Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Tüm Yorumlar (11680085)
Ayarlar
1BeğenmedimŞikayet
Zemheri_46 (9 dakika önce)Hayırlı sabahlar abim sırf birine laf etmek için piyasanın düşüşünü bekliyorlar. Yani bilmeyende yükseleceği günü saati verşizde millete tepeden biz aldırmışız kt beyinli bunlarla ben uğraşmazsam daha çok hvlar. @Zemheri_46
umut5134 için cevaplandı (yorumu göster)
-2BeğenmedimŞikayet
MisterPrison (10 dakika önce)Ohh oluyor
Ahu09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
$$Yaman (11 dakika önce)Cümleten hayırlı sabah'lar.. An itibariyle beş milyon kardan iki milyon zararla tekrar burdayız.. Bakalım nasip...
2BeğenmedimŞikayet
umut5134 (14 dakika önce)Günaydın kardeşim sorunlu bir tip hiç uğraşma bas engeli geç, boş yere sinirlerini bozma değmez..
@Zemheri_46
Zemheri_46 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
BlondeatH (16 dakika önce)puhahaha faizi nereye kadar basacaklar olmayan para üzerinden fed korku yayarak faiz dışında tüm yatırım araçlarını baskılıyor, geçmişi geleceği bırakın bu saçmalık sürdürülebilir değil bu net manipülasyonun tanımı.
3BeğenmedimŞikayet
Zemheri_46 (18 dakika önce)Boşuna akıl yaşta değil başta dememişler çok ses çıkararak haklı olduğunu mu sanıyorsun. Sen ve senin gibiler sadece düşüşte meydana çıkar hadi git parkta oyna buralar seni aşar @Zemheri_46
KaRHaNDeMiR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kim_7_Kedimi (20 dakika önce)saat 10.00'a doğru Asya piyasası genelde hep satış yapar
0BeğenmedimŞikayet
inanismail61 (26 dakika önce)Altın borcu olanlar da var grupta. Otomatik seviniyor insan.
Ahu09 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
BİRGÜNPARALI (28 dakika önce)Sayfada bir çok kişi geçmişe atıfta bulunup şöyle olmuş böyle olur diye yazıyor. Ya yeni bir hikaye yazılıyorsa altında. Unutamayacağınız bir düşüş peşinde ise. Size yeni gir geçmiş hazırlamış olacaklar…
0BeğenmedimŞikayet
Ahu09 (28 dakika önce)Bi de insanların kaybıyla dalga geçenler oluyor. Zevk alıyorlar insanlar kaybettikçe.
BigFoRCe için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Yön_Kuzeydoğu (1 saat önce)Uslubunuza istinaden, itiraz ve müzakere hakkı tanınmaksızın, nihai karar verilerek engellendiniz, süreç tek celsede tamamlanmıştır.
@KaRHaNDeMiR @Yön_Kuzeydoğu
KaRHaNDeMiR için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Atmaca41 (3 saat önce)Bu tenekenin gözü aşağıda daha, Es- salâtü hayrün mine'n- nevm Namaz uykudan hayırlıdır
0BeğenmedimŞikayet
Huzur10 (4 saat önce)Çok fena çok fena dahada ne olacağı belli değil sanki 2005 li yıllara döngü başlayacak altının rezilliği çıkacak en az 3 yıl surunebilir altın yapacak bişey yok ihtiyacı olan için sıkıntı olmayan bekler 3 5. 7 yıl farketmez uzun vadeciler icin
1BeğenmedimŞikayet
TheBroker (4 saat önce)Çok değil, ara sıra girip bir iki paylaşım yaptım. 4250-4300 $ arasındayken benimle dalga geçen bir iki kişi oldu. Şimdi hiç birisinden ses yok. Önemseme gereği duymadım. Dediğim yerler geldi. Alımlara başladım. Kimin ne söylediği umrumda değil. Biraz umursamaz olmak lazım. :) Sağ ol , sana da iyi geceler.
zekamerak için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
zekamerak (4 saat önce)Normalde yükseliş trendinde yukarı yönlü hedefler, düşüş trendinde ise aşağı yönlü beklentiler yazılması doğaldır.. Uzun süredir burada olanlar olarak her iki durumu da defalarca gördük ve yazdık. . Ancak bunu bir fikir değişikliği ya da yanılgı olarak değerlendirmeleri doğru değil.. Soru sormak ya da beğenilmiyorsa engellemek herkesin tercihidir; fakat engelleyip ardından aynı kişilere sistematik şekilde saIdrmak kabul edilemez..
Kimsenin hedef tutturma gibi bir iddiası yok ki..
Hepimiz küçük yatırımcılar olarak kişisel görüşlerimizi paylaşıyoruz ve yatırım tavsiyesi vermediğimizi açıkça belirtiyoruz.. Aksi bir durum olsaydı zaten piyasa yapıcı kurumlarda çalışıyor olurduk.. Onlar da gelişmelere göre beklentilerini sürekli revize ediyor.. onlara da bu tür eleştiri geliyorsa bilemiyorum tabi (:
Teşekkür ederim
İyi geceler diliyorum
@zekamerak
TheBroker için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
TheBroker (5 saat önce)sürekli söylediklerin doğru çıksa, kuruşu kuruşuna isabet ettirsen senden iyisi olmazdı. aksi olunca herkes düşman oluyor:)
zekamerak için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bay_X1 (5 saat önce)Aynen öyle birileri satacak ki birileride alttan toplasın kapanı kurdular bakalım kimler düşecek.
Solucan55 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Solucan55 (5 saat önce)La no stresss no panik bir turk ata sözü derki altin gördüğü yeri unutmaz.
0BeğenmedimŞikayet
Turok (5 saat önce)40 yapar … Nasıl saçmaladığı bir bilsen
Bay_X1 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
zekamerak (5 saat önce)Elbette oyle.. kısmen anlayışlada karşılamaya çalışıyorum aslında. . Ve bu tür bir bakış açısına sahip kişilere kendimi savunma gereğide duymuyorum; çünkü bunun bir anlamı olmadığını biliyorum.. Ancak herkese saygı gösterdiğim gibi, herkesten de saygı beklerim.. Bu üsluplar benim için zorlayıcı ve kabul edilemezdir..
Teşekkür ederim
Iyi geceler
@zekamerak
goldcashmann için cevaplandı (yorumu göster)