Üye adı:Gamsız_Kelebek
Kayıt tarihi:29 Temmuz 2017
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:19342
Üye puanı:3184
Takipçileri:528
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:27 Haziran 1973
Meslek:Profesyonel (Sağlık, tıp, hukuk vb.)
Yaşadığı yer:İstanbul
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10126,15 Nakit puanı var
T. Puan:10126,15 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Gamsız_Kelebek yorumu ()En ıyısı ben de battanıyeme sarılayım. koseme cekıleyım::))ıyı gecelerrr
The_Makine için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Gamsız_Kelebek yorumu ()Bu rakamlar geldıgınde ben de full yanı elımdekı gumuslerı de euro 'ya geçsem ne dersınız
Traderrr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Gamsız_Kelebek yorumu ()Serkan bey parıte ıcın euro olabılır mı ya da gbp yı tercıh nedenımız nedır efendım
The_Makine için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Gamsız_Kelebek yorumu ()Ben de 1. 208 lere düşerse dedıgınız gıbı düşecek gıbı euro 'ya da atabılırım . nasıp
Traderrr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Gamsız_Kelebek yorumu ()Evet . soylemıstınız ben de şaşırmıştım herkes 1. 40 dan bahsedıyorfu cunku
Traderrr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Gamsız_Kelebek yorumu ()Cok tesekkurler::))
Traderrr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Gamsız_Kelebek yorumu ()Baskanım o kadar düşüş olur mu neyse elımdekı dolar ı olmadı euro 'ya parıte ederım ya gumusu
Traderrr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Gamsız_Kelebek yorumu ()::)))guzeldı
Traderist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Gamsız_Kelebek yorumu ()Cok haklısın yazdıklarında sen de Allaha emanet ol kardesım::))ıyı geceler
ruzgar41 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Gamsız_Kelebek yorumu ()altın in aılesı herkese ıyı gecelerrr. saygılar
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Gamsız_Kelebek yorumu ()Insanın bazen basıretı bağlanıyor ben de üzgünüm ama pollyanacılık bana ıyı gelıyor::))
dddsibel_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Gamsız_Kelebek yorumu ()Benım de kıskandığım dedıgım ınsan. sıbelcım bak sana nasıl al. sat dıyor bana da abla sen bılırsın dıyor::))
ruzgar41 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Gamsız_Kelebek yorumu ()::))guzeldı . helalll
dddsibel_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Gamsız_Kelebek yorumu ()Cıkacakkk::))düşen trendlerın dönüş noktasıymış efemm::))
dddsibel_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Gamsız_Kelebek yorumu ()Masaallah ben de dolar a parıte edecektım bır üstada sordum . bekle deyınce vazgeçtım::))neyse nasıp
ruzgar41 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Gamsız_Kelebek yorumu ()Oyyy oyyy oyyy::))hellaaalll toboya bana da ınsaallah demek düşer::))
The_Makine için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Gamsız_Kelebek yorumu ()Ben ılk defa almıstım tam bipolar
ruzgar41 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Gamsız_Kelebek yorumu ()aminnnnn::)))
Redcooll için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Gamsız_Kelebek yorumu ()Evvvettt::))
Öykü7778 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Gamsız_Kelebek yorumu ()Aynen ::))o zararda benı cok yıpratır . prensıbıme ters
ruzgar41 için cevaplandı (yorumu göster)