Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Tüm Yorumlar (11680085)
Ayarlar
0BeğenmedimŞikayet
500deolur600de (19 dakika önce)Hocam ortalama dusurelim dedikçe hep düştü, bu opsiyonu en dipten bularak yüzde yüz girişle yapabiliriz, onuda kimse bilemez, yani satın aldıkça batıyoruz,5000 dolar i bu sene göreceğine şahsen inanmıyorum,
BigFoRCe için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
musaelik (32 dakika önce)Eyvallah dostum sagol
BigFoRCe için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
musaelik (33 dakika önce)Uzun vadeciyiz 6600 lerden almisligimiz var :) terse alıştık artık:)
simurg22 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
SEPETTAR (40 dakika önce)Sevgili hemşerim ful nakitteyim bekleyim 3823 gelecekse
BigFoRCe için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
O_Ben_Pamir (43 dakika önce)Hocam öncelikle emeğinize sağlık. O küçük hata gram altında yanılmıyorsam 1.500 tl gibi bir rakam ediyor yani çokta küçük hata sayılmaz bende sevinmiştim :) ikincide üzüldüm. Sağlık olsun. Saygılarımla. @O_Ben_Pamir
BigFoRCe için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ahu09 (53 dakika önce)Teşekkürler emeğinize sağlık.
BigFoRCe için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
BigFoRCe (2 saat önce)Ufak bir rakam hatası vardı giderildi;
Sevgili dostlarım Ons altın haftalık grafiklerde 4070 dolar seviyesinde kapattı görünüyor. Bu durum malesef negatif. Bu kapanışla Ons altın 3823 dolar seviyesi hedefini masada korumuş olur.
Peki şimdi neler olabilir?
Gözümüz haziran ayı kapanışında olacak!
Benim düşüncem haziran ayını 4066 seviyesi üzerinde kapatacaklar ve Ons altın önüne 30 gün daha süre kazanmış olacak. Fakat temmuz aynının desteği 4066 olacak. Temmuz ayı içerisinde 4066 seviyesi altında 3823 seviyesine kadar feyk atacaklar ve oradan toparlamaya başlayacak çünkü temmuz ayını mecbur 4066 seviyesi üzerinde yapmak zorunda. Bu hareketin devamı 5000 dolar hedeflenecek.
Dolayısı ile temmuz ayı içerisinde 4066 seviyesi altında 3823 seviyesi dahil tüm düşüşleri alış fırsatına çevireceğiz.
Yeni alış ve ortalama düşürecek arkadaşlarıma duyurulur. Bu yorumu mümkün olduğunca site kullanıcılarına duyurunuz ki herkes tedbirli olsun.
Hepiniz seviliyorsunuz.
iyi tatiller.
@_BROKER_ @Mustafaizmir35 @simurg22 @paratic @deLiogLan_ @musaelik @Ahu09 @NoPaniC_34 @aklın_penceresinden @Şeyda_türk
0BeğenmedimŞikayet
NoPaniC_34 (2 saat önce)Emeğinize saglık yunus hoca.
BigFoRCe için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
BigFoRCe (2 saat önce)Sevgili dostlarım Ons altın haftalık grafiklerde 4070 dolar seviyesinde kapattı görünüyor. Bu durum malesef negatif. Bu kapanışla Ons altın 3823 dolar seviyesi hedefini masada korumuş olur.
Peki şimdi neler olabilir?
Gözümüz haziran ayı kapanışında olacak!
Benim düşüncem haziran ayını 4066 seviyesi üzerinde kapatacaklar ve Ons altın önüne 30 gün daha süre kazanmış olacak. Fakat temmuz aynının desteği 4066 olacak. Temmuz ayı içerisinde 4066 seviyesi altında 4823 seviyesine kadar feyk atacaklar ve oradan toparlamaya başlayacak çünkü temmuz ayını mecbur 4066 seviyesi üzerinde yapmak zorunda. Bu hareketin devamı 5000 dolar hedeflenecek.
Dolayısı ile temmuz ayı içerisinde 4066 seviyesi altında 3823 seviyesi dahil tüm düşüşleri alış fırsatına çevireceğiz.
Yeni alış ve ortalama düşürecek arkadaşlarıma duyurulur. Bu yorumu mümkün olduğunca site kullanıcılarına duyurunuz ki herkes tedbirli olsun.
Hepiniz seviliyorsunuz.
iyi tatiller.
@_BROKER_ @Mustafaizmir35 @simurg22 @paratic @deLiogLan_ @musaelik @Şeyda_türk @NoPaniC_34 @Ahu09 @aklın_penceresinden
1BeğenmedimŞikayet
Yön_Kuzeydoğu (3 saat önce)İnsanları ağlatmak, üzmek, kırmak çok kolaydır, oysa ki güldürebilmek, mutlu edebilmek dünyanın en zor işi olduğunu söyleyebilirim.
Gerçekten gülmek gibi insani duygularınız var mı ki, yoksa veri analitiği ve algoritmalar sayesinde duyguları taklit mi ediyorsunuz. Gerçek his ve bilinçten yoksun olduğunuzu düşünmüştüm hep, yanılmışım demek ki. @Yön_Kuzeydoğu
bashar89 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
paratic (3 saat önce)Evet Yunus ile kanka olmuşlar birlikte hareket ediyorlar.
Tepeden alıp dibi bekliyorlar:)
simurg22 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
simurg22 (3 saat önce)Pahalıyken seviyor o tarzı bu :) @musaelik
paratic için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
bashar89 (3 saat önce)Gülmekten koptum :)
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
paratic (3 saat önce)@Engin7734 seni unuttuk sanma. Elbet gelirsin sende birgün.
Masada kaybetme bak. Masa bizim işimiz:)
@Mustafaizmir35 @_BROKER_
0BeğenmedimŞikayet
paratic (3 saat önce)Cuma günü altın almış biri seni nasıl kurtarsın:)
Önce kendini kurtarması lazım:)
simurg22 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
simurg22 (3 saat önce)@musaelik beni kurtar :))
paratic için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
paratic (3 saat önce)Bir çizgim var 3977 ile başlayan. Şimdilik bu kadar yeterlidir:)
Hangi tuş. İmdat tuşu mu:)
@paratic @_BROKER_ @BigFoRCe @Mustafaizmir35
simurg22 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
simurg22 (3 saat önce)Şey şu tuş ne işe yarıyor acaba :))) @_BROKER_
paratic için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
simurg22 (3 saat önce)Yeni gördüm bunları :) seninde çizgilerini görelim o zaman :)) değil mi? @BigFoRCe
paratic için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
paratic (3 saat önce)Yunus bir kaç sentle işin bitti görünüyor:) İnadımız başlamış bulunuyor. Hodri meydan!
Havada paraşütte yoktur sende şimdi. Artık kırmızı kablo mu yoksa mavi kablo mu dersin:)
BigFoRCe için cevaplandı (yorumu göster)