Üye adı:Feth
Kayıt tarihi:13 Ağustos 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:804
Üye puanı:42
Takipçileri:14
Takip edilen:243
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Feth yorumu ()viop ne demek kardeş vadeli hesap demek ani rezerve yansımaz...
Battlestone için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Feth yorumu ()ne yapsın merkez baskıyı bıaksın tekrar 7 lermi gelsin artık müsade etmezler kardeşim hem bankalar kontrol Altın da hem merkez anlık viop fx oynuyor .. basıyor parayı alttan tekrar topluyor.. şu an şelalede fulluuyor mesela...
Battlestone için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Feth yorumu ()her şeyin bir reel değeri vardır devlet işine geldiği yerde tutar.. merkezin eski baskılama sistemini manipule ederek kriz çıkardılar geziden beri aynı saldırıyorlar .. açık kapılardan dalıyorlar.. önlemler alınıyor .. yavaş yavaş aşağı çekiliyor bu arada merkez rezervini fulluyor .. manipuleye karşı.. ytd..
THEGARDİYAN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Feth yorumu ()kesin bir şey yok ön görü kardeşim..
Battlestone için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Feth yorumu ()ekonomi kötü olsa batık bankalar olur. tl ye dış ve iç baron saldırısı oldu bağımsız merkez klasik yöntemlerle baskılayamadı ve kriz üretti enfilasyon üretti devletimiz dimdik ayakta merkez şimdi kontrol Altın da önlemleri alındı bu kriz buraya kadar..1 ileri 2 geri gider ... ytd.
THEGARDİYAN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Feth yorumu ()arkadaşlar yatırım tavsiyesi değildir ama kademeli ufak çıkışlar olsada yön yukarı değildir.1 ileri 2 geri gibi gibi 2 aya dahada dipler.. ytd..
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Feth yorumu ()nerde pislik varsa orda abd var...
BlackGhost için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Feth yorumu ()ters köşe yapabilmeleri için tekrar TL ye uluslarası baskılamaları saldırmaları lazım büyük fonlar olması lazım yurt içi fonlamaları merkez püskürtür... ytd.
Battlestone için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Feth yorumu ()durduracaklar merkez viop fx oynuyor full baskılıyor.. merkez eski merkez değil önlem alındı..
0ndokuz_19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Feth yorumu ()müthiş adamsın kardeş. süper adamsın. ayriyeten geçmiş olsun.. taburculuk için.
poker_face için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Feth yorumu ()Yazık sana muzmu...
mrblack19 için cevaplandı (yorumu göster)