Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Tüm Yorumlar (11680085)
Ayarlar
1BeğenmedimŞikayet
zekamerak (11 dakika önce)Kısa vadeye baktığımızda ise temmuz sonuna kadar SpaceX tarafındaki etki var.. O taraftan çıkacak paranın altına yönelmesi için fiyatın bir süre daha baskılanıyor olabileceği kanaatindeyim..
Diğer tarafta temmuz sonuna kadar Krump'ın, F1ED'e faiz konusunda alan açan hamleleri var ve önemli.. Haziran ve temmuz enflasyon verileri beklentilerin altında gelmeye devam ederse faiz indirimi yeniden daha yüksek sesle konuşulmaya başlanacaktır.. Faiz indiriminin hemen gerçekleşmesi şart değil; bunun yeniden gündeme gelmesi bile altın açısından pozitif bir katalizör olacaktır.. temmuz sonuna kadar top çevirm.. yılın son çeyreğinde ise daha hareketli ve pozitif bir dönem bekliyorum..
Ytd
@zekamerak
zekamerak için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
zekamerak (13 dakika önce)Günaydın. Elinize sağlık..
Olumsuz bir ortam ve ciddi bir geri çekilme yaşandığını elbette kabul ediyoruz.. Ancak "altın bitti", "mahvoldu", "yıllarca böyle sürünecek" gibi söylemlere kesinlikle takılmıyor ve inanmıyorum.. Böyle bir senaryoya da ihtimal vermiyorum..
Geçmişin dinamikleriyle bugünün koşulları aynı değil.. Ek0n0mik okuryazarlığı olan hiç kimse, yıllarca sürecek kesin bir düşüş ya da yatay seyirden emin bir dille bahsedemez.. Böyle kesin hükümler kuranlardan da uzak durulması gerektiğini düşünüyorum..
Ytd.
@zekamerak
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yön_Kuzeydoğu (24 dakika önce)Günaydın çok değerli hocam, hayırlı sabahlar diliyorum.
Malum hocam, Abd ile Irn arasındaki flört evresi yaklaşık 2 ay daha devam edecek. Bu dönemde aralarında yaşadıkları küçük kvglar birbirlerinin snırlarını daha iyi görmelerini sağlayacak, trtışma doğru yönetilirse de birbirini daha iyi tanımalarına yardımcı olacaktır, fakat uzayan kslükler de ilşknin geleceği hakkında soru işaretleri doğurur. Yapılan kvgyı tatlı bir barışa taşımak için yapıcı adımlar atılması şart. Bizlere de, sabırla beklemek izlemek düşer hocam, bir de bir ömür boyu mutluluklar dilemek.
Mutlu keyifli tatiller. Saygılarımla. @Yön_Kuzeydoğu
Zemheri_46 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
mehmet6638 (33 dakika önce)Ben de ev alacağım aracı satıp aracı kucuktecegim hem oturduğum yerde hem de memlekette zaman geçirmek için ikinci evim olacak inşallah arabayida 900 binlim bir dsey alacağım altımda pahalı bir araç var bakım masrafı vs zor oluyor
50_ot_dalgalar için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
usta34 (36 dakika önce)Dolar yükselmezse bu onsdan bi cacık olmaz.
1BeğenmedimŞikayet
50_ot_dalgalar (53 dakika önce)Hayirli olsun. Bende arabaya girdim ekim teslim. Altin bozup biraz peşinat verdim. Ekime kadar eger altin çok artmassa kendi arabami satip altin alacagim. Fuzulevden gelen paraylada yeni araç.
mehmet6638 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Zemheri_46 (55 dakika önce)Günaydın hocam emeğine sağlık abd irn grilimi vardı galiba.
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Yön_Kuzeydoğu (1 saat önce)Bütün dost ve üstadlara selam olsun, mutlu, huzurlu, sağlıklı ve keyifli tatiller diliyorum.
Altın, güvenli liman özelliğinden hiç bir şey kaybetmiş değil gönüller rahat olsun, özellikle de uzun vade için. Dünya merkez bankaları her geçen gün rezerv para birimi özelliğini kaybeden doların yerine, bir taraftan altın stoklarını artırmaya devam ediyorlar.
Ayrıca, svs ortamından bağımsız olarak şunu da belirtmek gerekir; altın yaz aylarında, özellikle Ağustos ortalarına kadar genellikle düşüş yaşamış, ondan sonra toparanmaya başlamış, şimdiye kadar hep böyle olmuştur.
