Üye adı:fikom
Kayıt tarihi:5 Aralık 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:41725
Üye puanı:4432
Takipçileri:1413
Takip edilen:15
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:29 Ekim 2018
Meslek:Genel yönetim ve denetim
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
30 Ağustos Zafer Bayramımız Kutlu Olsun... !
7 Düvel'i Dize Getiren BaşKumandan Gazi Mareşal Mustafa Kemâl Atatürk ve Silah Arkadaşları...
En Küçüğünden, En Büyüğüne Hepsini, Rahmet, Minnet ve Saygı ile Anıyoruz...
Mekânları Cennet, Ruhları Şâd Olsun, İnşallah, Amin...
Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım kapsamında değildir ..
kişisel görüşleri yansıtmaktadır. Bu görüş ve bilgilere dayanılarak alınacak yatırım kararları beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir
Yazdıklarım asla yatırım tavsiye değildir...
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için fikom yorumu ()Şu anda Kapalı Abim... Boş Vaktimde Bakıyorum... Akşam satmış.. 3. 80xx den.. 3. 7980 den Al dedim...
such_a_lonely_day_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için fikom yorumu ()Size Katılıyorum Abim... Aynen :)
ooZooN için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için fikom yorumu ()3. 8350 ve Üzeri , İyidir.. Tutunursa... KArdeşim
Sledgehammer için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için fikom yorumu ()Çok Teşekkür ederim KArdeşim... Çok Sağolun...
falkogs için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için fikom yorumu ()Ben Şartlı Girdim Abim... 500 dolar ile... Seversem.. devam dedim... Tamam .. dediler.. Benden Haber Bekliyorlar...
such_a_lonely_day_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için fikom yorumu ()Son Dakika ;
Zeybekçi'den Açıklamalar.. (Kurdaki dalgalanma) merkez bankası imkan ve kaynaklarıyla spekülatif hareketlere dokunmamak lazım... Bloom
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için fikom yorumu ()Hedefi Konjonktür Belirleyecek Abim... Biz Sadece Noktayı Koyacağız, Zamanı Gelince :)
Sledgehammer için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için fikom yorumu ()Çok Teşekkür ederim Abim... Çok Sağolun :)
viyagara için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için fikom yorumu ()Banka ile Çalışıyorum Abim... Mecbur...
falkogs için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için fikom yorumu ()Ben Dün Saat 16:00 da 500 dolar ile tfx e Geçtim Abim... Deneme Yapıyorum
Ozgulkocak için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için fikom yorumu ()500 dolar ile Geçtim.. Deneme Yapıyorum Abim...
such_a_lonely_day_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için fikom yorumu ()Çok Haklısınız Abim... Aylardır Terste ve Full dolar da olunca :)
__Dersimli__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için fikom yorumu ()HAyırlı Olsun Abim.. Darısı Bize İnşallah :)
Erdemlord100 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için fikom yorumu ()Full dolar da Bekliyorum ve Yukarı Bakıyorum Abim :) YTD.
viyagara için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için fikom yorumu ()Yok Abim .. Full dolar da Bekliyorum... Banka ile Çalışıyorum... Akşam Yükselişlerinde Çıkamıyorum Maalesef ... 3. 8350 Üzeri Kalırsa, İyi Olacak :)
__Dersimli__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için fikom yorumu ()Kısaca, Gidişat, diyelim Abim...
iytel için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için fikom yorumu ()Katılıyorum Abim... Aynen :)
efesasin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için fikom yorumu ()Çok Teşekkür ederim KArdeşim... Her Şey Kısmet Abim... Çok Sağolun... Bankalar Açık, 3. 86xx Yok :)
browser için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için fikom yorumu ()Konjonktüre Bakacağız Abim... Sabırla,
Esra34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için fikom yorumu ()Her şey Kısmet Abim... Dün, TCMB niçin Faizle Oynamadı acaba?
adem_kovan için cevaplandı (yorumu göster)