Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Tüm Yorumlar (11680085)
Ayarlar
0BeğenmedimŞikayet
NoPaniC_34 (2 dakika önce)Konu: Sonra niye tersteyiz:))
Gariban abi benim okadar kafam ermez o işlere:) Babam bana 21 yaşında işe başladım paranla altın al oğlum dedi yaş oldu 39 halen alıyoruz:) pandemi öncesi al sat yaptık tatlı geldi sonra soluksuz cıkınca pandemide onuda beceremdik gram azalttık soluksuz gitti. Onuda becremdik:) En iyi becrdiğimiz kumbara işi:)
garibinbiriişte için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
NoPaniC_34 (6 dakika önce)Konu: Sonra niye tersteyiz:))
Hocam bende 25 binden bile var:)) Topluyoruz inan 10 bin lira artırayım gidip çeyrek alıyorum bende ortalama vs kalmadı bilmiyorum:))
yunuskara için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
garibinbiriişte (6 dakika önce)Konu: Sonra niye tersteyiz:))
onu yapıyordur herhalde kendı fonu var uzaga gıtme bızdede koc sabancı 2 ay önce ne varsa sattı herkes nakıte donuyor herkes beklemede ve abd tekrar balonlastı g. kore sınyalını verdı bu sefer oyle boyle deıl dıyorlar bu kopugu o yuzden biraz havayı koklamasını bılmek gerek :))
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
NoPaniC_34 (8 dakika önce)H. g pamir. Heh tam benim rakam 5200 de hemen gönderirim:)) Dx ve tahvillerden kaynaklı akşam ki hareketler bakalım pazartesi devam edecek mi.
O_Ben_Pamir için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dean (10 dakika önce)Daire sattım 1,5 kg buradan aldım ya batarya çıkarım
0BeğenmedimŞikayet
NoPaniC_34 (11 dakika önce)Konu: Sonra niye tersteyiz:))
Tanımıyrum ama borsacı sanırım bu kişi öyle hatırlıyorum. Okadar parayı niye boşta tutuyor gitsin günlük faize koysun onlara günahda yok:))
garibinbiriişte için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
O_Ben_Pamir (12 dakika önce)ABD Merkez Bankası'nın politikaları piyasaları baskılarken, İsviçreli bankacılık devi UBS tüm tahminleri altüst eden bir rapor yayımlayarak ons altının önümüzdeki 12 ay içinde 5 bin 200 dolara fırlayacağı tahmininde bulundu ve mevcut düşüşleri "kaçırılmayacak bir alım fırsatı" olarak niteledi.
Bugün yapılan açıklama. @O_Ben_Pamir
0BeğenmedimŞikayet
yunuskara (12 dakika önce)Konu: Sonra niye tersteyiz:))
Normal ozaman parça alımlar var 42700 42300 40900 normal mi
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
garibinbiriişte (15 dakika önce)Konu: Sonra niye tersteyiz:))
halaa cok pahalı inan :)) hiçbirsey bılmene gerek yok en basıtınden w buffer elınde 320 mılyar $ la neden nakıtte bekler bunu dusun 2 senedır kımıldatmıyor servetını :))
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
NoPaniC_34 (16 dakika önce)Konu: Sonra niye tersteyiz:))
büğün mü sordun musa. Ben ssyl medydan kapalı çarşı bir kuyumcu takip ediyorum oranın fiyat 40905 idi bende 41050 den aldım aradaki fark normal. Oaraya göre kuymcular 200 300 daha fazla yazıyorlar..
musaelik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Beyzax (16 dakika önce)4100 de kapatsan iyiydi ons söz dınlemiyorsun
0BeğenmedimŞikayet
NoPaniC_34 (18 dakika önce)Konu: Sonra niye tersteyiz:))
Daha ne kadar yama yapcaz kayık su alır:) biraz metallerle doldur boşlukları..
garibinbiriişte için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
musaelik (18 dakika önce)Konu: Sonra niye tersteyiz:))
Bizim burda 41 idi
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
NoPaniC_34 (20 dakika önce)Konu: Sonra niye tersteyiz:))
Normal değil mi bende 4000 onsda 41050 den aldım bugun 100-200 oynuyor yerine göre..
yunuskara için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
garibinbiriişte (23 dakika önce)Konu: Sonra niye tersteyiz:))
dibi delik kayıkla denizemi açılalım yani :)) yama lazım yama :))
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
musaelik (25 dakika önce)Yükseliş ondan mi
İbrhmmm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Serkan12345 (25 dakika önce)4090 iyi bir kapanış sayılır yine
0BeğenmedimŞikayet
İbrhmmm (27 dakika önce)Son dakka alım yaptı ABD
0BeğenmedimŞikayet
yunuskara (27 dakika önce)Konu: Sonra niye tersteyiz:))
Ons 3940 civarlarında iken 40900 den sattı banada
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
NoPaniC_34 (27 dakika önce)Konu: Sonra niye tersteyiz:))
Çok haklısın abla indiğin bindiğin liman önemli. @garibinbiriişte bak bu abi limana bile yaklasmıyor tren bekliyor karadan geçmek için:))
AltıncıAblaa için cevaplandı (yorumu göster)