Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Tüm Yorumlar (11680085)
Ayarlar
0BeğenmedimŞikayet
500deolur600de (2 dakika önce)4045 i hala bulamadık
-1BeğenmedimŞikayet
Legend34 (22 dakika önce)Benim yorumlarımı beğenmiyenler veya katılmayanlar tabiiki olabilir. Saygım var. Ama bu kişilerin anlamadan itiraz etmek gibi bir huyları var malesef. Piyasa rakamlarımda Yanıldıklarında mutlaka bir bahane üretirler. Piyasada fırsat bitmez. Yeterki aldığın yeri iyi bul. Sonra her artış senin kâr ve kazancındır. Unutmayın bu piyasa oyununu herkes oynayamaz. Artık Başka yorum yazmama gerek yok. Kimseye de bir şeyler ispatlamama gerek yok. Karar da sizin. Para da sizin. Ons 3200$ ve Dip 3000$ geldiğinde burada olurum. Sizde burada olun. İtiraz edenler. Herkese iyi geceler. ytd.
0BeğenmedimŞikayet
O_Ben_Pamir (42 dakika önce)Hoşbuldum Beyza hocam. Bende cevap yazdım ama benim cevap size gelmemiş sanırım. Düşünceleriniz için çok teşekkür ederim. Bende sizin gibi de. ğerli insanlarla aynı ortamda bulunmaktan onur duyarım. Saygılarımla
@O_Ben_Pamir
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
garibinbiriişte (46 dakika önce)buuraya ınmez dıye dıye 5600 de 7 bın ons satıyorlardı 4000 de 3200 olmaz 3800 ınmez masalı neyse ıste adı ustunde masal :)))
0BeğenmedimŞikayet
Selam49 (49 dakika önce)Altın buraya kadar inmişken bence bir tur daha manipüle ederler arttırmadan. 3800 3900 yetmezse en kötü 3700 3600 civarı. Sonra 5000 5500e gider. Orada ne olacaksa olur. Geçemezse uzun süreli düşüş geçerse çok yüksek rakamlar ytd
0BeğenmedimŞikayet
zorgundostu (52 dakika önce)Pazartesi yüzde 50 alım ile ekleme yapacağım
2BeğenmedimŞikayet
Selam49 (1 saat önce)Katılıyorum hatta 3600e kadar da düşmez bence 3800 3900den dönüp 5000e tekrar çıkar geçemezse 3000e hatta 2500e kadar indirirler ama bu ortamda önce tepe teyidi alır ytd
Şeyda_türk için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Şeyda_türk (1 saat önce)Bak sana yazıyorum güzel arkadaşım not al olurmu 3000 rakamı mümkün değil
Neden mi . XAU 3600 usd doların Altın a inerse çekirdek destek kırıılır xau piyasa dağılır. Toparlamaları çok çok uzun zaman alır. Güven kaybolur vs.. pandeden bu yana yüksek küresel enflasyondan dolayı mb insanlar elinde binlerce ton altın varken değersizleştirmek isterler mi. Düzeltme olsa bile yukarıdan yaparlar kendi görüşüm 3600 dolarla sınırlarlar. ytd
@zekamerak Teşekkür Ederim.
Legend34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
musaelik (1 saat önce)Bence de Marti abi 3500 gelmez değil mi
Beyaz_martı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Beyaz_martı (1 saat önce)Altın düşeceğini dusdu haberiniz olsun
0BeğenmedimŞikayet
Beyaz_martı (1 saat önce)Hiç bir emtiya devamlı düşmez devamlida yukselmez
0BeğenmedimŞikayet
Beyaz_martı (1 saat önce)Gumusde çok ucuz parası olan alabilir
0BeğenmedimŞikayet
zorgundostu (1 saat önce)Eylul ayina kadar aldiklarini geei vereceğini düşünüyorum kisiswl görusumdur yatirim tavsiyesi degildir
0BeğenmedimŞikayet
Beyaz_martı (1 saat önce)Şimdilik Altını rahatlatdilar alacak olanlar
Parçalı alabilir
0BeğenmedimŞikayet
Beyaz_martı (1 saat önce)Anladığım kadarıyla onsu 4 binin üzerinde tutacaklar
Gevşemeyin musade etmediler
1BeğenmedimŞikayet
Beyzax (2 saat önce)Hocam hoş geldiniz yazdım, sanırım mesajım düşmedi.
O_Ben_Pamir için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bay_X1 (2 saat önce)yapma ibram dolduruşa gelme üzerler seni de burası aç kurtlar sofrası
kurşun_asker için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bay_X1 (2 saat önce)Yapma ibram üzerler seni burası kurtlar sofrası
Serhattt16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Legend34 (2 saat önce)3200$ seviyesine hemen yarın gelmeyecek 3000$ seviyesine de bugünden yarına getirmeyecekler. Ama 3 hafta belki 1 ay belkide 3 ay zaman veremem çünkü bunu bilemem bu imkansız. Ama geleceğini adım gibi biliyorum. Ozaman 10x long açsak nasıl olur var mı long short değilde long ? Gerçekten ciddi soruyorum..
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Halim_01 (2 saat önce)Aldığım yerin üzerine çıkmaz artık