Üye adı:Fatmaaaaaaa
Kayıt tarihi:13 Haziran 2022
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:689
Üye puanı:196
Takipçileri:7
Takip edilen:41
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fatmaaaaaaa yorumu ()Aynen yemeyip, içmeyip yaşayabilirsek ki başarabiliriz gibi geliyor, para da yok zaten sağlıklı beslenmeye. Enflasyonu düşürebiliriz bu kış. Yemin ediyorum akşam gözlerimle gördüm 3-4 metre arayla çöp konteynerlerinin yanında küçücük çocuklarıyla kadınlar yiyecek arıyorlardı. Güzellemelere devam mı sevgili arkadaşım?
erba için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fatmaaaaaaa yorumu ()Demeye başladılar. İki ay önce 0,99 dedi niye alamamışlar onu da sormak lazım.
Muratkara1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fatmaaaaaaa yorumu ()Dünya ortalamasına göre enflasyon kaç olmalı?
erba için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fatmaaaaaaa yorumu ()Alkışlıyorum sizi.
Paratoner22 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fatmaaaaaaa yorumu ()İki ay önce 0,99 dedi ev kredilerine, ev fiyatları ne oldu gördünüz mü? Kim alabildi evi? Ayrıca bir ev olmuş 1-2milyon, 10-15bin taksitle kirada oturan ihtiyaç sahibi ev alabilir mi? İnşaat firmalarına destek için yine kampanya yapılacaktır ama umarım geçen sefer ki gibi altı boş olmaz.
Focusy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fatmaaaaaaa yorumu ()Biz zaten o dediğin rakamları ödüyoruz krediye. Kim alıyor düşük oranı? Kiradan kurtulayım bir evim olsun diyen dar gelirli mi, yiyip yiyip yağlanmış ensesi kalın olanlar mı?
Jarabiniere16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fatmaaaaaaa yorumu ()En çok ayçiçek yağı toplayıp götürüyorlarmış. Hiç bir şey bulamayacağız ekim ayından sonra bu günlerimizi de mumla arayacağız gibi geliyor… Allah sonumuzu hayretsin.
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fatmaaaaaaa yorumu ()Kış çok kö tü geçecek. Konyada 150metre eve geçen sene minimum bin lira doğal gaz faturası ödedim. Gündüz de evde kimse yokken. Bu sene nasıl olacak. Vay halimize
Lydialy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fatmaaaaaaa yorumu ()Gür cistan da doldurmaya başlamış Artvin'den. 6 kat değerliler tlden.
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fatmaaaaaaa yorumu ()Akıl ve fikirle analiz ettiğimde malı havuduyla götüren dolduruyor yine küpünü, ekonomi gözüyle bakınca cep delik cepken delik…
salih2837 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fatmaaaaaaa yorumu ()Bence aldınız siz mesajı, almak istemeseydiniz üç Pazartesi önce engelliyordunuz
Erkan3232 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fatmaaaaaaa yorumu ()Aynen o kadar büyük bir ekonomimiz var ki dengeler oturacak az kaldı. Sonra dünya bize gıptayla bakacak:)
Jarabiniere16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fatmaaaaaaa yorumu ()Şişştt daha fazla bekleme buralardan alıver artık, düşse de alsam diye çok bekledin. Kaçırma treni seni gidi seni :) sonra da usulca 19 gelecek tarafına geçersin
Erkan3232 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fatmaaaaaaa yorumu ()Kesinlikle katılıyorum. Aynı sektörde iş yaptığımız küçük ölçekli 2-3 firma kapatıyor. Makina ve ekipmanlarını satışa çıkarmış. Bizim pat ron batan geminin mallarını topluyor. Yazık değil mi o işverene, yanında çalıştırdığı insanlara?
bilge_adam1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fatmaaaaaaa yorumu ()A zınlık olarak yaşayalım istiyorsunuz öyle mi? Tabi yeni va tandaşlık almadıysanız.
Metin0606 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fatmaaaaaaa yorumu ()Babacan felan farketmez, gazoz kapağı olsun o yum gazoz kapağına. Şu andan daha kötüsü olamaz.
Metin0606 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fatmaaaaaaa yorumu ()Şu an ül ke yol geçen hanı farkında mısınız? Ka ra pa ra aklama cenneti. Varlık barışı çıkardılar, pa ra gelsin de nereden gelirse gelsin. Kayıt yok, lazım olan tek şey pa ra kaynağı önemli değil.
Metin0606 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fatmaaaaaaa yorumu ()Tek a dam re jimi bitince yabancı sermaye girecek inşallah.
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fatmaaaaaaa yorumu ()10 milyon kişi asgari ücretle çalışıyor. 3 milyon 400bin işçi asgari ücret Altın da bir ücretle çalışıyor ve 1500 liradan daha az ücretle çalışan işçi sayıdı da 1 milyon 700bin. Disk 2022 raporu.
Kim alıyor 3.78 asgari ücret? Sizin dediğiniz şekilde okuyunca 22 lira domatese 5lira mı veriyoruz. Sizin dediğiniz şuna geliyor; hiç refah içerisinde yaşamayalım on yıl yirmi yıl önce nasılsa aynı şekilde devam edelim. Emekliliğimizde bile iş arayalım, avrupalı emekli dünyayı gezsin. Pardon ama avrupayla kendimizi kıyaslamayacaktık. Avrupa kim biz kim değil mi?
MrOpen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fatmaaaaaaa yorumu ()Karasabanla çift sürdük, buğday satarak fabrikalar kurduk. 80 yıl sonra fabrikaları sattık, sa vaştaki ülkeden buğday aldık!