Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Tüm Yorumlar (11680085)
Ayarlar
0BeğenmedimŞikayet
Legend34 (4 saniye önce)Sen bilirsin tercih senin sen neye inanmak istersen ona inan. Ben seni uyardım. Herkes çıkacak yeri tespit edebilir 5000$ 7000$ 10000$ diyen de çıkar bunu bilmekten kolay ne var önemli olan ineceği yeri tahmin etmekte var mı itiraz eden veya böyle iddaalı rakam veren. hodri meydan. Senin dediğin gibi iki tepe yapması için önce 3200$ görmesi şart hatta dibin dibini 3000$ bu rakamları görmeden çift tepe yapamaz. Ben burdayım bir yere kaybolmam.. Bu yazdıklarım kayıtlı kalsın. Gelince görüşelim. ytd.
Selam49 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Scarface51 (5 dakika önce)Değerli yorumlarınız için teşekkürler sayın hocam.
Lider_ismail için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
DaşmıYiyelim (18 dakika önce)Konu: Ons
Gelirmi tepki sayın hocam yön Sibirya mı
ALTINCIDAYI_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Orçe (25 dakika önce)Altın bu şekilde düşük seyrederse galericiler de emlakçılar da iş yapmaz bir vatandaş olarakta kimse bu fiyattan altınını bozup ev veya araç almak istemez
1BeğenmedimŞikayet
O_Ben_Pamir (27 dakika önce)Sayın hocam teşekkür ederim. Ben her daim iyilik, paylaşım ve yardımlaşmadan yanayım. Bu davranışların kime ne gibi zararı olabilir. Sizler emek edip birşeyler paylaşıyorsunuz ama bunu öyle yorumlar yapılıyorki gölgede bırakıyorlar. Umarım sizinle de güzel fikir alışverişlerimiz olur. Saygılarımla. @O_Ben_Pamir
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Recdp543 (29 dakika önce)Aynen. Dibi kimse bulamaz tepeyi de. Atomo parçalamaya gerek yok...
Esadcan1 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
ALTINCIDAYI_ (35 dakika önce)Konu: Ons

3 yıllık desteğe temas tepki gelmeli ytd
0BeğenmedimŞikayet
Yön_Kuzeydoğu (36 dakika önce)Elinize yüreğinize sağlık hocam, çok güzel ifade etmişsiniz, bütün paragraflarda hemfikiriz. Saygılarımla. @Yön_Kuzeydoğu
O_Ben_Pamir için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
etacarter (37 dakika önce)Aralık 2025 fityatlarinda 7 ay heba oldu :/
etacarter için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
etacarter (38 dakika önce)Beklenmedik bir salele oldu dost bu rakamlar çok komik
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
O_Ben_Pamir (42 dakika önce)Hiçbir dayanağı veya gerekçesi olmadan kesin ifadelerle “yükselecek” ya da “düşecek” şeklinde yorum yapılmasını doğru bulmuyorum ve yapanlarıda anlamıyorum. Amaçları ne neye hizmet ediyorlar.
Elbette platform herkese açık ve herkes site kuralları çerçevesinde düşüncesini paylaşabilir. Ancak yatırım gibi hassas konularda yapılan yorumların mümkün olduğunca gerekçeli ve sorumluluk bilinciyle paylaşılmasının daha faydalı olacağı kanaatindeyim.
Bu nedenle, bana güven vermeyen paylaşımları yapan hesapları engellemeyi tercih ediyorum. Benden rahatsız olanlar da aynı şekilde beni engelleyebilir. Böylece herkes kendisine uygun bir iletişim ortamı oluşturabilir.
Yaklaşık dört yıl önce de bu platformdaydım. O zaman da kimseye karşı saygısızlık yapmamaya özen gösteriyordum, bugün de aynı anlayıştayım. Dileğim, herkesin birbirine karşı daha saygılı ve seviyeli bir üslup benimsemesidir.
Rahatsız ettiysem affınıza sığınırım.
Saygılarımla.
@O_Ben_Pamir
1BeğenmedimŞikayet
Yön_Kuzeydoğu (43 dakika önce)Kıymetli @bashar89 cığım, cza aldım diye sakın üzülmeyin, gözünüz arkada kalmasın, sayfada sizi aratmayacak arkadaşlar fazlasıyla mevcut. Sizin kadar olmasa da görevlerini layıkıyla yerine getiriyorlar, ekibinizi iyi yetiştirmişsiniz çok memnunuz, sağ olsunlar. @Yön_Kuzeydoğu
0BeğenmedimŞikayet
Bozkurtc (46 dakika önce)Teknik seviyeleri netleştirdiğimize göre artık dinlenme vakti. Desteklerin kırılmadığı, dirençlerin üzmediği ve herkesin cüzdanının güvende kaldığı huzurlu bir gece dilerim. Hepinize iyi geceler)
0BeğenmedimŞikayet
g_emre (48 dakika önce)Evet. 3850. Sen al buralardan ibrahim. Beni tanımadan finansal bilgimi nasıl küçümseyebiliyorsun diyeceğim de usd yi tr ile sınırlı sanan biri ile tartışmaya girmek zaman kaybı olur.
İbrhmmm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Esadcan1 (49 dakika önce)Almak için dibi, satmak için tepeyi arayanlar hep ortada kalır
Recdp543 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bozkurtc (50 dakika önce)Beni yanlış anlamışsınız hocam. Yeterli finansal okuryazarlığa, piyasa tecrübesine ve derinliğe sahibim; yine de teşekkür ederim, ekran görüntüsü alıyorum :))
Legend34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Esadcan1 (51 dakika önce)Biz ucuza alıp pahallıya satanlarız. Bizimle herkes arasında fark var. :)
_BROKER_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
İbrhmmm (55 dakika önce)3850 TL öyle mi seni dinleyip belki bazıları satacak belki bazıları çok ucuzdan alamayacak nasıl bir vebale girdiğini farkında mısın kesin konuşup 1 gram bilgin olsa dolardan dolayı bile o fiyatlara gelmeyeceğini bilirdin
g_emre için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yön_Kuzeydoğu (55 dakika önce)Ön görünüz doğrultusunda şu an 10x short açın, kasa zamanda milyarder olursunuz. Yaparsanız bizi de bilgilendirin lütfen. @Yön_Kuzeydoğu
Legend34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Selda09 (57 dakika önce)Keşke tek derdimiz o olsa benim bir Allahım var
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)