Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Tüm Yorumlar (11680085)
Ayarlar
0BeğenmedimŞikayet
yunuskara (19 saniye önce)Konu: Sonra niye tersteyiz:))
Normal ozaman parça alımlar var 42700 42300 40900 normal mi
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
garibinbiriişte (3 dakika önce)Konu: Sonra niye tersteyiz:))
halaa cok pahalı inan :)) hiçbirsey bılmene gerek yok en basıtınden w buffer elınde 320 mılyar $ la neden nakıtte bekler bunu dusun 2 senedır kımıldatmıyor servetını :))
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
NoPaniC_34 (4 dakika önce)Konu: Sonra niye tersteyiz:))
büğün mü sordun musa. Ben ssyl medydan kapalı çarşı bir kuyumcu takip ediyorum oranın fiyat 40905 idi bende 41050 den aldım aradaki fark normal. Oaraya göre kuymcular 200 300 daha fazla yazıyorlar..
musaelik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Beyzax (4 dakika önce)4100 de kapatsan iyiydi ons söz dınlemiyorsun
0BeğenmedimŞikayet
NoPaniC_34 (6 dakika önce)Konu: Sonra niye tersteyiz:))
Daha ne kadar yama yapcaz kayık su alır:) biraz metallerle doldur boşlukları..
garibinbiriişte için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
musaelik (6 dakika önce)Konu: Sonra niye tersteyiz:))
Bizim burda 41 idi
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
NoPaniC_34 (8 dakika önce)Konu: Sonra niye tersteyiz:))
Normal değil mi bende 4000 onsda 41050 den aldım bugun 100-200 oynuyor yerine göre..
yunuskara için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
garibinbiriişte (11 dakika önce)Konu: Sonra niye tersteyiz:))
dibi delik kayıkla denizemi açılalım yani :)) yama lazım yama :))
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
musaelik (13 dakika önce)Yükseliş ondan mi
İbrhmmm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Serkan12345 (13 dakika önce)4090 iyi bir kapanış sayılır yine
0BeğenmedimŞikayet
İbrhmmm (15 dakika önce)Son dakka alım yaptı ABD
0BeğenmedimŞikayet
yunuskara (15 dakika önce)Konu: Sonra niye tersteyiz:))
Ons 3940 civarlarında iken 40900 den sattı banada
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
NoPaniC_34 (15 dakika önce)Konu: Sonra niye tersteyiz:))
Çok haklısın abla indiğin bindiğin liman önemli. @garibinbiriişte bak bu abi limana bile yaklasmıyor tren bekliyor karadan geçmek için:))
AltıncıAblaa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
NoPaniC_34 (20 dakika önce)Konu: Sonra niye tersteyiz:))
İstnbul ümrniyde kuymcudan. Benim komşum belki 100-200 tl benden düşük alıyor olabilir. Şuan arrtı ama fiyat ben aldıgımda ons olarak 390x 4000 ons civarıydı.
yunuskara için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
garibinbiriişte (22 dakika önce)Konu: Sonra niye tersteyiz:))
bizim ky genelde her lımanda bulunan yunan meyhanesinden çıkmıs gemı tayfası gibi islem yaptıgı icin liman felan farketmıyor burda minik bir gaz ver afrıka kıtasını bıle taksıtle satarsın burda bunlara :)))
AltıncıAblaa için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
musaelik (23 dakika önce)Konu: Sonra niye tersteyiz:))
Mantıklı ya doğayla baş başa güzel dusunmusin
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
garibinbiriişte (23 dakika önce)Konu: Sonra niye tersteyiz:))
bizim ky genelde her lımanda bulunan yunan meyhanesinden çıkmıs gemı tayfası gibi islem yaptıgı liman liman felan farketmıyor burda minik bir gaz ver afrıka kıtasını bıle taksıtle satarsın burda bunlara :)))
AltıncıAblaa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
yunuskara (23 dakika önce)Konu: Sonra niye tersteyiz:))
Merhaba birşey sorabilirmiyim nerden aldınız o rakama hangi şehir bizm buralar daha pahalı
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
AltıncıAblaa (24 dakika önce)Konu: Sonra niye tersteyiz:))
Bak benim de bunla ilgili bi sözüm vardı
Güvenli liman diye altın aldık diyen oldu
Ben de buna karşılık
Yanlış limanda binmemek doğru limanda inmek lazım demiştim
Haklı değil miyim
7500 limanından biner
6100lerde inersen altın sana ne yapsın
Sen gibiler sağolsun millet zeeengin oluyo
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
AltıncıAblaa (31 dakika önce)Konu: Sonra niye tersteyiz:))
Parayı fuzuleve bağladık kalan altınlar için yükselsin istiyorum
Araba fiyatları artacak bu sefer de düşsün istiyorum
Buraya arada bakıyorum aslında ama
Felsefe kısmını kaçırıyorum demek ?
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)