Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Tüm Yorumlar (11680085)
Ayarlar
1BeğenmedimŞikayet
Bozkurtc (9 dakika önce)Çok teşekkür ederim, var olun. :) Veri yine beklenti üstü gelirse altındaki aşağı yönlü hareket hızlanabilir, o yüzden Perşembe 15:30'u işaret etmiştim ama burada eksik bıraktığım bir noktayı düzeltmek isterim. :) Küçük bir düzeltme; perşembe açıklanacak diye illa perşembe düşecek diye bir şey yok. Piyasalarda her zaman beklentiyi al, gerçeği sat mantığı işler. Büyük aktörler terste kalmamak için bir iki gün önceden pozisyon almaya başlayabilirler. Yani salı ve çarşamba günleri de çok önemli. İnşallah hepimizin yüzünü güldürecek düşük bir veri gelir de piyasa biraz nefes alır. Saygılar... @Bozkurtc
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Unique_xy (15 dakika önce)Aydinlatici bilgi icin tesekkur ederim guzel arkadasim. Sayfaya, amaca, bilimsel sonuca ulasma niyetine ve cok farkli amaclara bagli olarak anket sonucunun istatistiki anlamliligi vermesi icin bazi kriterler gerekir. Tabii ki su an hangi sayfada oldugumuzun ve sonucun bilimsel bir arastirmaya isik tutacak nitelikte olmadiginin farkindayiz. Neticede kisisel merakimiz da anket konusu olabilir. Tum anketlerin iki secenekli olmasi tuhafmis. Oyle sorular sorulur ki seceneklerin, sonuclarin anlamliliga ulasmasi icin, cok sayida olmasi gerekir. Bilmis bilmis konusmayi/yazmayi birakip hepinize selamlarimi ileteyim ben ; ))). Kocaman kocaman sariliyor ve opuyorum. Sevgiyle kalin. Not: Hicbir anket “bacimin” anketi kadar ses getirmemistir. Bu da kaniti ; ). Simdi millet, “Bu nasil bir anketmis ki? ” diye ankete hucum etse ne guzel olur ; )) @Unique_xy
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Yön_Kuzeydoğu (29 dakika önce)Çok değerli @Unique_xy hocam aleykümselam, hoş geldiniz. Haklısınız fakat anketlerde 2 seçeneğe izin veriliyor sadece, eğer daha fazla seçenek olsaydı @zekamerak hocam düşünürdü mutlaka.
Bu vesile ile de sayfa yönetimine ricada bulunmuş olalım, 3 veya 4 seçenek olması için. Mutlu huzurlu bol keyifli tatiller, saygı ve selamlarımla. @Yön_Kuzeydoğu
1BeğenmedimŞikayet
Unique_xy (43 dakika önce)@zekamerak selamlar… Ankete cevap veremedim. İki secenek de “sebep” bence. Birini digerinden oncelikli goremedim ; ). Keske “her ikisi de” seklinde 3. secenek olsaydi. Ama verilen iki secenekten onceliklisi ogrenilmek isteniliyorsa 3. secenegin eklenmemesi mantikli zira eklenseydi karar asamasinda verilmis 2 secenek arasindaki derin yogunlasmayi engellerdi. Cok uzattim (deger verdigim icin), bu kadar yeterli bence ; )). Cokca sevgilerimle. @Unique_xy
1BeğenmedimŞikayet
Yön_Kuzeydoğu (47 dakika önce)Yorumunuz net ve anlaşılır düzeyde olmuş hocam, elinize yüreğinize sağlık. Geçen ay beklenti 85k iken, beklentinin çok üzerinde 172k olarak gelmişti, bu ayki beklenti de biraz yukarıya çekilip 114k olarak açıklanmış, umarız en azından beklentiye paralel gelir, sabrımız kalmamıştır. Saygılarımla. @Yön_Kuzeydoğu
Bozkurtc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
garibinbiriişte (48 dakika önce)eskı 7 /8 bın ons cular 3800 cu olmus bak sen su ıse hahaha
0BeğenmedimŞikayet
Sbeamlichi (56 dakika önce)Kısa zamanda 6500 seviyesini görürmü üstünde gözüm yok
1BeğenmedimŞikayet
Bozkurtc (1 saat önce)KONU: Yeni haftada bizi ne bekliyor?
—Öncelikle altının üzerindeki baskıyı atıp yeniden yukarı yönlü hareketine devam edebilmesi için 4.097$ direnç seviyesini hacimli bir şekilde kırması gerekiyor. Bu bölgenin üzerinde kalıcılık gelirse yukarı hareketin önü açılabilir.
