Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Tüm Yorumlar (11680085)
Ayarlar
0BeğenmedimŞikayet
Legend34 (1 dakika önce)Alt direnç Çok güçlü rakam : 3200 $ Dibin dibi : 3000 $ Simetri Grafiğe göre bu rakamların gelme ihtimali % 100 değil % 1000 diyorum. Bu rakamlardan sonra yükseliş başlar. Yani Piyasada fırsat bitmez. Kaçan giden bir şey yok. Ama kimseyede kolay milyoner olma yolu yok. Sonuçta yatırım işi altın. You tuber veya Kuyumculara asla güvenerek yatırım yapmayın. YTD.
0BeğenmedimŞikayet
İbrhmmm (1 dakika önce)İnan 1500 dolar bile bekleyen vardır
Recdp543 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Selda09 (1 dakika önce)Ah Beyza ahhh neden satmadık ellerimi kırasım geliyor ya kendim yazıp kendim ihmal ettim gram maks 7800 8000 yazdım 8000 üstünü görmüş fiziki burda ekran 8000 görmedi görecek diye takılı kaldık ajdayı o gün 75k ya satıyordum bugün 54 k zarara bak insan bazen de kendi sözünü tutmalı:(((
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bozkurtc (2 dakika önce)Ekstrem rakamları kenara koyalım; zaten öyle bir şey olmaz, olursa gibi bir ihtimalden bahsediyoruz. :)
Aslında benim o mesajda verdiğim rakamlar ve yaptığım analiz, tam aksine altının kalıcı olarak düşmeyeceğini gösteriyor. Yani amacım, son 6 aydır yüksekten alıp terste kalan ve morali bozulan dostlarımızın içine su serpmek, onlara sevindirici bir haber vermekti. saygılar
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Recdp543 (4 dakika önce)Herkes dibin dibini bekliyor da o yüzden :))
Esadcan1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yön_Kuzeydoğu (4 dakika önce)Haftayı hangi rakam ile kapatırsa kapatsın, dolar endeksi ve tahvil faizleri kayda değer düşmediği sürece bir şey söylemek çok zor hocam. 2-3 ay civarında yatayda bekleme ihtimalimiz masada maalesef. Sebebi; Eylül ayı Fed faiz kararının netleşmesi, ABD'den gelecek olan verilerin seyri, ayrıca; Abd ve Irn'ın flört evresinin sonuçları. Sabırla biriktirmeye devam hocam. Saygı ve selamlarımla. @Yön_Kuzeydoğu
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Legend34 (7 dakika önce)Tekrar yazayım da daha fazla zarar etmeyin. Uçacak Fırlayacak demiyeceğim. Ben 3200 Dolardan da aşağısını söyliyeyim. Bu rakamıda göreceğinden eminim. 3000$ Bak bu yorumuda kaydet. Ben Altın en Tepe noktasında söyledim. Bu rakamları.. Sistematik Grafik asla şaşmaz aynı saat gibi işler. Bu yorumun fotoğrafını çek kaydet. Altının üst rakamı da en fazla 4500 $ You Yuber veya kuyumcu tahmini ile yatırım yapılmaz.. Finansal Bilgi lazım...
0BeğenmedimŞikayet
Legend34 (11 dakika önce)Bak bu rakamlara % 100 demiyorum. % 1000 gelecek. Bu rakamlara gelmeden 5000 $ üstünü görmesi imkansız. Sen beni bırak altın grafini aç bak. Bakarken anlamaya çalış. Bak bu kadar iddalı konuşuyorum. Bu mesajı sakla. Rakamlara geldiğinde burada olucam. Siz yinede ytd.
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Beyzax (16 dakika önce)6100 gibi kapatırsak haftayı düşüş bitti denir mi?
