Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Tüm Yorumlar (11680085)
Ayarlar
0BeğenmedimŞikayet
Bay_X1 (1 dakika önce)Evet beklenti 4.1 yönünde muhtemelende öyle olacak gibi görünüyor ve satış biraz derinleşebilir. Desteğe oturduktan sonra kaldığı yerden yürümeye devam eder benim şahsen korkum yok. Trade yapalım derken uzun vadeci olduk bizde :) takılacağız artık bir kaç ay daha yapacak birşey yok. Ne kadar düşerse de biraz daha alttan toplarım sonra defteri bir süreliğine kapatır yükselmesini beklerim vade sorunu yok.
Cristiano7 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bay_X1 (5 dakika önce)Hocam 3.4 verisi gelmez de yüksek gelir ise onsta 3500 potaya girebilir. Desteğe oturduktan sonrası ise eski tecrübeleri baz alaraktan söylüyorum tekrar 4000 onsa geri gelmesi de hızlı olacaktır öngürüsündeyim.
500deolur600de için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Cristiano7 (8 dakika önce)4.1 diye tahmin ediliyor son 2 tahmin doğru çıktı
Bay_X1 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Elif0606 (12 dakika önce)Es selaaa... Altının selası okunuyor
0BeğenmedimŞikayet
500deolur600de (16 dakika önce)Ya gelmezse hocam en kötü senaryo da onemli
Bay_X1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Amatör_16 (18 dakika önce)Paralar değişir, sistemler değişir; ama altın dünyanın neredeyse her yerinde değer görmeye devam eder...
0BeğenmedimŞikayet
Bay_X1 (19 dakika önce)Yarın 15:30'da amerika verisi 3.4 ün altında gelir ise ons 4370 e doğru yelken açar kaldığı yerden devam eder.
0BeğenmedimŞikayet
Serhattt16 (35 dakika önce)Oo çıkıyor
0BeğenmedimŞikayet
EKO_Atilla (36 dakika önce)Yürüüü be! Fırtına gibi yükseliyor.
0BeğenmedimŞikayet
flyalone (43 dakika önce)Tl bazinda bile deger kaybeden bir yatirim araci mi olur
Chn07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
NoPaniC_34 (59 dakika önce)Hocam elinize sağlık tüm tuşlara basmissiniz..
Lider_ismail için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Chn07 (60 dakika önce)Yatırımla birikimi karıştıranlar kaybetti aslında, Altın geleceğe birikimli yatırımdır, nekadar çok gram birikti okadar çok geleceğe yatırım yapıldı demektir. Bugün düşer yarın çıkar önemli olan gelecektir. ytd
3BeğenmedimŞikayet
Lider_ismail (1 saat önce)Gram TL bazlı 6500 bende dip olduğunu söylemistim.
Aşağı kırılışlar ayı tuzagı olarak nitelendirilir.
Ekstra TL olusumlarında Mal alıp orta, uzun vade beklenir.
Dolarda baskı var İç dinamiklerden dolayı.
2025 sene sonu 6000 den kapatan bir gram var Haziran ayındayız aylık yüzde 5 enflasyon var minumum.
Bu fiyatlar çok uygun yani ucuz kaldı.
Geçmişte onsla alakalı 5250 yukarı doğru kıramazsa 5000 / 4800 / 4500 / 4200 / 3800 hedef dahilindedir demiştim.
Buralarda ikili dip yapıp hazımlanma süreci bittikten sonra son çeyrekte yukarı hareket olması gerek dedim.
Gerçeklerin er yada geç ortaya çıkmak gibi bir kötü huyu vardır.
Nekadar çok baskı yerse temel yaparsa okadar sağlam çıkar.
Onsta bu rakamları bekliyorduk teknik bunu gösteriyordu ama dolar çok ucuz kaldı iç dinamiklerden dolayı baskı var üstünde.
Orta uzun vadeli Onsta hazımlanma bittikten sonra birde dolarda hareket başladı mı siz ozaman gramı düşünün.
Yani Ekstra TL olusumlarında Mal alıp orta uzun vade sabırla beklemeye devam.
Kimse dibin dibini tepenin tepesini bulamaz tabikide.
3800 / 4000 aralığından Mal alınır.
Burası önemli dönmesi lazım Ay sonu kapanışına bakicaz tepki gelmesi lazım yakın zamanda.
Kırdı diyelim 3500 / 3800 ons Araliginda kendini bulur.
Bu sefer nolur onsun tepe hedefleri büyür.
Şimdi nabiyoruz
3800 / 4000 onsta izliyoruz.
Haziran kapanışına bakıyoruz 6300 üstü kaparsa Yırttık demektir.
Kırmazsa FED faiz vb demeye devam ederse 3500 / 3800 aralığına gidersede sürpriz olmaz.
Ama bu saatte veriyim alttan alıyım olayı geçti Büyük kumar olur.
Ekstra TL olusumlarında eklemeye odaklanıp mala sahip çıkmak lazım diğer türlü büyük zarar yazar.
Her türlü son çeyrekte hareket olucaktır.
Scarface51 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ceryanci58 (1 saat önce)Yatırım ve birikim nerden bakarsan bak aynı şey
Bay_X1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Chn07 (1 saat önce)İhtiyaç yoksa geleceğe yatırım yapmak için Altın gramı ekleme yapılarak çoğaltılır. Altın günübirlik yatırım değildir geleceğe yatırımdır. Gün gelir bakmışsın on yılları kurtarmış ytd
0BeğenmedimŞikayet
ipekcy (1 saat önce)Bazi yabanci kurumlar, altin fiyati ile ilgilo sene sonu beklentilerini dusurmus.
Kisa vadede yukselis beklemeyelim
0BeğenmedimŞikayet
Bay_X1 (1 saat önce)Altın yatırım aracı değildir işte orada insanlar tufaya düştüler. Altın birikim aracıdır. Şuan yüklü girenler mecburen bekleyecekler ve o kumbara dolacak.
Ceryanci58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bay_X1 (1 saat önce)Aynen öyle olacak
Amatör_16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bay_X1 (1 saat önce)Sabredenler kazanacak kısa yoldan köşeyi dönmeye çalışanlar batacak ucuzdan satacak başkalarıda ucuzdan alacak ve tren kaldığı yerden yoluna devam edecek bu iş böyle..
500deolur600de için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
500deolur600de (1 saat önce)Hayırlı olsun hocam, umarım bizede uğur getirirsiniz, biz aldıkça düştü, siz alınca yolumuz değişir inşallah
goldcashmann için cevaplandı (yorumu göster)