Üye adı:goldman06
Kayıt tarihi:3 Şubat 2015
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:2349
Üye puanı:60
Takipçileri:14
Takip edilen:23
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için goldman06 yorumu ()euro çakıldı resmen ...
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için goldman06 yorumu ()avrupa merkez bankası piyasaya para sürecek o yüzden euro değer kaybedecek ... bundan dolayı ve yunanistan olayı ..
hakan07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için goldman06 yorumu ()euro nun kaderi şuan için toplantıda sanırım ... mart ayında tabi doğal olarak daha kötü olacak... elimden çıkartmak için fırsat gelse bari...
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için goldman06 yorumu ()bist yükseliyor ... euro ne zaman atak yapacak acaba...
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için goldman06 yorumu ()euro toplantı sonrasına kadar tat vermeyecek sanırım... düşüşe devam..
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için goldman06 yorumu ()inşallah çok düştü biraz geç olacak sanırım ...
HURDACI için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için goldman06 yorumu ()2. 84 ü gördüğünde kuveytturk ü kullanıyordum makas çok fazlaydı . kaçırdım alamamıştım. sonra 2. 82 lere çekilince alım yapmıştım.
HURDACI için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için goldman06 yorumu ()aslında yorumunu hiç görmedim. geçen hafta da böyle olmuştu sanırım... 2. 80 i gördü haftasonu sonra salı günü 2. 83 yaklaşmıştı sanırım
HURDACI için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için goldman06 yorumu ()arkadaşlar önümüzdeki hafta düşüş sürecek mi ? euro ortalamam 2. 82 çok sert indi dolar ve Euro
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için goldman06 yorumu ()keşke çok sert indi
money_money için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için goldman06 yorumu ()euro sert indi trn neden acaba?
tnr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için goldman06 yorumu ()arkadaşlar euro çöktü .. neden acaba?
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için goldman06 yorumu ()euro pazar gecesi çekik gözlüler için alım fırsatı olur ve biraz olsun yukarı çekerler inşallah.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için goldman06 yorumu ()aynen euro koptu .. 2. 80 altı göründü sanırım
nereye_kadar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için goldman06 yorumu ()arkadaşlar euro nun yönü 2. 80 altı mı?
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için goldman06 yorumu ()mmms euro yorumun nedir?
mmms için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için goldman06 yorumu ()euro bu haftayı kötü kapatacak sanırım ... en az 2. 83 ü bekliyordum.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için goldman06 yorumu ()ilk veri kötü geldi ..
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için goldman06 yorumu ()abd den gelecek veriler ne kadar etkili olur arkadaşlar... sanırım üç veri gelecek ..
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için goldman06 yorumu ()bist düşüyor