Üye adı:Fatmaaaaaaa
Kayıt tarihi:13 Haziran 2022
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:689
Üye puanı:196
Takipçileri:7
Takip edilen:41
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fatmaaaaaaa yorumu ()5500lira olunca alım gücü yükselmiş uçuyoruz, kaçıyoruz, şahlanıyoruz maşallah şimdi alamanya sen düşün
megane77 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fatmaaaaaaa yorumu ()Hocam birşey sormak istiyorum sizce sebebi nedir? 3 üni bitirmiş, aklı başında, doğru haberi isterse arar bulur öğrenir. Gördüğü halde körü körüne savunuyor takım tutar gibi neden sizce
MrOpen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fatmaaaaaaa yorumu ()Bi lokma bi hırka s iyasetinin vücut bulmuş hali
Yasir34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fatmaaaaaaa yorumu ()Neyin doğru neyin yanlış olduğunu anlayacak idrake sahibim. Tatava yapma tarzı üslupla konuşursanız alacağınız cevap bu olur.
baha81 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fatmaaaaaaa yorumu ()Sizi niye ilgilendiriyor üstünüze vazife mi edindiniz size ne kime ne
baha81 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fatmaaaaaaa yorumu ()Seni ne şikayet etcem yanlış anlaşılmayı gideriyorum bence kendini bu kadar önemseme
iverson003 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fatmaaaaaaa yorumu ()Bilmiyorum kimin
papatyalar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fatmaaaaaaa yorumu ()Abi, tarık abiyle size sallayan iverson003 diye biri var ona cevap verdi arkadaş
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fatmaaaaaaa yorumu ()Çiller danışmanlık veriyor haberin olsun
iverson003 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fatmaaaaaaa yorumu ()Savunduğunun anlamadığı kesin diploma şaibeli
iverson003 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fatmaaaaaaa yorumu ()Yo 20 senedir her ay bilmem kaç milyar dolar buldukları gazı, petrolü çıkarsınlar ülkece refaha erelim :)
iverson003 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fatmaaaaaaa yorumu ()Aynen ben de:)
Pukwudgie için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fatmaaaaaaa yorumu ()Keşke şu sayfada o şahıslar gibi 10-15 kişi daha olsa da değerli yorumlarından faydalansak. piyasadan, ülkenin gerçeklerinden daha fazla bahseden kişi olsa da bir kaçımızın daha gözleri açılsa. Sizin güzellemeler çok can sıkıcı çünkü
iverson003 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fatmaaaaaaa yorumu ()Sizin evde kim gidiyor siz de baya aktifsiniz
iverson003 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fatmaaaaaaa yorumu ()Ee bizde o birikim de yok. Ay sonunu zor getiriyor millet. Kendi ülkemizde 3-5gün tatil yapamayacağız. Hemşo anamın yanına gideyim dedim 550km yol benzin malum otobüsle gideyim dedim ramazanda 200tl olan otobüs bileti şuan 350tl. Tatili geçtim anamı görmeye gitmek lüks oldu
CocostaR61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fatmaaaaaaa yorumu ()Estağfurullah
Gsen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fatmaaaaaaa yorumu ()Hakaret etmedim ki aksine beyinlerinin olduğunu bunu bilerek yaptıklarını yazdım
Gsen için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fatmaaaaaaa yorumu ()Karadenizliyim dilimi tutamam ki :)
Akan_Deniz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fatmaaaaaaa yorumu ()Deniz iyiki varsın senin gibi bir iki arkadaş daha var burada doğru yönlendirme yapan bir elin parmaklarını geçmez
Akan_Deniz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fatmaaaaaaa yorumu ():) ben burada yazanların ciddi ciddi savunduğunu düşünmüyorum inandıklarını da düşünmüyorum asgari ücretli 20-30bine telefon alır togg çıksın alır diyenler linç yiyeceğini bildiği için polemiğe girip stres atmak için yazıyorlar yoksa burada bunu yazanlarda beyin olmadığını sanmıyorum
Gsen için cevaplandı (yorumu göster)