Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Tüm Yorumlar (11680085)
Ayarlar
0BeğenmedimŞikayet
Huzur10 (34 dakika önce)Çok fena çok fena dahada ne olacağı belli değil sanki 2005 li yıllara döngü başlayacak altının rezilliği çıkacak en az 3 yıl surunebilir altın yapacak bişey yok ihtiyacı olan için sıkıntı olmayan bekler 3 5. 7 yıl farketmez uzun vadeciler icin
1BeğenmedimŞikayet
TheBroker (47 dakika önce)Çok değil, ara sıra girip bir iki paylaşım yaptım. 4250-4300 $ arasındayken benimle dalga geçen bir iki kişi oldu. Şimdi hiç birisinden ses yok. Önemseme gereği duymadım. Dediğim yerler geldi. Alımlara başladım. Kimin ne söylediği umrumda değil. Biraz umursamaz olmak lazım. :) Sağ ol , sana da iyi geceler.
zekamerak için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
zekamerak (53 dakika önce)Normalde yükseliş trendinde yukarı yönlü hedefler, düşüş trendinde ise aşağı yönlü beklentiler yazılması doğaldır.. Uzun süredir burada olanlar olarak her iki durumu da defalarca gördük ve yazdık. . Ancak bunu bir fikir değişikliği ya da yanılgı olarak değerlendirmeleri doğru değil.. Soru sormak ya da beğenilmiyorsa engellemek herkesin tercihidir; fakat engelleyip ardından aynı kişilere sistematik şekilde saIdrmak kabul edilemez..
Kimsenin hedef tutturma gibi bir iddiası yok ki..
Hepimiz küçük yatırımcılar olarak kişisel görüşlerimizi paylaşıyoruz ve yatırım tavsiyesi vermediğimizi açıkça belirtiyoruz.. Aksi bir durum olsaydı zaten piyasa yapıcı kurumlarda çalışıyor olurduk.. Onlar da gelişmelere göre beklentilerini sürekli revize ediyor.. onlara da bu tür eleştiri geliyorsa bilemiyorum tabi (:
Teşekkür ederim
İyi geceler diliyorum
@zekamerak
TheBroker için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
TheBroker (1 saat önce)sürekli söylediklerin doğru çıksa, kuruşu kuruşuna isabet ettirsen senden iyisi olmazdı. aksi olunca herkes düşman oluyor:)
zekamerak için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bay_X1 (1 saat önce)Aynen öyle birileri satacak ki birileride alttan toplasın kapanı kurdular bakalım kimler düşecek.
Solucan55 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Solucan55 (1 saat önce)La no stresss no panik bir turk ata sözü derki altin gördüğü yeri unutmaz.
0BeğenmedimŞikayet
Turok (1 saat önce)40 yapar … Nasıl saçmaladığı bir bilsen
Bay_X1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
zekamerak (1 saat önce)Elbette oyle.. kısmen anlayışlada karşılamaya çalışıyorum aslında. . Ve bu tür bir bakış açısına sahip kişilere kendimi savunma gereğide duymuyorum; çünkü bunun bir anlamı olmadığını biliyorum.. Ancak herkese saygı gösterdiğim gibi, herkesten de saygı beklerim.. Bu üsluplar benim için zorlayıcı ve kabul edilemezdir..
Teşekkür ederim
Iyi geceler
@zekamerak
goldcashmann için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bay_X1 (1 saat önce)Zaten bir işte özellikle de bu işlerde panik yapan ayvayı yedi elindekini kaybeder ciddi gram azaltır.
