Üye adı:Fzt
Kayıt tarihi:5 Kasım 2016
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:2819
Üye puanı:286
Takipçileri:12
Takip edilen:6
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fzt yorumu ()dolar hala iyi görünümünü koruyor doğru bu konuda hemfikiriz :)
Bu yükseliş sona erip düşse dahi korkmam ama çoğu kişi yükseliş bekliyor artık, bundan dolayı korkmaya başladım :)
_Sunay için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fzt yorumu ()Beni dolar ın düşüşü korkutmuyor da çoğu kişi yükseliş bekliyor o beni korkutuyor :))
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fzt yorumu ()İnşaallah geçer, biz depoyu fulledik bekliyoruz :)
emrecan1977 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fzt yorumu ()Haklısın :))
Ben de bir kaç kişiyi görüyorum:)
Ancak atletli inkar etmiyor, eleştirilere açık hakkını da vermek lazım!
emrecan1977 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fzt yorumu ()Hahaha
Tespitin iyi ama bi tek o mu?
:))
emrecan1977 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fzt yorumu ()Düşecek diyemedi ne yazık ki!
Sadece düşeceğini düşünüyorum dedi:))
yani kendinden emin bir dil kullanmadı oraya dikkat edin :))
KUTDRS için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fzt yorumu ()Son dakikaya bakın!
Halk bankasından Mehmet Hakan Atilla tek başına hakim karşısına çıkacakmış..
Bunu nasıl yorumlamak lazım?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fzt yorumu ()90 üstü iyidir :))
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fzt yorumu ()@muratt35
Aldın mı bari :))
90 altı kötü
90 üstü iyiydir :))
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fzt yorumu ()Aç gözlüklük sadece çıkarken satışta olmuyor güven kardeş, inerken alışlarda da oluyor :)))
Hala inatlaşıyorsun ama :))
Ben de son parçamı 3. 916 dan aldım artık nereye giderse gitsin..
3. 90 üstüde kalsın ama :))
muratt35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fzt yorumu ()Yine mi almadın :)))
muratt35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Fzt yorumu ()90 üstü olsun bizim olsun :))
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fzt yorumu ()Evet son parçamı da 3. 916*dan aldım rahatladım oh be dünya varmış ful dolar dayım artık :))
Herkes hesabını yapmalı ona göre davranmalı
Ytd!
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fzt yorumu ()90 üstü iyidir
95 üstü çok iyidir,
80lerdeki harakeketleri seziyorum :))
Ytd!
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fzt yorumu ()Eyvallah :)
Bir gün suçu kendimizde aradığımızda emin ol o suçu azıcık da olsa kendimizde de buluruz işte o zaman ne abd ne NATO ne de başkası...
Hadi hayırlı işler :)
AuriS için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fzt yorumu ()1. 5 ay olsun da yıl olmasın :))
muratt35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fzt yorumu ()Ama bak hala sadece başkalarını suçluyorsun :)))
AuriS için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fzt yorumu ()Ne yani 4 ü bir yıl daha bekleyecek miyiz :)
007 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fzt yorumu ()Tüm suçu her zaman Amerika'da arıyoruz!
Dönüp kendimize de bakma düşüncesi de oldaydı keşke!
AuriS için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fzt yorumu ()Bunu kimler için yazdın kardeşim :))
AuriS için cevaplandı (yorumu göster)