Üye adı:Ganeja
Kayıt tarihi:14 Mart 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:2620
Üye puanı:455
Takipçileri:52
Takip edilen:11
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Temmuz 1952
Meslek:Profesyonel (Sağlık, tıp, hukuk vb.)
Yaşadığı yer:Ankara
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ganeja yorumu ()ankara fiziki gr. satış anlık 7845 tl...
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ganeja yorumu ()artık geçti bizden oğuz.. biz Altın a sardık.. temmuza kadar devam..
_BROKER_ için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ganeja yorumu ()hacım güzel.. rside henüz bozulma yok.. macd eh işte... biraz daha yükselirse 12 günlük ema hafif bozulacak... buralarda durup olası bir hafta sonu hareketiyle pazartesi gaplı açarsa 26 günlük ortalama bozulur.. ama artık bunlara takmıyorum.. çok şey haber ve beklenti ile yürüyor.. dxy en ö emli ve 97. 71
de güzel..
Buradaki arkadaşların büyük çoğunluğu trade yapmıyor.. hepsi spotçu... arkadaşlar Sadece büyük resme bakın eğer bir düzeltme yapsa bile olası faiz indirimleri ve FED'in söylemleri ile bu sene altını n daha yolu var.. sabır.
ytd
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ganeja yorumu ()ond 3450 iken totem olsun diye 1 gr. aşmıştın.. keşke fazla alsaydın. seni şelalecilere karşı kullanırdık .. kolay gelsin
bashar89 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ganeja yorumu ()Yükselişin veri ile teknikle bir alakası yok acaba ABD Piyasalar kapanınca bir hareket mi yapacak.. ? trunp ve çevresi.. hepsi trader çünkü.. ytd
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ganeja yorumu ()biraz daha giderse yine kısada negatif uyımsuzluk olacak.. mal çıkacaklar.. bakalım terside olabilir. py yuksrı yeni bir kanal açtıysa gider.. abd açılışıda var .. 18 de belli olur oturur piyasa.. ytd
Dogan33 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ganeja yorumu ()veriyle ilgili veya trumpın konuşması ile ilgili bir sızıntı oldu galiba... ytd
Dogan33 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ganeja yorumu ()çook teşekkürler... sizleri izliyorum... seviliyorsunuz..
Unique_xy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ganeja yorumu ()nasıl ufak.. ? Dün haftaya 5111 ile başladı ons.. bir günde 110 dolar yükseldi...
Orçe için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ganeja yorumu ()Hem rsi hemde macd 26 günlükte dün abd açılışı ile bozuldu. Pazartesi temkinli olmak lazım... ytd
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ganeja yorumu ()tesekkürler.. =)
Unique_xy için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ganeja yorumu ()akşam sakin kafayla tekrar okuyacağım.. =)
değerlisiniz...
Unique_xy için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ganeja yorumu ()pce önemliydi.. kötü oldu
bakalım abd satacakmı..?
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ganeja yorumu ()yok yok efendilik bizde kalsın...
Unique_xy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ganeja yorumu ()Fed Guvernörü Stephen Miran, son ekonomik verilerin beklediğinden daha güçlü bir ekonomiyi yansıttığını söylerek, Fed'in bu yıl faiz oranlarını ne kadar düşürmesi gerektiğine dair çağrısını geri çekti. yani şu an indirme gerek yok dedi dört bir yandan saldırıyorlar... Dayan ons =)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ganeja yorumu ()espriydi.. tesekkürler.. =)
İbrhmmm için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ganeja yorumu ()benmi.. ? onsmu.. ? =)
ons ise aynı fikirdeyiz.. Ben isem çok nadir yazarım..
İbrhmmm için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ganeja yorumu ()dxy anlık 98.3... yükselişte.. ama ons takmıyor.. benim tarafta da Trump var diyor.. teknikte neymiş diyor..
bugün ons 5020 yi geçip abd açılışına kadar orada kalırsa ilginç şeyler olabilir çünkü Hacım biraz yükseldi sabah Almanya ve şimdi de Londra açılışta biraz alıma geçti. trump'ı daha mı ciddiye alıyorlar ne.. ? fakede olabilir tabii.. hersabah hindistan kapanışa doğru biraz satar nakite geçerdi.. ?
saat 13.00 gibi piyasa biraz şekillenir..
ytd
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ganeja yorumu ()Herkese günaydın arkadaşlar Umut kardeşimizin onsda güne bakışı yazsın Okuduğunuz zaman Günün güzel bir özetini görmüş oluyorsunuz.. kendisine tesekkür ediyoruz.. Aslında ons'ta Fazla hareket yok gibi gözüküyor ama.. dolar endeksinin Bugün biraz daha yükselmesi ile yine de iyi yerde.. fakat Piyasalar Hala trump'a güvenmiyor.. blöfmü yapıyor.. ? yoksa Harekat mı yapacak.. ? bu tür hareketler piyasa kapandığı zaman yapılır bu akşam önemli.. Teknik olarak onsda bir olumsuzluk yok.. kısa da RS i'de negatif uyumsuzluk yok.. macd iyi yerde.. fakat hala ABD 10 yıllıklar ve dolar endeksi önümüzde bir engel olarak duruyor.. fakat büyük resimde ve ana trendde bir bozulma yok Uyan hala yukarı gibi duruyor sakince izlemek lazım...
ytd
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ganeja yorumu ()arkadaşlar dxy son 2 haftanın en yüksek değerin de... 97.84 de.. fakat analistler bu yükselişin devam etmeyeceğini öngörüyor 48 saat dxy takip etsek yeter.. Onun düşüşüyle nefes almaya başlarız.. ytd