Bay_X1 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bay_X1 (1 saat önce)Geçmiş analizlere göre altın zirveden dibe düştüğü zaman düzeltmesini bitirince en kötü şartlarda %50 sini geri verip tekrar yoluna devam etmiş. Ons 5600 den 4000 e geldi şuanda. 1600 ons düşmüş bunun yarısı 800 ons yapar demek oluyor ki ons en yakın zamanda 4800 e geri gelecek. Diyelim ki 3500 onsa geldi 2100 ons düştü yarısı 1050 ons yapar o zaman düzeltmesi bitince 4550 onsa tekrar yerleşecektir. Sonra tekrar 5600 onsa doğru ilerlemeye devam edecektir. Bu ha diyince olmaz tabi zaman kısmını da artık piyasa yapıcılar belirleyecektir. Çok fazla bekleteceğini de hiç zannetmiyorum. 2010 dan itibaren baktığımda buna benzer sektirmeler yapmış ama sonrasında üzerine %100 ün de üzerinde ilave ederek devam etmiş.
1BeğenmedimŞikayet
goldcashmann (1 saat önce)Çok da takılmamak lazım düşen altın fiyatında şelaleciler gelir yorum yapanları topa tutar yükselişte ise tam tersi düşecek diyenleri fişekçiler topa tutar değişmez kuraldır alan aldığı ile yorulardan etkilenip satan sattığı ile kalır!
zekamerak için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bay_X1 (1 saat önce)Yani korkulacak birşey yok bu aksiyonlar bekleniyordu zaten.
500deolur600de için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
500deolur600de (2 saat önce)O zaman çokta korkacak bisey yok
Bay_X1 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
zekamerak (2 saat önce)Siz de herkesin görebildiği açık bir platformda, belki de yetiştiğiniz kültürün gereği olarak ağzınıza geleni yazmamayı.. saygı duymayı öğreneceksiniz.. eleştiri sınırlarını aşan, hak1arete varan bu tür mesajlarınızın..
Yanınıza kalacağını düşünüyorsanız, kalmadığını ve kalmayacağını da anlayacaksınız.. Kullandığınız ifadeleri ise aynen size iade ediyor, üslubunuzu yönetimin ve site üyelerinin takdirine bırakıyorum..
@Gümüşcü_f
Gümüşcü_f
(5 saat önce)4 ay önce düsecek dedim yok dedi engeli caktım ona zeka merak
KaRHaNDeMiR için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
zekamerak (2 saat önce)Bu üslubunuzu ve yaklaşımınızı yönetimin ve değerli site üyelerinin takdirine bırakıyorum. Ben görüşlerimi paylaşmaya devam edeceğim, kimin neyi temsil ettiğini ve hangi amaca hizmet ettigini ise zaman gösterecektir.. benim size katabileceğim ya da sizden katkı alabileceğim bir konu yok.. beni engellemenizi ve adımı bir daha zikretmemenizi rica ediyorum
Selamlar
@zekamerak
KaRHaNDeMiR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bay_X1 (2 saat önce)Evet beklenti 4.1 yönünde muhtemelende öyle olacak gibi görünüyor ve satış biraz derinleşebilir. Desteğe oturduktan sonra kaldığı yerden yürümeye devam eder benim şahsen korkum yok. Trade yapalım derken uzun vadeci olduk bizde :) takılacağız artık bir kaç ay daha yapacak birşey yok. Ne kadar düşerse de biraz daha alttan toplarım sonra defteri bir süreliğine kapatır yükselmesini beklerim vade sorunu yok.
Cristiano7 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bay_X1 (2 saat önce)Hocam 3.4 verisi gelmez de yüksek gelir ise onsta 3500 potaya girebilir. Desteğe oturduktan sonrası ise eski tecrübeleri baz alaraktan söylüyorum tekrar 4000 onsa geri gelmesi de hızlı olacaktır öngürüsündeyim.
500deolur600de için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Cristiano7 (2 saat önce)4.1 diye tahmin ediliyor son 2 tahmin doğru çıktı
Bay_X1 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Elif0606 (2 saat önce)Es selaaa... Altının selası okunuyor
0BeğenmedimŞikayet
500deolur600de (2 saat önce)Ya gelmezse hocam en kötü senaryo da onemli
Bay_X1 için cevaplandı (yorumu göster)