0BeğenmedimŞikayet
Yön_Kuzeydoğu (16 dakika önce)Son 8 yıllık yorumlarınıza hızlıca bir göz attım, nedense sizin "simetrik tepe grafiği" hiç 5550$'dan bahsetmemiş hocam. Hatta ons 3000$'da iken 2500$ demiş. Saygılarımla. @Yön_Kuzeydoğu
Legend34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Esadcan1 (19 dakika önce)Ucuz mala kimse rağbet etmiyor . Yanlışlıkla 10 olursa millet evi arabayı satar alır
0BeğenmedimŞikayet
50_ot_dalgalar (20 dakika önce)Var kardes
acemi_alanyalı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Legend34 (22 dakika önce)Ben 3200 Dolardan da aşağısını söyliyeyim. Bu rakamıda göreceğinden eminim. 3000$ Bak bu yorumuda kaydet. Ben Altın en Tepe noktasında söyledim. Bu rakamları.. Sistematik Grafik asla şaşmaz aynı saat gibi işler. Bu yorumun fotoğrafını çek kaydet. Altının üst rakamı da en fazla 4500 $ You Yuber veya kuyumcu tahmini ile yatırım yapılmaz.. Bilgi lazım...
Bozkurtc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yön_Kuzeydoğu (24 dakika önce)Böyle bir şeyi iddia edemeyiz kıymetli hocam, bu piyasada bütün rakamların masaya gelmesi olası, kaldı ki ons tavandan %25 düşmüş durumda. Yarın Trump anlaşma falan yok, operasyona devam derse nerelere gider Allah bilir. Umarız si baştan yaşamayız. 4000$'ın altındaki rakamlardan huzursuz oluyoruz sadece, moral ve motivasyonumuz bozululuyor son 6 aydır aldıklarımızın hepsinden zarardayız maalesef.
Ayrıca belirtmek isterim, bizler uzun zamandır gram altındayız, yani daha çok kârdan zararlar söz konusu. Son 4-5 yıl için değerlendirmek gerekirse müthiş kârdayız, özellikle dolar bazlı. Saygılarımla. @Yön_Kuzeydoğu
Bozkurtc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Legend34 (31 dakika önce)Simetrik Grafiğe göre direnç 3200$ dibin dibi 3000 $ kaçan giden bir şey yok. Piyasada fiyat bitmez. Yılsonundaki fiyat şuandaki ekranda gördüğün fiyat. Yani 4000 $ dinle beni dua edersin. Ytd.
Selam49 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bozkurtc (33 dakika önce)Merak ettim kusura bakmayın:) merkez bankaları agresif satış yaparsa bu rakamların masaya gelmeyeceğini mi iddia ediyorsunuz?
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bozkurtc (42 dakika önce)Kusura bakmayın, aradım ve o yorumu buldum. Evet, 3200 seviyesini söylemişim ama faiz artışı ve ekstrem bir senaryo olarak merkez bankalarının agresif satış yapması ihtimaline karşılık.
Altın
için Bozkurtc
yorumu (6 gün önce
)Altın 4.000$ Altın a düşer mi? Fed faiz artırmayıp yüksek seviyede sabit tuttukça ve merkez bankaları agresif satış yapmadıkça bu düşüşler çöküş değil, sadece "hız kesme ve düzeltme" olarak kalır. Fiyat 4.000$ altına iğne atsa bile toparlaması kısa sürer. Aksi olur da faiz artışı gelir ve merkez bankaları agresif satışa başlarsa işin rengi değişir; 3.500, hatta 3.200 seviyeleri bile masaya gelir. YTD
https://altin.in/bozkurtc/5
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yön_Kuzeydoğu (43 dakika önce)Rica ederim kıymetli hocam, 3200$'ı hedef değil belki ama en azından masaya gelebileceğinden bahsetmiştiniz. Yok hocam, başka bir arkadaşın yorumuyla karıştırmadım. Saygılarımla. @Bozkurtc @Yön_Kuzeydoğu
0BeğenmedimŞikayet
TheBroker (44 dakika önce)Musa çok şey kaybetmiş. :)
Bay_Bayburtlu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kdrtbsk (54 dakika önce)Alacak olan varsa alsın daha aşağı nere gidecek en fazla bir iğne atıp aldırmayacaklar