Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Tüm Yorumlar (11680085)
Ayarlar
0BeğenmedimŞikayet
Bozkurtc (6 dakika önce)—>Piyasada para kaybedenlerin kaybetmeden önceki son sözleri:
—Abi bu hisse uçacak, herkes satıyor ben alıyorum.
—Stop- loss koymadım, gerek yok, bu sağlam.
—Kardeş, sen de al, yarın %20 yukarı.
—Ben bu piyasayı çözdüm artık.
0BeğenmedimŞikayet
DaşmıYiyelim (6 dakika önce)Günaydın kardeşim teşekkürler
deLiogLan_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Zemheri_46 (7 dakika önce)Selamlar halil emeğine sağlık.
deLiogLan_ için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
deLiogLan_ (22 dakika önce)Günaydınlar Altın in ailesi güzel bir hafta sonu temennisiyle
Ons altın gece kapanışı 4089 la yapmış bulunmakta 4000 üzerinde taban çalışması devam etmekte bunun bir süreç olduğunu unutmayalım biranda ivmelenme olmaz küçük adımlarla silkeleyerek(dökülmeyin) devam etmesini bekliyorum önceliğimiz fibo direnci 1.272 (4120) üzerinde günlük kapanışlar görmemiz, Abd tarafında ise 39 trlyon dlr olan borç yükü güçlü dlr la eritilemez dolayısıyla Fed(fayiz) tarafında şuan için görünen beklentilerin zaman içinde ons altın lehine değişebileceğini umuyorum ayrıca dlr/tl kurunun gram altına 100 tl civarında her ay bir katkı yaptığını ve bunun yine zaman içinde daha da artabilecegini vurgulamak isterim, öngörülerim bu yöndedir
Saygılarımla
@deLiogLan_
-2BeğenmedimŞikayet
usta34 (36 dakika önce)Yıldız almak uğruna altın yükselecek dediniz. İnsanlar sizi dinleyip paralarını altına yatırdı altında yerinde sayınca piyasa kitlendi kimse zararına bozdurmak istemiyor umarım yükselirde piyasa canlanır lafım gereken yere gitmiştir.
Otomatik Hatırlatma: Üyelerin yıldız sayıları diğer üyelerin yorumlara verdiği puanlar, sitede kalma süresi, altın simülatör sonucu ve üyelik tarihi vb. kriterlere göre otomatik sistem tarafından hesaplanmaktadır. Yıldızlar otomatik olarak belirli zamanlar içinde bu kriterlere göre güncellenerek artabilir ya da azalabilir. Yıldız sayısının fazla olması üyenin site içerisindeki tecrübesini gösterir ancak yatırım konusunda uzman olduklarını asla göstermez.
1BeğenmedimŞikayet
zekamerak (1 saat önce)Aminn, insallah
Kolay ve bereketli eylesin.. Güzel dua için Allah razı olsun Ömerimiz..
Selamlar kardeşim
@zekamerak
Zemheri_46 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Zemheri_46 (1 saat önce)Merhaba ablam Rabbim attığınız her adımı kolaylaştırsın. @zekamerak
zekamerak için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yön_Kuzeydoğu (1 saat önce)Onstan olmaz da fayizden dövizden olur mu ki bir cacık. Perşembe günü almış olduğum altın S1 Cuma günü %2.18 yaptı, devamı da gelecek inşallah. Siz 20 günde alabiliyor musunuz bu oranı acaba merak ettim. Kısa vade düşünüp te milletin tasarruf hevesini ve moral motivasyonunu bozmayın lütfen. Saygılarımla. YTD. @Yön_Kuzeydoğu
usta34 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Zemheri_46 (1 saat önce)Çok sağolun hocam.
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
zekamerak (1 saat önce)Geldi gelmez olur mu.. Hem de çok iyi geldi (;
Tüm güzel dilekleriniz ve nazik ikramınız için çok teşekkür ederim.. Anketle ilgili sürprizinizi de büyük bir heyecanla bekliyorum (:
Selamlar, iyi tatiller
@zekamerak
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Yön_Kuzeydoğu (2 saat önce)Günaydın çok değerli hocam, detaylı analiz ve yorumlarınız için elinize yüreğinize sağlık.
Yldız aldıktan sonra anket düzenleme hakkı da gelmiş hocam, yakında Bashar ile ilgili bir anket yapmayı düşünüyorum. Sayfanın ilk prototipi olan kankim @bashar89 ile alakalı. Şimdilik sürpriz olsun.
