Üye adı:feralya
Kayıt tarihi:9 Haziran 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:7022
Üye puanı:631
Takipçileri:96
Takip edilen:51
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için feralya yorumu ()adese bilemedim bende thy inceliyorum
___LEON___ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için feralya yorumu ()gsdho yükseliyor beraber almıştık
0,75 den
Nevaeymen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için feralya yorumu ()nasip canım ben dün 3,98 alışımı 5,12 sattım
tekrar 4,50 aldım az daha beklesem 3,98 kadar geldi
nasip bukadarmış bereket versin darısı diğer hisselere :))
gümüşüm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için feralya yorumu ()burce nasıl
___LEON___ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için feralya yorumu ()tam tavanda kar güzel yukarı gidermi bilmiyorum ama risk giremezdik
alta düzeltme yapar olmadı tekrar alırız
gümüşüm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için feralya yorumu ()çok teşekkürler
Nevaeymen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için feralya yorumu ()evet 4,77 sattık :))
dddsibel_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için feralya yorumu ()alışın kaçtı bereketli olsun
gümüşüm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için feralya yorumu ()arkadaşlar teşkürler desteklerinizi için
2 günde güzelkar bereket versin al satlardan 4,77 satıldı
@gümüşüm @Alton @@technic
___LEON___ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için feralya yorumu ()canım hepimiz sattık
gümüşüm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için feralya yorumu ()sattım 4,77
gümüşüm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için feralya yorumu ()tavan şuan tekrar salar aşağıya
gümüşüm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için feralya yorumu ()sat canım 4,77
gümüşüm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için feralya yorumu ()şuan satabilirsin 4,77
gümüşüm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için feralya yorumu ()kar güzelse satabilirsin tekrar almak için
gümüşüm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için feralya yorumu ()dün 5,13 gördü ama tavan 4,77 yazdı leon
ben bekleyeceğim 6 yakadar ama arada al sat al sat yapıyorum
gümüşüm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için feralya yorumu ()sattınızmı 4,70
___LEON___ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için feralya yorumu ()4,60 :)) gidiyor
___LEON___ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için feralya yorumu ()ve ittifak 4,50 :)))
___LEON___ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için feralya yorumu ()@dddsibel_ yool verdik oda gitsin :))
leon flap varmıydı sizde
___LEON___ için cevaplandı (yorumu göster)