Üye adı:finans
Kayıt tarihi:12 Ağustos 2015
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:14121
Üye puanı:315
Takipçileri:69
Takip edilen:25
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Borsa ve Finans
Yaşadığı yer:İstanbul
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için finans yorumu ()kardemir d 1, 05 den alıp satmıştım şimdi 1, 14 olmuş
sebosebo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için finans yorumu ()ben bugün kardemir d aldım 1, 11 den 1, 12 den sattım 100 tl kar bıraktı sonra tekrar 1, 11 e alış girdim bu sefer alamadım kapanışa yakın bjk ya gectim
sebosebo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için finans yorumu ()sebosebo senin tewitir adresini yaz
sebosebo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için finans yorumu ()ya bak borsa dolar a euro ya benzemez ben 2003 den beri borsadayım hala kağıt alırken bile korkuyorum
sebosebo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için finans yorumu ()ya kendisi almış
sebosebo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için finans yorumu ()sebosebo ben derimki yarın için satış emrini girsin kurtulsun
sebosebo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için finans yorumu ()valla o kadar kağıt değiştiriyorum dönüp dolaşıyorum bütün yollar kartala çıkıyor : ))
sebosebo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için finans yorumu ()ya kağıt %109 prim yapmış alınırmı bu kağıt
sebosebo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için finans yorumu ()ya sebosebo kardeş cerensu yine hata yapmış ama valla offf ya
sebosebo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için finans yorumu ()yok kanka ben vip tarafındanyım : ))
sebosebo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için finans yorumu ()kanka 4, 85 den bjk uçağına bindim : ))
sebosebo için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için finans yorumu ()slm cerensu nasılsın
cerensu_60 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için finans yorumu ()kanka başka kağıt varmı önerebileceğin
[[aldehit__06]] için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için finans yorumu ()arkadaşlar nerdesiniz
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için finans yorumu ()kimse varmı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için finans yorumu ()4, 85 den bjk alındı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için finans yorumu ()ceresnu ordamısn
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için finans yorumu ()1, 11 den vermiyorlar
Jesusita için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için finans yorumu ()valla ben alıyorum 1 kademe yukarıdan satıyorum iyi kar bırakıyor benim ödediğim komisyon oranı onbinde 4 senin kaç
Jesusita için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için finans yorumu ()valla benim 1, 11 de alım emrim bekliyor
Jesusita için cevaplandı (yorumu göster)