Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Tüm Yorumlar (11680085)
Ayarlar
0BeğenmedimŞikayet
Mustafaizmir35 (1 saat önce)Helal olsun kardeşim ne demek rica ederiz alışkanlık yapmasın ama :)
paratic için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
500deolur600de (2 saat önce)Alamam nakit yok:))
Cristiano7 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Cristiano7 (2 saat önce)Abi 3000 gelirse yarım kilo alıyormuşsun
500deolur600de için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
500deolur600de (2 saat önce)Inşallah bizde yükselsin isteriz ama siz şimdi almışsınız bizimle aynı psikolojide artar beklentisi içerisine girerek yazıyosunuz 5400 den buraya geldiysek orasida olmaz diyemeyiz artık herşey olabilir, umarım artar
goldcashmann için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
goldcashmann (2 saat önce)Ben okadar düşebileceğini düşünmüyorum ve hatta daha yeni dolarları bozdum ve gram altına çevirdim hiç de pişman değilim eminim Allah'ın izniyle daha da kazandıracak
500deolur600de için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
500deolur600de (3 saat önce)5400 den 4000 e geldiyse o da olabilir
goldcashmann için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
goldcashmann (3 saat önce)Yıl olmuş bir kaç ay sonra 2027 bunlar diyor ons 3000 e inecek şakamısınız siz hiç aklınız mantığınız alıyor mu yapmayın
0BeğenmedimŞikayet
Mehmet12_ (3 saat önce)Kusura bakma da bu piyasadan herşey beklenir. Ytd
Şeyda_türk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Algorit123 (3 saat önce)Güven kaybolmaz merak etme altın ons 3000 dolara inse tekrar yukarı yönlü hareket yaptıgı anda sel gibi alıcı toplar. Ytd
Şeyda_türk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Telafi_ (3 saat önce)4042 ilk kapı ytd çıkmak isteyecekse
0BeğenmedimŞikayet
Telafi_ (3 saat önce)Kademeli bakın düşeceğine inanıyorsanız. 3841 geldiğinde karar aralığında ne olduğunu görüp ona göre hareket edersiniz isterseniz. Uzun soluklu bir süreç ve şartlar değişken olabilir. Şu an faiz artırımını fiyatlıyor ytd. Faiz artırımı olduğunda da çıkar) ytd başarılar. İllaki 3600 diyorsanız 3670 ytd o çizgi çok aşağılara gidiyor o kısmı konuşmuyorum. Beklentinize göre rakam yazdım sadece ytd
Şeyda_türk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
500deolur600de (3 saat önce)Pek ralli yapacak gibi degil
Alikara27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ars_Bozok (4 saat önce)İlk beni etiketle olur mu:)
Alikara27 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Alikara27 (4 saat önce)Ralliye başladığında hepinize haber vereceğim gençler. İyi geceler:)
0BeğenmedimŞikayet
500deolur600de (4 saat önce)4045 i hala bulamadık
-2BeğenmedimŞikayet
Legend34 (5 saat önce)Benim yorumlarımı beğenmiyenler veya katılmayanlar tabiiki olabilir. Saygım var. Ama bu kişilerin anlamadan itiraz etmek gibi bir huyları var malesef. Piyasa rakamlarımda Yanıldıklarında mutlaka bir bahane üretirler. Piyasada fırsat bitmez. Yeterki aldığın yeri iyi bul. Sonra her artış senin kâr ve kazancındır. Unutmayın bu piyasa oyununu herkes oynayamaz. Artık Başka yorum yazmama gerek yok. Kimseye de bir şeyler ispatlamama gerek yok. Karar da sizin. Para da sizin. Ons 3200$ ve Dip 3000$ geldiğinde burada olurum. Sizde burada olun. İtiraz edenler. Herkese iyi geceler. ytd.
0BeğenmedimŞikayet
O_Ben_Pamir (5 saat önce)Hoşbuldum Beyza hocam. Bende cevap yazdım ama benim cevap size gelmemiş sanırım. Düşünceleriniz için çok teşekkür ederim. Bende sizin gibi de. ğerli insanlarla aynı ortamda bulunmaktan onur duyarım. Saygılarımla
@O_Ben_Pamir
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
garibinbiriişte (5 saat önce)buuraya ınmez dıye dıye 5600 de 7 bın ons satıyorlardı 4000 de 3200 olmaz 3800 ınmez masalı neyse ıste adı ustunde masal :)))
0BeğenmedimŞikayet
Selam49 (5 saat önce)Altın buraya kadar inmişken bence bir tur daha manipüle ederler arttırmadan. 3800 3900 yetmezse en kötü 3700 3600 civarı. Sonra 5000 5500e gider. Orada ne olacaksa olur. Geçemezse uzun süreli düşüş geçerse çok yüksek rakamlar ytd
0BeğenmedimŞikayet
zorgundostu (5 saat önce)Pazartesi yüzde 50 alım ile ekleme yapacağım