Üye adı:fırat33
Kayıt tarihi:14 Ağustos 2015
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:15312
Üye puanı:1310
Takipçileri:47
Takip edilen:316
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Belirtilmedizararda olan arkadaşlara itaf olunur...
Serçe? Allah'a küsmüştü.
Günler geçiyordu ve serçe? hiçbir şey söylemiyordu.
İçine kapanmış derin bir hüzne boğulmuştu.
Artık Rabbine bir şey demiyor ve onunla konuşmuyordu!
Melekler merakla Allah'a serçeyi? soruyorlardı ve her defasında Allah, meleklere “o gelecek” diye cevap veriyordu.
“Çünkü onun sesini duyacak tek kulak benim ve onun minik kalbindeki derdini anlayacak olan da tek benim” diyordu.
Bir zaman sonra serçe, ? kalbi hüzün, gözü yaşla dolu bir halde bir ağacın dalına kondu. Hiçbir şey söylemiyordu öyle sessiz sessiz bekliyordu.
Allah, serçeye? seslendi.
Söyle bana! Canını sıkan ve kalbini hüzne boğan derdin nedir senin?
Melekler serçe? ne söyleyecek diye ona bakıyordu.
Serçe mahzun biraz da sitemli ses tonuyla;
“Küçük bir yuvam vardı. Yorulduğumda dinlendiğim üşüdüğümde sığındığım. Kimseyi rahatsız etmiyordum ve kocaman Dünya'da ufacık bir yerdi kimsenin yerini dar etmiyordu. Sen onu da bana çok gördün neydi o zamansız fırtına? Esip yıktı yuvamı ve beni yuvasız bıraktı. ”
Artık konuşamadı serçe ? sözleri boğazında düğümlendi.
Sessizlik Arş- ı rahmanda yankılanıyordu ve melekler başlarını eğmiş Allah'ın vereceği cevabı bekliyordu.
Allah; “ sen, o yuvanda dinlenirken seni avlamak isteyen bir yılan yuvana doğru geliyordu, seni yılandan korumak için fırtınaya emrettim yuvanı yıksın diye böylece sen oradan uzaklaşarak yılandan kurtuldun.
Nice belalar var ki muhabbetimle senden uzaklaştırdım ve sen kuşatıcı muhabbetimi görmüyor geçici belalardan dolayı bana düşman oluyorsun.
Serçenin ? gözleri doldu ve hüngür hüngür ağlamaya başladı ve onu çok seven Allah'ın şefkat ve merhametine hayran kaldı. ?
Utangaç bir sesle:
“Affet Allah'ım “ diyebildi sadece.
Ve gönül sözü Arş- ı İlahi'de yankılandı
“Affet Allahım! ”
Başımıza gelen her musibbette,
elbette ki nice hayırlar gizlidir.
Rabbimize isyan etmek yerine,
olanda hayır vardır diyerek rıza göstermek gerekir...
Selam olsun,
HAYIRLISI OLSUN diyebilenlere...
Selam Olsun,
VARDIR BUNDA BİR HAYIR diyebilenlere...
Selam olsun,
BU DA GEÇER deyip yoluna devam edebilenle
https://altin. in/fiyat/gram- altin
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için fırat33 yorumu ()reis ben full sterlin deyim ve çokta rahatım varsın herkes düşecek desin
bursa_112233 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için fırat33 yorumu ()reis merhaba nasılsın yine
çıkmış dipçiler
bursa_112233 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için fırat33 yorumu ()paranızı 3e bölüp parçalı alın demek istemiş
ozdogan1974 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için fırat33 yorumu ()aynen dede ben kaçtım dipçilere bırakalım sahayı hayırlı geceler arkadaşlar
60_YORGUN_05 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için fırat33 yorumu ()şunuda belirteyim full sterlin deyim bende ve rahatım
YAĞIZ$ALP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için fırat33 yorumu ()şekerhastası olanlar dikkat etsin buda sterlin ciler oluyor burdaki her lafa yazılana inanmasınlar
atacan_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için fırat33 yorumu ()inanma ing iltere izin vermez o kadar kardeşim ozaman 1 dolar 1 sterlin olur diyim bende inanma sadece sabırlı ol
YAĞIZ$ALP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için fırat33 yorumu ()derler dostum burda tahminimce bankalara çalışanlarda var gibi bir arada Altın öldü bitti dediler şimdide altın 150 diyorlar nabza göre şerbet veriyorlar yazık millette zarar üsyüne zarar yazıyor bu durumlarda
atacan_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için fırat33 yorumu ()arkadaşım burdaki felaket tellallığı yapanların laflarıyla hareket edersen emin ol zararın ikiye katlanır rahat ol hiç birşey sürekli düşmez o zaman sterlin o fıra iner diilmi aklın alıyormu bunu lütfen sakin olun piyasa bu herşey bir anda tersine dönebilir sadece sabırlı olun
YAĞIZ$ALP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için fırat33 yorumu ()tamam reis dipçpiler çıktı gene dolar içinde öldü bitti dediler kayda almamak lazım bence
atacan_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için fırat33 yorumu ()korkmayın kardeşim başladı gene dipçiler battıcılar demekki çıkış zamanı gelmiştir ne zaman böyle söylemler duydunuzmu o üründen korkmayın derim ytd
YAĞIZ$ALP için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için fırat33 yorumu ()allah razı olsun sağlığımız yerinde çok şükür
SARIBOĞA için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için fırat33 yorumu ()tamam dede çıkar bu kerata sıkıntı yok
60_YORGUN_05 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için fırat33 yorumu ()reis nasılsın
SARIBOĞA için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için fırat33 yorumu ()dede ortalamam yüksekmiki
60_YORGUN_05 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için fırat33 yorumu ()dede parçalı girdim ortalamam 4125 oldu
60_YORGUN_05 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için fırat33 yorumu ()kraliçe dede
60_YORGUN_05 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için fırat33 yorumu ()hb dede dizinin dibindeyim hemde full haberin ola
60_YORGUN_05 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için fırat33 yorumu ()dede merhaba size ve tüm arkadaşlara
60_YORGUN_05 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için fırat33 yorumu ()hocam merhaba isviçre franga mudahele etti diye blomde alt yazı geçti haberiniz olsun ne kadar etkiler bilemiyorum ama yazayım dedim
polenizm için cevaplandı (yorumu göster)