Mutluluğunuz ve huzurunuz daim olsun, gönlünüze hüzün değmesin, keyifli tatiller diliyorum. Yorumu bitirmeden sıcak kahveniz de gelmiştir sanırım, afiyet şeker olsun. Saygılarımla. @Yön_Kuzeydoğu
zekamerak için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
zorgundostu (2 saat önce)Ne demiş atalarımız Altın coşkuda satılır, korkuda alınır
2BeğenmedimŞikayet
zekamerak (2 saat önce)Kısa vadeye baktığımızda ise temmuz sonuna kadar SpaceX tarafındaki etki var.. O taraftan çıkacak paranın altına yönelmesi için fiyatın bir süre daha baskılanıyor olabileceği kanaatindeyim..
Diğer tarafta temmuz sonuna kadar Krump'ın, F1ED'e faiz konusunda alan açan hamleleri var ve önemli.. Haziran ve temmuz enflasyon verileri beklentilerin altında gelmeye devam ederse faiz indirimi yeniden daha yüksek sesle konuşulmaya başlanacaktır.. Faiz indiriminin hemen gerçekleşmesi şart değil; bunun yeniden gündeme gelmesi bile altın açısından pozitif bir katalizör olacaktır.. temmuz sonuna kadar top çevirm.. yılın son çeyreğinde ise daha hareketli ve pozitif bir dönem bekliyorum..
Ytd
@zekamerak
zekamerak için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
zekamerak (2 saat önce)Günaydın. Elinize sağlık..
Olumsuz bir ortam ve ciddi bir geri çekilme yaşandığını elbette kabul ediyoruz.. Ancak "altın bitti", "mahvoldu", "yıllarca böyle sürünecek" gibi söylemlere kesinlikle takılmıyor ve inanmıyorum.. Böyle bir senaryoya da ihtimal vermiyorum..
Geçmişin dinamikleriyle bugünün koşulları aynı değil.. Ek0n0mik okuryazarlığı olan hiç kimse, yıllarca sürecek kesin bir düşüş ya da yatay seyirden emin bir dille bahsedemez.. Böyle kesin hükümler kuranlardan da uzak durulması gerektiğini düşünüyorum..
Ytd.
@zekamerak
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Yön_Kuzeydoğu (2 saat önce)Günaydın çok değerli hocam, hayırlı sabahlar diliyorum.
Malum hocam, Abd ile Irn arasındaki flört evresi yaklaşık 2 ay daha devam edecek. Bu dönemde aralarında yaşadıkları küçük kvglar birbirlerinin snırlarını daha iyi görmelerini sağlayacak, trtışma doğru yönetilirse de birbirini daha iyi tanımalarına yardımcı olacaktır, fakat uzayan kslükler de ilşknin geleceği hakkında soru işaretleri doğurur. Yapılan kvgyı tatlı bir barışa taşımak için yapıcı adımlar atılması şart. Bizlere de, sabırla beklemek izlemek düşer hocam, bir de bir ömür boyu mutluluklar dilemek.
Mutlu keyifli tatiller. Saygılarımla. @Yön_Kuzeydoğu
Zemheri_46 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
mehmet6638 (2 saat önce)Ben de ev alacağım aracı satıp aracı kucuktecegim hem oturduğum yerde hem de memlekette zaman geçirmek için ikinci evim olacak inşallah arabayida 900 binlim bir dsey alacağım altımda pahalı bir araç var bakım masrafı vs zor oluyor
50_ot_dalgalar için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
usta34 (2 saat önce)Dolar yükselmezse bu onsdan bi cacık olmaz.
1BeğenmedimŞikayet
50_ot_dalgalar (3 saat önce)Hayirli olsun. Bende arabaya girdim ekim teslim. Altin bozup biraz peşinat verdim. Ekime kadar eger altin çok artmassa kendi arabami satip altin alacagim. Fuzulevden gelen paraylada yeni araç.
mehmet6638 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Zemheri_46 (3 saat önce)Günaydın hocam emeğine sağlık abd irn grilimi vardı galiba.
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Yön_Kuzeydoğu (3 saat önce)Bütün dost ve üstadlara selam olsun, mutlu, huzurlu, sağlıklı ve keyifli tatiller diliyorum.
Altın, güvenli liman özelliğinden hiç bir şey kaybetmiş değil gönüller rahat olsun, özellikle de uzun vade için. Dünya merkez bankaları her geçen gün rezerv para birimi özelliğini kaybeden doların yerine, bir taraftan altın stoklarını artırmaya devam ediyorlar.
Ayrıca, svs ortamından bağımsız olarak şunu da belirtmek gerekir; altın yaz aylarında, özellikle Ağustos ortalarına kadar genellikle düşüş yaşamış, ondan sonra toparanmaya başlamış, şimdiye kadar hep böyle olmuştur.
Kısa vade için söylenecek çok şey yok, düşüş te yatay da her zaman masada, fakat uzun vade için halen en ufak bir şüphemiz yok. Adet artırmak suretiyle ve sabırla yola devam. YTD. Saygılarımla. @Yön_Kuzeydoğu