyolar galiba?
Nuricemre için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için goldmanist yorumu ()En para da aynı şekilde mi?
sarhan43 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için goldmanist yorumu ()arkadaşlar tfx de hemen hesap açıp
işlem yapabiliyormuyuz
bankaya gitmeden?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için goldmanist yorumu ()Dünya Merkez Bankaları
Merkez Bankası Geçerli Faiz Oranı Sonraki Toplantı
Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası (TCMB) 17, 75%
Federal Rezerv (FED) 2, 00%
Avrupa Merkez Bankası (ECB) 0, 00%
İngiltere Merkez Bankası (BOE) 0, 50%
İsviçre Merkez Bankası (SNB) - 0, 75%
Avustralya Merkez Bankası (RBA) 1, 50%
Kanada Merkez Bankası (BOC) 1, 50%
Japonya Merkez Bankası (BOJ) - 0, 10%
Rusya Federasyonu Merkez Bankası (CBR) 7, 25%
Hindistan Merkez Bankası (RBI) 6, 25%
Çin Merkez Bankası (PBOC) 4, 35%
Brezilya Merkez Bankası (BCB) 6, 50%
not. sadece bilgi amaçlıdır.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için goldmanist yorumu ()uzunca bir süredir ordayım zaten :)
pozisyon değiştiricem :))heyecan arayalardanım sanırım.
SbC için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için goldmanist yorumu ()tam da böyle düşünüyorum :))
teşekkürler yorum için.
Ada09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için goldmanist yorumu ()14. 00 den sonra hemen almayı düşünüyorum mantıklımı ?
yön yukarı ise tabi?
Ada09 için cevaplandı (yorumu göster)