Üye adı:feralya
Kayıt tarihi:9 Haziran 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:7022
Üye puanı:631
Takipçileri:96
Takip edilen:51
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için feralya yorumu ()@Nevaeymen itifak 5,16 açtı
ipekemi alsak kararsızım ittifakıda izliyorum
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için feralya yorumu ()Hocam günaydın çok teşekkür ederim yanlış anlamak olurmu siz bizim kaybetmememiz için bilgilendirmeniz
zarar bir hisseden çıktık buradan bir anlık hamle ile kaybettiklerimizi alabilirmiyiz diye evet çok riskli bizimki kumar gibi bir şey olacak alırsak henüz almadık
@Nevaeymen
GöNüLYoRGuNu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için feralya yorumu ()ittifak okumaktan araştırmaktan şaşa oldum yaa :))
yorumlar hep olumlu 6,50 diyen bile var :))
ya ters köşe yaparsa tepede off çok büyük risk deli düşünceler hareketler 4,85 emrim duruyor halen
Nevaeymen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için feralya yorumu ()ayın 24 bilanço açıklayacak diye duymuştum umudum kaybolmadı bekliyorum
6,30 satmaktı hedefim bekliyorum nasip artık
@Nevaeymen
Grimor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için feralya yorumu ()emir girdim 4,85
Nevaeymen için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için feralya yorumu ()hadi inş :)) güzel yorumlara ihtiyacım var
şişe pgsus tcell petkim gibi bist30 hisselerinden korkmuyorum sadece zaman kaybederiz onuda bekleriz
Nevaeymen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için feralya yorumu ():)) hepsi uygun batan geminin malları misali
dddsibel_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için feralya yorumu ()dohol beklesin bakalım bide açsel iyi benim
Grimor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için feralya yorumu ()tüm hisseler gidiyor :((
Grimor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için feralya yorumu ()tamam hocam bende de zararda hiç çıkmayan selec vardı ondan ittifaka geçiyorum şansıma risk alıyorum
@Nevaeymen
muratmushab için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için feralya yorumu ()bereketli olsun hocam
Metehan001 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için feralya yorumu ()bendede çıkmayan selec var 54,00TL zarar düşünüyorum satsam da itifakmı alsam diye
Nevaeymen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için feralya yorumu ()ittifak :)) sadece risk ve şans
Nevaeymen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için feralya yorumu ()ittifak sabah sattım :))4,55 den
muratmushab için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için feralya yorumu ()açsel satmayı düşünüyordum 3,15 bekleyeyim mi?
muratmushab için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için feralya yorumu ()evet bist 30 çöktü sanki :((
Nevaeymen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için feralya yorumu ()Teşekkür ederim
muratmushab için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için feralya yorumu ()oo hadi hayırlı olsun:))
TL kalmadı olursa az bii miktar alacağım
Nevaeymen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için feralya yorumu ()acsel satmadım pengd aldım
şekür tekrar aldım 4,08 hocam :))
muratmushab için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için feralya yorumu ()Hocam hoşgeldiniz Teşkkürler
muratmushab için cevaplandı (yorumu göster)