Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Tüm Yorumlar (11680085)
Ayarlar
0BeğenmedimŞikayet
Ayyüzlüm (3 dakika önce)İyide dezenflasyon uzun zamandır var ki mer. bankaları para basıyor açığı kapatmak için mesele seçim politikası faiz artırmasada düşeremez çünkü enflasyon çok yüksek
Mustafaizmir35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Beyzax (4 dakika önce)Çok güzel çıkarımlar, teşekkür ederiz.
Ayyüzlüm için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Ayyüzlüm (8 dakika önce)1. alım yaptığın bankayı kurları daha iyi olanla değiştir ve istediğinde altın olarak al
2. Fiyatları takipde ol altın alırken uygun yerde al mesela Fed gibi şeylerde duruma göre bekle mesela bu ayki gibi fedden sonra düştü
3. alınmış alınmıştır sakın arkaya bakıp üzülme
4. dur çok çıktı bozayımda alttan alırım sakın deme
5. ons her ne kadar düşsede dolar desteğini unutma o çıkınca altında çıkar enseyi karartma sabırlı ol uzun vadecisin
6. hedefin olsun mesela ev alıcam gibi o zaman bozdurup yemezsin kıyamazsın
7. fizikide güzeldir ekrana bakıp üzülmezsin güvenlik sorunu yoksa
Yarını kimse bilemez gaybı yalnız Allah bilir biz çabalarız kaderimizi yaşarız ben düzenli olarak yaklaşık 2018 den bu yana altın alıyorum bunları ev için araba için sattık şimdi oğluma ev için biriktiriyorum inşallah nasip kısmet herkez nasibindekini alırmış gönlünüze göre hayırlı olsun kardeşim uzun oldu ama sormuşsun topdan söyledim sonra ağlamak yok tamam mı altın bu düşerde çıkarda 200 TL den gibi ilk almıştım düşün şimdi 8 yıl olmuş yıllık grafiklere de bak
TemnyKral için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mustafaizmir35 (8 dakika önce)Yani fiyat artış hızının yavaşlaması mi diyorsunuz dezenflasyon ?
Dolar zayıflar faiz indirim beklentisi doğar gevşeyen para poltikası likitide artışının neden olur bir kısmıda değerli metallere gelmesi yükseliş beklenir . ytd
Ve mantıklıda güzel bir bakış açısı teşekkürler.
Bozkurtc için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
O_Ben_Pamir (11 dakika önce)Hoşbuldum. Teşekkür ederim. Güzel görmek güzel bakanın kalbinin güzelliğindendir. Saygılarımla.
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Clarias (13 dakika önce)Tutunamiyor biraz daha aşağı salacak gibi
0BeğenmedimŞikayet
O_Ben_Pamir (14 dakika önce)Merhaba hocam teşekkür ederim. Bende tekrardan sizlerle olduğuma sevindim. Saygılarımla.
Ayaz26 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
NoPaniC_34 (15 dakika önce)Oguz senin ekip toplanıyor:) Gene kaptn günlük 3 like:)) @_BROKER_ @O_Ben_Pamir
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
NoPaniC_34 (16 dakika önce)Hoşgeldiniz eski arkaşları görmek güzel..
O_Ben_Pamir için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Yön_Kuzeydoğu (18 dakika önce)Aleykümselam kıymetli hocam, bilmukabil, sonradan farkettim sizlere de hayırlı uğurlu olsun. Alışveriş için dışarı çıkmıştım, mesajınızı yeni okuyabildim hocam. Mutlu huzurlu keyifli ve bereketli bir gün dileğimle. Saygılarımla. @Yön_Kuzeydoğu
Mustafaizmir35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
deLiogLan_ (19 dakika önce)Tamam o zaman bu seviyeler bana göre maldan çıkıp alttan kovalama yerleri değil ve ayrıca sen artık tecrübelisin bu konularda panik yapmana hiç anlam veremiyorum beni şaşırtıyorsun inan biraz sakin olmanı öneriyorum.
@deLiogLan_
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bozkurtc (20 dakika önce)De- eskalasyon! olursa altın ne olur?
0BeğenmedimŞikayet
TheBroker (23 dakika önce)teşekkür ederim. Herkese bol kazançlar.
deLiogLan_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Beyzax (25 dakika önce)Yapamayacağım abim param yetmiyor henüz 2030 gibi düşünüyorum istediğim tutara ulaşırsam.
deLiogLan_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mustafaizmir35 (26 dakika önce)En iyi kararı vermissin kardeşim nasibini beklemek en güzeli bol bereketli olsun inşallah tebrikler.
Ertu022 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
deLiogLan_ (29 dakika önce)Tek bir şey soracağım beyza ev yada buna benzer yatırım yapacakmısın bu aralar?
@deLiogLan_
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mustafaizmir35 (29 dakika önce)Sende iyiki varsın dostum eksik olma seviliyorsun tekrar hoş geldin sefalar getirdin güzel insan her zamanki gibi dostlar çok tanısırsın guzel günler bol bereketli kazançlar diliyorum
O_Ben_Pamir için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Beyzax (31 dakika önce)Halil abim zamanında satıp çıkamadım ne yapsam bana da akıl verin, mecbur bekliyorum artık.
deLiogLan_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
trad (32 dakika önce)Alım için beklediğim 5500 TL düşerse alırım
0BeğenmedimŞikayet
Beyzax (32 dakika önce)Pamir hocam hoş geldiniz, nasılsınız? Nezaketinizi ve alçakgönüllü olmanızı unutmadım özlettiniz epeydir yoksunuz.
O_Ben_Pamir için cevaplandı (yorumu göster)