Üye adı:fikom
Kayıt tarihi:5 Aralık 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:41725
Üye puanı:4432
Takipçileri:1413
Takip edilen:15
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:29 Ekim 2018
Meslek:Genel yönetim ve denetim
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
30 Ağustos Zafer Bayramımız Kutlu Olsun... !
7 Düvel'i Dize Getiren BaşKumandan Gazi Mareşal Mustafa Kemâl Atatürk ve Silah Arkadaşları...
En Küçüğünden, En Büyüğüne Hepsini, Rahmet, Minnet ve Saygı ile Anıyoruz...
Mekânları Cennet, Ruhları Şâd Olsun, İnşallah, Amin...
Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım kapsamında değildir ..
kişisel görüşleri yansıtmaktadır. Bu görüş ve bilgilere dayanılarak alınacak yatırım kararları beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir
Yazdıklarım asla yatırım tavsiye değildir...
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için fikom yorumu ()0 dolar için fikom yorumu (13 saat önce)
Yarın Sabah, İyi veya Kötü Mutlaka Etkisini Görürüz... TR için, Çok Önemli Şahsiyettir Kendisi...
https://altin.in/fikom
demeoyle için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için fikom yorumu ()Hiç İlgim Yok Abim...
.
Seiko için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için fikom yorumu ()Amin KArdeşim, Hepimiz için :)
berke0770 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için fikom yorumu ()Günaydın Abim :)
Franklin_58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için fikom yorumu ()Günaydın Abim, Ben Her zaman Full dolar da oldum, Haklısınız :)
esmer_cocuk58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için fikom yorumu ()Günaydın Türkiye'm, Günaydın Eskişehir :)
Es_26 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için fikom yorumu ()Günaydın Abim... Hepimize Bol Kazançlar :)
Kıvanç_Mert için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için fikom yorumu ()Günaydın Necim ABim...
NECİM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için fikom yorumu ()Günaydın Gençler :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için fikom yorumu ()Sabır Abim, Sabır :)
safakkrall için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için fikom yorumu ()Teveccühünüz Abim, Hepiniz Sağolunuz :)
kartalkalkıncadalmısarkar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için fikom yorumu ()TL ye Geçince Abim :)
vlkn_krdy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için fikom yorumu ()İnanın, Tek tek Hepiniz, benim için Can'sınız Abim... Yukarı Bakmaya Devam :) YTD.
çaylakacemi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için fikom yorumu ()Teşekkür ederim Abim... Çok Sağolun..
Nermin34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için fikom yorumu ()Haklısınız... Genellikle Resme bakmam, Direkt Abim, derim... Kesinlikle Kötü bir Hitap şekli Değildir ... Lütfen Alınmayınız ...
Nermin34 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için fikom yorumu ()İnanın, Ben de hiç İstisnasız , Hepinizi Yürekten , Samimi bir şekilde Seviyorum Abim...
çaylakacemi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için fikom yorumu ()Abi, Uzak Gelir bana, Kolay Kolay Kullanmam, Hepinizi Samimi hissettiğim için, Abim, diyorum , Anlayışınız için, Teşekkür ederim Abim...
MERVEE34 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için fikom yorumu ()Hiç Bir zaman Abi, demem, Abim, derim , Abim... Abiciğim'in Kısaltılmış Halidir... İyi niyetli ve samimi bir Hitap şeklidir Abim...
Nermin34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için fikom yorumu ()Aynen Abim, Sorun Yok ..!
emrecan1977 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için fikom yorumu ()Tesadüfen Gördüm Abim.. Haklısınız... Teşekkür ederim ..!
MERVEE34 için cevaplandı (yorumu göster)