Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Tüm Yorumlar (11680085)
Ayarlar
0BeğenmedimŞikayet
Bozkurtc (20 saniye önce)ABD para basıp borcunu öder ama bu durum doların değerini düşürür ve enflasyon yaratır. Dünya merkez bankaları da dolara güvenmediği için parasını altına yatırıyor. Yani altın ABD muhtaç olduğu için değil, ABD sürekli karşılıksız para bastığı için yükseliyor. saygılar
heathcliff için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
500deolur600de (1 dakika önce)O iş öyle değil, alam satan olmazsa talep olmaz, bu adamlar kimi silkeleyecek, düzeltme hareketlerinde nasıl karli çıkacak, hareket ve talep in olmaması onların işine yaramaz
Orhan353535 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Ayyüzlüm (2 dakika önce)Geçen sefer döndü sandım 6 242 den almıştım şimdi alsam mı beklesem mi bilemedim ki aslında hedefim 5800 5900 dü ama gelmedi geldiği zamanın öncesinde acele etmiştim şimdi acele etmekde istemiyorum fakat 4000 altı psikolojik dendiği içinde orda çok kalacağını sanmıyorum gece getirip dönebilir nasip diyorum elimdeki yarı TL beklemede faizede bulaşmıyorum burdan okuyanlara hatırlatma yapayım zekatınızı verin arkadaşlar tarihi not alın 1 yıl dolunca vermeye başlayın ağustosta verecem inşallah nasip olursa Rabbim bereketlendirsin
zekamerak için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
BenGassal (2 dakika önce)Evet altına muhtaç kalmış olmaliki bu kendilerinin sözü ABD nin devasa borcunu Altın ile ödeyeceğiz
heathcliff için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
musaelik (2 dakika önce)Babaaaw hedefin geliyor:)
Baba_Vanga_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Zemheri_46 (5 dakika önce)Bence rize çayı hasadı daha etki eder :)
GRAMHAMBEL için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
musaelik (5 dakika önce)İyi birikim olmuş helal
zorgundostu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
heathcliff (5 dakika önce)Son 2 yılda ons altın %200 yükseldi. Daha ne kadar yükselecek? Koskoca ABD ekonomisini kurtarmak için altına mı muhtaç kaldı? Parası rezerv para ve para basıp ödeyebilir borçlarını.
Bozkurtc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
BigFoRCe (6 dakika önce)7200 tl den gram altın alan arkadaşların şuan ki taşıma maliyeti ile birlikte 8000 tl maliyetleri.
BigFoRCe için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
zorgundostu (6 dakika önce)Maasli calisan degilim evet ama dedigim doğru 19 senede 7 ev
Dean için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
musaelik (6 dakika önce)5 6 TL zarardasin diye :)))
simurg22 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bozkurtc (6 dakika önce)Rica ederim eksik olmayın. Faydalı olabildiysem ne mutlu.
Çakarkeyf için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Onlyou1905 (7 dakika önce)Fındık ile onsun alakası ne
GRAMHAMBEL için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
BigFoRCe (7 dakika önce)Tanımıyorum kendisini, söylemedi de kimisi gizli takılmayı seviyor:)
canerf için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
riskyorum06 (7 dakika önce)Sabun gibi tutablene aşkolsun
0BeğenmedimŞikayet
musaelik (7 dakika önce)Kimseden beğeni almadan senin gibi istemeden hak ederek aldık:)
_BROKER_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
zorgundostu (8 dakika önce)Dussun yarin yine alicam sorun yok
MisterPrison için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Baba_Vanga_ (9 dakika önce)Yok orada sattım ben çok kısa trade adına (% 5) toprağım..86 TL hedefimde.. YTD.. @simurg22
simurg22 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
zorgundostu (9 dakika önce)Peki hicbirseyi ispatlamak zorunda degilim iyo yatirimlar size
Turok için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
garibinbiriişte (11 dakika önce)fındıkların ıcınden ceyrek yada gram cıkıyorsa bu sene dedıgın dogru ama kokarca boceklerı yıne fındıkları kemırecek gıbı gorunuyor :))
GRAMHAMBEL için cevaplandı (yorumu göster)