Kısa vade için söylenecek çok şey yok, düşüş te yatay da her zaman masada, fakat uzun vade için halen en ufak bir şüphemiz yok. Adet artırmak suretiyle ve sabırla yola devam. YTD. Saygılarımla. @Yön_Kuzeydoğu
0BeğenmedimŞikayet
mehmet6638 (1 saat önce)Bugün 50 gram altını bozup fuzuleve giriyorum subatabteslim inşallah dahan oncede araba almıştım eminevimden , altın maltin bekleyemem zaten 50 gram artsa ne artacak herkes için hayırlısını diliyorum
0BeğenmedimŞikayet
yunuskara (1 saat önce)Konu: Sonra niye tersteyiz:))
Bereketli olsun olsun ben toplamıyorum alıp ns atıyom
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mustafaizmir35 (1 saat önce)Rica ederim eksik olmayın eyvallah
@zorgundostu teşekkürler iyi tatiller
@Gümüş_Yolcusu aynen kardeşim son dk :)
@simurg22 mumlara üfleyen çok sönmese
bari dostum :)
@_BROKER_ sen kapatırsan bende kapatarım
Bence gerek yok biz böyle alıştık sana:)
BenGassal için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
musaelik (2 saat önce)Kuşadası'nda çevrede neresi gezilir Didim Efes disinda
Onlyou1905 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
objektif_görüş (2 saat önce)Aarkadaslar günaydın mutlu hafta sonları olsun.
Paradan para kazanmanın kaynağı birilerinin kaybetmesidir. Eğer sen kazandıysan birileri mutlaka kaybetmiştir. Kaybettiysen de birileri de kazanmıştır. Herkes aynı anda kazanamaz yani. Diyeceksiniz ki vadeli mevduata yatırsak hepimiz kazanırız. Tabi kazanırsınız ama banka faizi cebinden mi ödüyor? Banka senin yatırdığın parayı ihtiyacı olana satıp aldığı faizi sana ödüyor. Yani denge değişmiyor, biri kazanıyor biri de kaybediyor. Altın da öyle, hisse snedi de öyle.
0BeğenmedimŞikayet
musaelik (4 saat önce)Konu: Sonra niye tersteyiz:))
Dün:) normal
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
mentino46 (7 saat önce)7 - 8 bin diyenler de 3600 bekleyenlerde bankalar ve finans fonları buradaki insanların yüzde 99 u pozisyonu neyse onu bekliyor şahsen benim vade sorunum yok an itibarıyla şahsen birden artmasınıda istemiyorum hele 6 ay ekleyelim sonra canı isterse yükselmeye başlasın diyeceğim de işte bizim dememizle olan bişi yok
Montanax için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
mentino46 (7 saat önce)Yahu ne bilsin ibramm pozisyonu neyse oda onu bekliyor kimsenin bişi bildiği yok 10 yıllardır alıp bekliyoruz hedefe gelince satıp kullanıyoruz süresi olana zarar yazdığını görmedim, kim zarar ediyor kısa vadeciler sabirsizlar vs
Dean için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
500deolur600de (8 saat önce)Biz bekleriz de bu işin finansörleri beklemez, bu adamlar düzeltme denilen hareketlerde basil kazanacak, kimse kendi ipini kesmez yoruma katılmıyorum, bekleyin görün neler olacak
Montanax için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
garibinbiriişte (9 saat önce)Konu: Sonra niye tersteyiz:))
iste nerden aldın o onemlı gıdıpde 8 bınden alan akıllıyım dıye dolanmasın ortada altın enf karsı koruyor guya sen 8 bınden alıp bugun 6 bın se ve enf hala alım gucunu vuruyorsa demekkı altında para etmıyormus alım gucu karsısında :) bırakın bu sehır efsanelerını :)
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sbeamlichi (9 saat önce)Çok değil 6500 seviyesine gelirse çıkacağım umarım uzun sürmez
0BeğenmedimŞikayet
Dean (9 saat önce)İbrahim abi inan bugün daire satışı yaptım pazartesi günü açılışı beklemek istemedim yükseliş olur diye buralar bana ucuz geldi aldım yüksekten almış oldum daha aşağılara düşer mi yani
İbrhmmm için cevaplandı (yorumu göster)