Peki ya kıramazsa?
—Haftanın kritik günü: Perşembe 15:30
ABD Tarım Dışı İstihdam (NFP) verisi açıklanacak. Haftanın asıl yön belirleyici hareketi büyük ihtimalle bu veri sonrası gelecek.
—Beklenti tarafında güçlü bir istihdam verisi, faiz beklentilerini etkileyerek altın üzerinde aşağı yönlü baskı oluşturabilir.
—Düşüş senaryosu gerçekleşirse ilk olarak 3.959$ seviyesi tekrar test edilebilir. Bu bölgenin kırılması halinde sırasıyla 3.916$ ve ana destek olarak gördüğüm 3.885$ seviyeleri gündeme gelebilir.
—Kısacası; 4.097$ üzeri güçlenme, aşağıda ise 3.959$ ve 3.885$ bölgesi takip edilecek. Ytd @Bozkurtc
0BeğenmedimŞikayet
Çakarkeyf (2 saat önce)ons altın 3983 iken 4.090 lara kadar yükseliş çizmişiz grafikte
Meva_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Yön_Kuzeydoğu (2 saat önce)Gram altının ederini giderini bırakın da sizin ana paranın enflasyon karşısında değerini koruması için aldığınız fayizin en az net %55 olması lazım. Çünkü ENAG yıllık enflasyon oranını bu ay %53.13 olarak açıkladı. Hissedilen çok daha fazla bence, ya da herkesçe.
Peki stopaj kesintisinden sonra siz ne alıyorsunuz, büyük ihtimal %35 civarı. Azılı tfeci diye söyledim ama anlaşılan onu bile beceremiyorsunuz, bter olun inşallah.
Not; gram altın son 1 yılda bütün bu olumsuzluklara rağmen net %43,81 getiri sağladı, bu daha fragman üstelik. En derin saygısızlıklarımla. YTD. @Yön_Kuzeydoğu
bashar89 için cevaplandı (yorumu göster)
-2BeğenmedimŞikayet
bashar89 (3 saat önce)Onsun asıl ederini 2500$ düşünürsek şu anki kurla 3750 tl falan ediyor.
BİRKAN_DEMİRBİLEK için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yusufkenan_61 (3 saat önce)4000 çok sen 3000 i bekle
BİRKAN_DEMİRBİLEK için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
The_hacim (4 saat önce)Buğün biraz müsait oldum yazayım dedim ikinci kepçeyi yapmış üçe giderse düşüş derinleşir yani iki tekrar var üç tekrarda hedef 3600 bile olma ihtimali var sürekli kartal keçi yapıyor yukarı çıkarıp aşağı bırakıyor içeri ala ala inerim der gibi benden bu kadar kolay gelsin
Meva_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Meva_ (5 saat önce)Günaydın abi , yok maalesef , meali nedir?
Çakarkeyf için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Meva_ (5 saat önce)Çıkmamış yok çünkü
Bozkurtc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kim_7_Kedimi (5 saat önce)Şuan Ons 4079
-4BeğenmedimŞikayet
BİRKAN_DEMİRBİLEK (6 saat önce)Gününüz aydınlık olsun. Gram Altın fiyatı 4000- TL'ye kadar düşer mi?
2BeğenmedimŞikayet
Mustafaizmir35 (7 saat önce)Günaydın yunus teşekkürler .
Teknik'de bana göre bir 4200 doğru gidip dinlenip karar vermesi lazım'dı ama hafta sonu hürmüz 'un tekrar karışması kararsız bıraktı benide temel tekniği bozabilir yani geri çekilme olursa dediğin rakamlara negatif havadan dolayı olağan gelir ya teknik konusucak yada temel susturucak bir müddet daha gelişmeleri ve gidişatı takip etmekde fayda var yıl sonu 5000$ dolar civarı hedef makul ve olası buluyorum hep belirtmiştim tekrar yorum bırakayım herkeze güzel günler bol bereketli kazançlar dilerim saygılarımla .
Öngörudur yanılabiliriz yatırım tavsiyesi icermez .
@BigFoRCe
BigFoRCe için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Mustafaizmir35 (8 saat önce)Günaydın Süperstar anlaşıldı :)
@16paramıknatısı dönene kadar sana müsade:)patent ona ait profil fotosu bile var sende panik butonu :)
Herkese güzel tatiller diliyorum.
paratic için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mustafa07x (10 saat önce)Valla şuan düşüş gorunuyo hafta sonunda bu Hürmüz olayı cozulmedikce enflasyon duzelmeyecek duzelmezse faiz indirimi de zor mal alınırken kazanılır ama biz tepeden yakalandik