Üye adı:Fatmaaaaaaa
Kayıt tarihi:13 Haziran 2022
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:689
Üye puanı:196
Takipçileri:7
Takip edilen:41
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Fatmaaaaaaa yorumu ()Yorumları kaçırıyor olabilirsiniz alma bekle dedi sabah da asya alım vermiş 133 den kaçırdık dedi. Ben de kimsenin söylediğiyle iş yapmam ama sabah bu arkadaşa uyan birinin yorumlarını gördüm ve üzüldüm o yüzden tepem attı yazdım. Yine yazmazdım ama millete laf atıp duruyor vebale girme diye kendisinin vebale girdiğini hatırlattım.
Piyasaya_takipcisi için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Fatmaaaaaaa yorumu ()Ya kardeşim kendimi dikkate aldırmak gibi bir derdim olsa senin gibi 7/24 burada mesai harcarım. En çok korktuğum şey vebale girmek ne vebaline girmişim senin gibi alma bekle demiş miyim. Beni engeller misin
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Fatmaaaaaaa yorumu ()Ben de öyle düşünüyorum kimse kimsenin zarar etmesinden mutlu olmaz. Öyle niyeti olan birinin olduğunu düşünmüyorum sayfada. Herkese bol bereketli kazançlar diliyorum. Herkes dişinden tırnağından arttırdığı parayı korumak değerlendirmek için uğraşıyor Rabbim herkesin birini bin etsin inşallah.
Atmaca85 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Fatmaaaaaaa yorumu ()Vebale girme fırat :)
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Fatmaaaaaaa yorumu ()Atayım mı sana elimdekileri içler acısı mı görürsün
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Fatmaaaaaaa yorumu ()Benim kızıp yorum yaptığım konu şu, başkası burada fikrini beyan edince millete vebale girme diye duyar kasarsa ben de vebale girdiği şeyleri yazarım. Bekle alma diye yazdıklarını okumuyor musunuz. Gece 133 kapattı zaten şimdi asya 133 alım fırsatı verdi yazıyor. Kim vebale girmiş.
burcudunya için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Fatmaaaaaaa yorumu ()Kardeşim senin yazdığın yorumlara üzülüp yazdım bu yorumları.
Ramazan49 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Fatmaaaaaaa yorumu ()Manipülasyonu yapan sensin şuan. Ben hiç bir işlem yapmadım. Kimsenin lafıyla da işlem yapmam.
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Fatmaaaaaaa yorumu ()Ben iyi okurum okuduğumu da unutmam. 133 den alım fırsatı vermiş gece uyuya kalmışım dedin mi demedin mi ben de diyorum ki kapanışı 133 le yaptı niye almadın aldırmadın. Beni engelle yazdım sana çünkü ben kimseyi engellemem diye bir söz söylemiştim burada sözümü yiyemiyorum. Burda yorum yapanlara rakam verme vebale girme yazmasaydın sana bulaşmazdım sayfanın sahibi gibi milletin yazdıklarına onu yazma bunu yazma diyorsun. Milletin vebaline girdiğin yorumlarını görmek istemiyorum beni engeller misin çok rica ediyorum
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
5BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Fatmaaaaaaa yorumu ()Yazılanlar doğru olunca işine gelmeyen millete sahte hesapsın muhabbeti çekiyor. İspatlasana sahte olduğunu. Sen millete gaz veriyorsun gece 133 geldi kaçırdık yazıyorsun 133den kapattı niye aldırmadın millete. Buraya ara vereceğim yazıyorsun burası sende bağımlılık yapmış ara felan veremezsin. Dün yazdım sana 15 kasımda üye olmuşsun 60 küsür günde yorum sayının maşallahı var günlük ortalama 120 küsür yorum yapıyor. Az bir dinlen bence de millete yazıyorsun vebale girme diye eee sattırdın aldırmadın kim girdi vebale. Benim ki böyle bir zihniyet haksıza haksızsın derim eğip bükmem
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Fatmaaaaaaa yorumu ()Al sat yapmayın üzülür pişman olursunuz. Burada satış yaptım, şurdan aldım diyenlere aldanmayın arkasından gitmeyin. Onun al sat yaptığı miktarı biliyor musun, yorum aralarını okursan 1000tl kar yaptım yorumunu da görürsün. 1000tl kar yapmak için 7/24 mesai harcıyorlar. Siz de elinizde ne var ne yok aldanıp satıyorsunuz. Şimdi alım fırsatı verir mi diye strese giriyorsunuz. Adam yazıyor uyuya kalmışım çok iyi alım fırsatı vermiş 133 den diyor eee kardeşim zaten 133den kapattı niye alıp yatmadın. İnanmayın…
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Fatmaaaaaaa yorumu ()4874 üzerinde kalırsa direnç 5201 yazıyorlar. Korku salan da çok gidecek diyen de çok ekranı takip etmek ve panik yapmamak gerek, hepimizin hakkında hayırlısı.
Ali_Cesur için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Fatmaaaaaaa yorumu ()Oppo bakalım ne zaman engellenip engelliler kervanına katılacak, çok uzun sürmez gibi :)
Abbas__baş için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Fatmaaaaaaa yorumu ()109 dan almıştım, duruyor. keşke banka değiştirmeseydim dursaydı şimdi karX2 olacaktı. Bu da tecrübe oldu yapacak bir şey yok. Nasip böyleymiş.
ht1976 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Fatmaaaaaaa yorumu ()Gümüş duruyor, sadece sonradan aldığım küçük bir miktarla al sat yaptım bir kaç sefer. İyi de gram arttırdım aslında. Ben piyasadan anlamam ama iyi okurum iyi takip yaparım. Küçük miktar olunca insan düşse de çıksa da stres yapmıyor. Daha kafa rahat hareket ediyor büyük miktar gümüşte olunca bir şey kaçırdım derdi olmuyor. 3 aydır gümüşteyim ve 3 aydır hep konuşulan gümüşün tersi pistir yıkılacak kaç sene terste bekleyeceksiniz deniliyordu şuan bunu diyen kalmadı gibi. Gümüş her türlü kazandırıyor ve bence önü çok açık alıp unutmak ve küçük miktarla işlem yapmak bana daha garanti geliyor.
ht1976 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Fatmaaaaaaa yorumu ()Estağfurullah abi özür dilenecek bir şey yok dediğim gibi herhangi bir şey yapmadım. Sen kusura bakma.
ht1976 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Fatmaaaaaaa yorumu ()Abi inan farkında değilim, ben takibe aldıysam çıkmam da kimseyi de engellemem. Takine aldım, bilinçli yapılan bir şey yok.
ht1976 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Fatmaaaaaaa yorumu ()Aksi bir şey mi söyledim seninle ilgili ne yaptım, ne için bana sitem ediyorsun valla anlamadım
ht1976 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Fatmaaaaaaa yorumu ()Anlamadım abi ne demek istediğini.
ht1976 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Fatmaaaaaaa yorumu ()Gümüşü bozdurup başka bankaya tl olarak geçirebilirsiniz. Ben o hatayı yaptım makastan kurtulmak için ama alım fırsatı versin diye bekledim olmadı yüksekten alıp gram eksilttim. Al sat yapmayacaksanız dursun aynı bankada kaybettiğiniz daha fazla oluyor. Ya da küçük bir miktarı düşünün derim. Yoksa 1-2 lira makas var derken arkasından baka kalırsınız. Tercih sizin tabiki.
WATERCİTY_58 için cevaplandı (yorumu göster)