Üye adı:Gamsız_Kelebek
Kayıt tarihi:29 Temmuz 2017
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:19342
Üye puanı:3184
Takipçileri:528
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:27 Haziran 1973
Meslek:Profesyonel (Sağlık, tıp, hukuk vb.)
Yaşadığı yer:İstanbul
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10126,15 Nakit puanı var
T. Puan:10126,15 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Gamsız_Kelebek yorumu ()::))öldüm gulmekten sen de bu tatlı dil varken oyy oyy müdürün gözü yollardadur
efem_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Gamsız_Kelebek yorumu ()::)))helalll::))guzrldı
The_Makine için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Gamsız_Kelebek yorumu ()Dur dinleyeyım. yenı şarkılar kesfedıyorum
The_Makine için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Gamsız_Kelebek yorumu ()Cayı severım de bergamotlusu bı baska kardesım::))
Redcooll için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Gamsız_Kelebek yorumu ()::))he valla . yoh yohh da guzelmıs
efem_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Gamsız_Kelebek yorumu ()https://youtu. be/Ygo- Xouj_PA Israrla tavsıye edilir@efem_06@yusufcum_
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Gamsız_Kelebek yorumu ()Aminn. hepımızın::))
The_Makine için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Gamsız_Kelebek yorumu ()::))sen de şair oldun hee::))İstanbul gıbı hoş deyım oldu . helall::))
OĞUZZ_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Gamsız_Kelebek yorumu ()::))helalll::))ben çizgi fılme bayıldım da kuzum sıkıldı . ufluyor abisi::))
½Maniac için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Gamsız_Kelebek yorumu ()::))gunaydınnn::))
½Maniac için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Gamsız_Kelebek yorumu ()Aynennn::))brnım de gazetelerım bır de bergamotlu cayım::))misss. tereyaglı menemen yaptım sabah bır de yesıl salata . ıkı saat kalkmam kahvaltıdan . semaver de varsa bittim::))eşim sureklı kalkalım mı der ? ::))
OĞUZZ_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Gamsız_Kelebek yorumu ()Ablası çizgi fılmler super yaa:))
OĞUZZ_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Gamsız_Kelebek yorumu ()::))kolay gelsın . ben pazarları bıle kuzumla en geç 8 de kalkıp . cıkıyoruz . pazar kahvaltısı candır . buyuk keyıftır ::))
OĞUZZ_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Gamsız_Kelebek yorumu ()Ben tl olarak hesapladım. kara gelınce de sattım
uykucusirin için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Gamsız_Kelebek yorumu ()::))aynen . kendılerını kaf dagında görenler var ::))yazıkkk
Redcooll için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Gamsız_Kelebek yorumu ()Gunaydınnn::))sıze de
Egemen36 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Gamsız_Kelebek yorumu ()@OĞUZZ_ evden çıkarken termos bardagımı bulamadım. bergamotsuz çıkmam dedım. kavanoza doldurdum . bergamotlu cay gıbısı ver mı? yokkk. misss::))
The_Makine için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Gamsız_Kelebek yorumu ()/:))Serkan beyyy. ayıp oluyor ::))
The_Makine için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Gamsız_Kelebek yorumu ()Ben de dolar sam 1. 214 de euro gecmıstım . tl çıktım. karar senın Şirin'e ::))
uykucusirin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Gamsız_Kelebek yorumu ()::)))akılsız tlf yüzünden::))bız de cızgı fılmdeyız . renklı balık . pazar rıtuelı . ablası ben çocuktan gönüllüyüm . cızgı fılm hastası oldum be yaa::))
OĞUZZ_ için cevaplandı (yorumu göster)