Üye adı:feralya
Kayıt tarihi:9 Haziran 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:7022
Üye puanı:631
Takipçileri:96
Takip edilen:51
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için feralya yorumu ()aile dağılır :)))
@___LEON___ iban göndereceğim ben yatırım ailesinin birliği için :)))
egodrama için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için feralya yorumu ()Semiramis Teşekkürler
semiramis_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için feralya yorumu ()yatırım ailesi dedik zaten :))
egodrama için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için feralya yorumu ()aynen biz bii aileyiz
yatırım ailesi kazançlarıyla, mutluluğu ile hüznü ile
en güzeli paylaşımı ile
___LEON___ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için feralya yorumu ()diyorum tecrübeli değilim kendi şahsi fikrim
spekler kazandırıyor ama tehlikeli diye
fikir alış verişi içinde yazıyoruz zaten bunun için bu sitedeyiz
semiramis_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için feralya yorumu ()alın diye yazmıyorum ki benim kendi fikrim
onlarla alım satımları paylaştığımız için yazıyorum
yoksa tecrübeli değilim kimseyi zarar uğratmak istemem
tamam yazmam bir daha :(((
semiramis_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için feralya yorumu ():))) tek gitsin ben çıktım kalanlar kar etsin
ıeyho arasında karar veremedim hurgz girdim nasip artık :)) spek satıp spak alıyorum
semiramis_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için feralya yorumu ()Teşekkürler:))
NapolyonBonapart için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için feralya yorumu ()Teşkkürler hayırlısı
makinaus için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için feralya yorumu ()evet 4,45 adese satıldı yerine hurgz alındı 1,00 @gümüşüm
@Nevaeymen @___LEON___ @Alton @semiramis_
makinaus için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için feralya yorumu ()bilmiyorum ki çıktığı yere 2,50 dönecek gibi o yüzden zarar kes kendimce yapayım dedim
emri 4,45 çektim olmadı yakalaya bildiğim yerden satacağım :(((
gümüşüm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için feralya yorumu ()canım günaydın 4,50 satış emri girdim kendi şahsi fikrim
@Nevaeymen @___LEON___ @Alton @semiramis_
gümüşüm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için feralya yorumu ()Günaydınlar inş.
kuantum yaptım çıkacak güzel kar alacağız diye :))
semiramis_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için feralya yorumu ()Teşekkür ederim bilgilendirme için
muratşule için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için feralya yorumu ()aldım zaten bekliyom güm güm gitti :(((
semiramis_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için feralya yorumu ()yok 3 gündür %20 zararla tabana yapışıyor ertesi günkü tabanı bekliyor yeni stratejisi bu bakalım ne olacak
semiramis_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için feralya yorumu ()evet ittifak güzel döndü inş. yarın karla satarız
semiramis_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için feralya yorumu ()bizde bekleyelim o zaman hocam 4,00 alışım vardı
muratşule için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için feralya yorumu ()yok 3 gündür aynı hareket yapınca alışkanlık yaparsa diye korktum
bekleriz acele para sıkıntımızda yok şükür
___LEON___ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için feralya yorumu ()inş yaaa
@dddsibel_ evet Sibel gözüm gibi bakıyom
___LEON___ için cevaplandı (yorumu göster)