Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Tüm Yorumlar (11680085)
Ayarlar
0BeğenmedimŞikayet
500deolur600de (29 dakika önce)4000 altına inmez insallah
Clarias için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Clarias (37 dakika önce)Aşağı salmaya başladılar gibi görünüyor
0BeğenmedimŞikayet
500deolur600de (1 saat önce)Olsun temelli 5000 tl de kurtaralım, battı balık yan gider
TheBroker için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
500deolur600de (1 saat önce):))yok bence açıktan açığa
Kesmeci_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
TheBroker (1 saat önce)4700 4800'lerden bankalar toplarken 3500 $ olacak diyen bile var. 3800 $ gelirse dip olur, tahminim 50-100 aşağı yukarı hareketten sonra hedef 5000 $ üstü.
goldcashmann için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
goldcashmann (1 saat önce)O fiyata vermezler diye düşünüyorum maliyetinde altında fiyat çünkü
Turok için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yedibinons (2 saat önce)İlk fırsatta uzamacaaa kevın tam bir süzme
0BeğenmedimŞikayet
Kesmeci_ (2 saat önce)Usul usul skyorlar
0BeğenmedimŞikayet
garibinbiriişte (2 saat önce)Konu: ons
yaa nerde su cızgılı pijama kıvamındakı grafikler eglencelı oluyordu haha anladınızmı sımdı o cızgılerın sızlere neye maal oldugunu hadı sımdı supurun kapınızın onunu klvyeden prfcuklarınızla totem yapın elele tututasarak :)))
garibinbiriişte için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mustafaizmir35 (2 saat önce)Aleyküm selam kardeşim teşekürler katılıyorum tüm veriler önemli yeni başkan teknikci çıktı izle gör bekle gör ile takipteyiz umalım Ons lehine güzel gelişmeler olsun bol kazançlar diliyorum
Master_35 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Turok (3 saat önce)Evet 3890 görünüyor. Doğru nokta atışı hemen hemen. 3890 dan aşağı yönlü giderse (Cuma günü belli olur) Haftaya veya diğer haftalarda 3640 görünmekte. Burda durursa düşüş tamamlanır ve uzun süre hemen hemen sınırlı ileri geri hareketlerle yatay seyrediyor.
aklın_penceresinden için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Cristiano7 (3 saat önce)Bugün Perşembe gününü az çok fiyatlar diye düşünüyorum ytd
2BeğenmedimŞikayet
aklın_penceresinden (3 saat önce)ONS ALTIN
Günlük zaman diliminde yaptığı kapanışla hedefini 3.861,28 dolar yaptı.
DXY
Günlük zaman diliminde yaptığı kapanışla hedefini 106,468 yaptı.
0BeğenmedimŞikayet
garibinbiriişte (3 saat önce)butun gun mıllete akıl verıp akıl dagıtan kendısıde saskın halde olan prfcuklar guluyyorum sadece kahvemı cayımı yudumlarken hahah
1BeğenmedimŞikayet
Master_35 (4 saat önce)Selamlar Kardeşim.. Perşembe günü ABD pce verileri açıklanıyor. gecen ay %3.8 gelmişti ancak beklentiler ve tahminler %4.1... düşûk gelirse sıkıntı yok ama beklenti olursa baskı devam edebilir.. ytd ...
Mustafaizmir35 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
umut5134 (4 saat önce)İyi geceler; Sabaha görüşmek üzere Allah'a emanet olunuz..
***
" Tatlı bir yalan söylersen 10 kişi seni alkışlar, acı bir gerçek söylersen 8 kişi sana saldırır. Ama 2 kişi sorgulamaya başlar. O 2 kişiye selam olsun. Bertrand Russell"
0BeğenmedimŞikayet
Bay_X1 (4 saat önce)Katılıyorum şimdi yüksekten mallandırılanlar bekleyecekler çıkış zamanı gelince ona göre karar verecekler.
500deolur600de için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
musaelik (4 saat önce)Çalış sabah bize anlat :)
Şeyda_türk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
musaelik (4 saat önce)Kesinlikle
zorgundostu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mustafaizmir35 (4 saat önce)Beklentiler olmayınca gerçekler acı oluyor Fed ve yeni başkan piyasalara iyi gelmedi kendi kaderine bıkarıldı
Dxy son 1 sene öncesi rekorlarını kırıyor dikkatli takip edilmeli faiz artış beklentisi yükseliş umudlarını bir yerde denge bulup umutların bir şekilde yeniden yesermesini sabırla beklemeye devam edicez sabrın sonu selamet olucak inşallah herkese iyi geceler dilerim.