Üye adı:Fakir35
Kayıt tarihi:19 Ağustos 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:65
Üye puanı:2
Takipçileri:1
Takip edilen:8
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:İzmir
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Fakir35 yorumu ()Üstadım 7.44 altı zor mu diyorsun. Kirarsa alt desteği kaç gorunuyor.
KRAL_63_gundi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fakir35 yorumu ()Üstadım yeni duruma göre bizi aydinlatirmisin. dolar nereden döner örneğin.
Moksiloks için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fakir35 yorumu ()Üstadım buraya kadar tamam peki sonrası için ne düşünüyorsun? Bize ışık tutar mısın.
baytar55 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fakir35 yorumu ()Hangi site
Mertefexc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fakir35 yorumu ()7.66 gorunuyor
Mertefexc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fakir35 yorumu ()Nerden bakiyorsunuz
Moralim_Sinirlendi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fakir35 yorumu ()Gidişat ne şekilde olur?8.10 dan terste kaldım elimde TL var ne yapmamı önerirsin. Kafam çok karıştı.
Ersins için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fakir35 yorumu ()Konu: İlk direnç 7.88 ytd Umarım çalışır..
Üstadım çalışmalardan bizi mahrum bırakma. Saygilar
Moksiloks için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fakir35 yorumu ()Konu: İlk direnç 7.88 ytd Umarım çalışır..
Üstadım çalışmalardan bizi mahrum bırakma. Saygilar
Moksiloks için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Fakir35 yorumu ()Maliyet 4.40 aslında onu açık ama endeks ve dolar korkutuyor sene sinuna kadar elimde tutayım diyorum ama yine 4 un altina gelmesinden korkuyorum
ahmett0707 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Fakir35 yorumu ()Üstadlarim rica etsem Petkim ile ilgili teknik ve onğörünüzü alabilirmiyim. Bilancosu beklenenden iyi gelmiş. uzun süredir elimde ne yapacağımı bilemedim.
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için Fakir35 yorumu ()Üstadım Platini hangi banka aracılığıyla alabilirim?
Çermik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Fakir35 yorumu ()Çok ağır bir hisse gerçi dede demeleri boşuna değil. cwvap için teşekkür ederim
kenan7842 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Fakir35 yorumu ()Arkadaşlar Petkim ne olur? Beklenti var ama hareket yok. Uxun bir süredir bekliyorum zararına satmak ta istemiyorum.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fakir35 yorumu ()Ziraat yatırım hakkında bilginiz varmı?
barisbaba için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Fakir35 yorumu ()Arkadaşlar tfx target hisse senedi komisyon oranları cok yüksek(Binde 1.5) başvurdum düsurmediler. Ortalama 500000 işlem yapıyorum.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fakir35 yorumu ()Aracı kurum oranları hakkında bilgi verecek arkadaş varmı?
Fakir35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fakir35 yorumu ()Üstadlarim tfx target hisse senedi komisyon oranları cok yüksek(Binde 1.5) başvurdum düsurmediler. Ortalama 500000 işlem yapıyorum. Bilgi paylaşımında bulunan arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Fakir35 yorumu ()Arkadaşlar tfx target kullananlar rica etsem hisse alim satım oranlarını yazabilirmi? Çok farklı oranlar var diğer bankakarda.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Fakir35 yorumu ()Hocam sterlin bekkentini ogrenebilirmiyim.
S£RV£T için cevaplandı (yorumu göster)