Üye adı:fikom
Kayıt tarihi:5 Aralık 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:41725
Üye puanı:4432
Takipçileri:1413
Takip edilen:15
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:29 Ekim 2018
Meslek:Genel yönetim ve denetim
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
30 Ağustos Zafer Bayramımız Kutlu Olsun... !
7 Düvel'i Dize Getiren BaşKumandan Gazi Mareşal Mustafa Kemâl Atatürk ve Silah Arkadaşları...
En Küçüğünden, En Büyüğüne Hepsini, Rahmet, Minnet ve Saygı ile Anıyoruz...
Mekânları Cennet, Ruhları Şâd Olsun, İnşallah, Amin...
Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım kapsamında değildir ..
kişisel görüşleri yansıtmaktadır. Bu görüş ve bilgilere dayanılarak alınacak yatırım kararları beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir
Yazdıklarım asla yatırım tavsiye değildir...
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için fikom yorumu ()Hayırlı Olsun Abim.. Akşam.. 3. 80xx leri Gördüm... Çıkamadım.. Bankalar Kapalı :)
dolar_sapkalı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için fikom yorumu ()Günaydın Kardeşim... Akşam Çıkamadım.. Banka ile ÇAlışıyorum...
Kızıltepeli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için fikom yorumu ()Ben Full dolar da Bekliyorum Abim, Akşam.. 3. 80xx leri Gördü... Banka ile çalıştığım için, Çıkamadım.. YTD.
koyuncu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için fikom yorumu ()Günaydın KArdeşim... Aynen :)
Sude50 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için fikom yorumu ()Günaydın Ali Abim... Haber Yalanlandı zaten ..!
Mackali_Ali için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için fikom yorumu ()Hayırlı Olsun KArdeşim... Hoş Geldiniz :)
cengo16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için fikom yorumu ()Günaydın Kardeşim :)
toq için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için fikom yorumu ()Saygıdeğer Güzel Yurdumun, Saygıdeğer Güzel İnsanları, Hepinize Günaydın :)
Banka ile Çalıştığım için, Akşam 3. 8010 görmesine rağmen, Çıkamadım... Bugün bir maiktarını tfx e aktaracağım... Full dolar da Bekliyorum :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için fikom yorumu ()Hepiniz Sağlıcakla Kalın :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için fikom yorumu ()Bitmez Kardeşim... Her Konjonktür, Bir Umuttur :)
Defnem için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için fikom yorumu ()Şimdi Çıkmak Zorundayım Kardeşim... Hepinizi Hiç İstisnasız Seviyorum, Hepiniz Sağlıcakla Kalın :)
toq için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için fikom yorumu ()Konjonktüre Bakacağız Abim, Kısmet Bakalım , Teşekkür ederim :)
Defnem için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için fikom yorumu ()Moral Desteğiniz için, Ben Teşekkür ederim Kardeşim... Çok Sağolun..
Ne Mutlu bana :)
Fzt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için fikom yorumu ()Çok Haklısınız Kardeşim... 18:00 den Sonra, 10 ayda 3 girişim olmuştur.. İstisnai Durumlarda Girmişimdir... Bugün de öyle oldu... Sitedeki Arkadaşlarımın Çoğunluğu beni sever Sağolsunlar... Ben ise, hiç istisnasız Hepsini Severim... Size de Teşekkür ederim :)
leylalar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için fikom yorumu ()Teşekkür ederim Kardeşim... Naçizane, Moraller Düzelsin diye, Çabaladım İşte :)
Gece_x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için fikom yorumu ()Sabah Konjonktüre Bakarız Abim... Şimdi ne dersek Boş.. Haklısınız :)
leylalar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için fikom yorumu ()İnşallah Abim, Çok Teşekkür ederim... Adağım Büyük Nasip Olursa... İnşallah :)
Surgeon11 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için fikom yorumu ()Biz Çıkana kadar, İnşallah, diyelim Abim...
ahpap için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için fikom yorumu ()Ülkemiz üzerine oyunlar var Abim... Maalesef bizleri Sıkıştırmaya çalışıyorlar...
Mackali_Ali için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için fikom yorumu ()Konjonktüre Bakarız Abim... Teşekkür ederim...
ahpap için cevaplandı (yorumu göster)