Üye adı:füreya_
Kayıt tarihi:6 Ekim 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3469
Üye puanı:1305
Takipçileri:818
Takip edilen:1
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:5 Gram altını var
Puan:2220,16 Nakit puanı var
T. Puan:32847,879 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için füreya_ yorumu ()Opec anlaşması mı?
Swap hamlesi mi?
Hangisi üstün gelir?
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için füreya_ yorumu ()BDDK kararı?
%10 swap limiti %1e düşürüldü..
Brawoo 3 kuruşluk hissesi vardı yabancının o da kaçar artık Heralde?
1BeğenmedimŞikayet
Ons için füreya_ yorumu ()Beklenti 20 milyon varil değil miydi hocam? . Rusya açıklama yaptı 10 milyon varilde anlaşmışlar.. Beklentinin Altın da bu?
VYaman için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için füreya_ yorumu ()Fener hissesinden bböööğğy felan geldi yeter da..
seleryus için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için füreya_ yorumu ()@özüm76
Klmna ve Dokta için yazdığım yorumu göre biliyor musun?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için füreya_ yorumu ()Ons da bu durumda 1040 oluyor sanırım.. Çok güzel..
Memduh_Basgan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için füreya_ yorumu ()Konu: Ytd 4.90 altı stop.. Görüntü ışıklı :)
24 ve 27 de dirençleri var.. Dokta tahtacısı çok acımasız.. Bol cezalı hisse dir kendisi.. Dikkatli ol..
Klmna 38 destek olmaya devam ederse yeni hedef 44.16..
özüm76 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için füreya_ yorumu ()Abi hayırlı akşamlar
Takipçinim abi..
Dtyns için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için füreya_ yorumu ()Konu: #19935626 Grafik detay ve yorumları
Ben görüyorum :pp
Dtyns için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Reşat Altın için füreya_ yorumu ()Temettü veren hisse almadım şu ana kadar. Hiç bi fikrim yok Malesef..
seleryus için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için füreya_ yorumu ()Konu: Benim son dakikada şöbiyet de çıktı.
Brim tl mi dolar mı çelik bey?
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Reşat Altın için füreya_ yorumu ()Masayı devirecek yiğit kaldı mı? Kimdir o, hangi dünya ülkesi? :)) hepsi mum oldu..
VYaman için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için füreya_ yorumu ()Konu: Ytd 4.90 altı stop.. Görüntü ışıklı :)
Piyasa kapandı artık.. haftasonu bakayım seni etiketlerim özüm..
özüm76 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için füreya_ yorumu ()Konu: Ytd 4.90 altı stop.. Görüntü ışıklı :)
Devam eder miyiz canım haftaya?
füreya_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Reşat Altın için füreya_ yorumu ()Al sat tavsiyesi istemiyorum efendim.. Teşekkürler..
seleryus için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Reşat Altın için füreya_ yorumu ()Israrla ve çaresizce nezaket kurallarına uymanız :))
VYaman için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Reşat Altın için füreya_ yorumu ()Oo napam iyilik güzellik hocam:))
2 hisse var sade.. Ek yaparız, olmadı alırız :))..
VYaman için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için füreya_ yorumu ()Bu hafta da 93 üzeri kapatamazsak yok artık derim..
Haftalık desteğe hiç bu kadar yaklaşmadık..
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Reşat Altın için füreya_ yorumu ()Seviyorum sizi :))
Açıklamalı içerikli..
VYaman için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için füreya_ yorumu ()Brent düşüyor volki.. Borsa yarın ne olur? :)
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)