Üye adı:Forrestgump
Kayıt tarihi:1 Temmuz 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:274
Üye puanı:38
Takipçileri:7
Takip edilen:8
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:77 Gram altını var
Puan:124,51 Nakit puanı var
T. Puan:458789,255 Gram & Puan birleşimi
Başarı:18. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Forrestgump yorumu ()Borsadan anlamıyorsan fon almak daha mantıklı Çeşitli fonlar var
Enerji Fonları
Teknoloji fonları
Para piyasası fonları
Kıymetli madenler
Bankacılık
Her türden mevcut
Fonların hisse senet sepetleri var
Aldığın sektörün hisse senetlerini tutuyor.
Tek bir hisse kalmaktansa riski azaltıyor..
Alton_iz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Forrestgump yorumu ()Frotoda bence çok ucuz kaldı
Bende bunlar var
Fon var genel olarak
Enerji fonları
Froto
Ttkom
Bankalarda bedava
Pazartesi kesin çoşacak..
Alton_iz için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Forrestgump yorumu ()Zank diye yüklü alım yapma azar azar ekleme yaparak harp var darp var:)
Alton_iz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Forrestgump yorumu ()Tabiki yatırım tavsiyesi değildir.
Ben kendi aldığım hisseyi söylerim:)
Forrestgump için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Forrestgump yorumu ()Ttkom almak daha akıl karı bence:)
80 den verirsin:)
Alton_iz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Forrestgump yorumu ()Piyasalar çöküşe hazırlanıyor.
Ema 50 felan hak getirir. İzleyelim görelim.
Alton_iz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Forrestgump yorumu ()Aselsan orta vade 210 olmadan dokunmam. Bu seviyeler çok riskli dikkatli olmakta yarar var..
Alton_iz için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için Forrestgump yorumu ()Azar azar aceleye mahal yok :)
Alton_iz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Forrestgump yorumu ()Hangi seviyeden aldınız bilmiyorum ama Altın uzun vadede evden daha çok getiri sağlayabilir.
İhtiyaç dışındaki evi yatırımlarda değerlendirmek bencede daha mantıklı.
Ama full altın full dolar ya da borsa olmaz.
Riski azaltmak gerekiyor..
Alton_iz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Forrestgump yorumu ()3870 olsa bile hayatta full girmem.
Forrestgump için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için Forrestgump yorumu ()4100 de büyük fırsattı
Alan hala karda zarar yazmaz dolar dan dolayı diye düşünüyorum.
Dibi bulmak zor ama 3870 yaklaşan seviyeler ya da 3870 altı iğne 3777 gibi belki bir ihtimal..
Alton_iz için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için Forrestgump yorumu ()Bazı arkadaşlar martta 6bin görüyorlardı tarih vermemişlerdi sanırım
2027 mart olabilir:)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Forrestgump yorumu ()Bencede oralarda durmaz güzel bir alım fırsatı doğurur.
Yüksek enflasyon eninde sonunda emtiaya yarayacak kısada olumsuz uzunda para emtiaya gelir..
Özgür197501 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Forrestgump yorumu ()Hafta sonu yalandan barış haberi gelir yükseliriz biraz:)
Telafi_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Forrestgump yorumu ()altın çıkarma maliyeti 1800 dolar o fiyatlar mümkün değil:)
Özgür197501 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Forrestgump yorumu ()Aman kuzum deme öyle?
Özgür197501 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Forrestgump yorumu ()Sen napıyosun kral
Forrestgump için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için Forrestgump yorumu ()Düşmesine sevinmiyorum tabiki ama piyasada çöküş ve faiz artırımı naraları atılmadan önce bu konuda konuşmuştuk. Piyasa balon köpüğü alacaklar..
Telafi_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Forrestgump yorumu ()Beni takdir ettin mi:)
Telafi_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Forrestgump yorumu ()Beni biliyorsun düşüş yönlü konuşunca taşlanıyorduk..
Telafi_ için cevaplandı (yorumu göster)