Üye adı:Ethemmm
Kayıt tarihi:15 Ağustos 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:91
Üye puanı:22
Takip edilen:1
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
3BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ethemmm yorumu ()Siz inanıyor musunuz dolar ın burada kalacağına. Hepsi düzmece oyun. Bizim buralarda ne mağaza kaldı ne özel okul kaldı. Hepsi iflas etti. Arac fiyatları malum.
Ciddi anlamda ülke üretime geçmedikçe ki bu önümüzdeki 20 yıl yetmez bu iş olmaz. Döviz zincirini kırmak üzere olan bir pitbull gibi saldıracak piyasaya. Geçmiş olsun herkese. Ytd çünkü ben tavsiye verecek bir yatırımcı degilim işsiz kalmışlardanim
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ethemmm yorumu ()Fulleyen yine başkaları oldu. Faiz artırmadan bu iş olmaz. 19 ay önce 25 bin kredi çektim faiz 2.05 'ten. Bakalım yine 2 ve üstü faize gidilecek mi?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ethemmm yorumu ()50 bin dolar alındı 6 aylık vadeyle bakalim neler olacak
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ethemmm yorumu ()dolar düştü ancak her seyin fiyatı aynı. Hatta aldığımız gıdalar bile her geçen gün artıyor. Doların düşmesi bu ülkede bir boka yaramaz. Fiat egea dolar arttı diye 19 bin zamlandı. Hadi düşürün bakalim. Neyse bu suni düşüşlerin yükselişine inanamayacaksınız
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ethemmm yorumu ()Biri yine depoyu fulledi
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ethemmm yorumu ()Aksama 8.2 olmasi muhtemel. Ani iniş çıkışlar olacaktır ancak ibre 8.5 yönünde. Ocak 14 gibi 8.7 ler gelecektir. Ytd
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ethemmm yorumu ()Az haldi 9lara 10lara sabredin
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ethemmm yorumu ()Tahminim normal şartlarda 9 ama anormal bir durum olursa ki burası türkiye orasını allah bilir
7438 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ethemmm yorumu ()Şu tabloya bakıyorum ve kahkaha atıyorum. 10 günde dolar yine 9 a cikacak
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ethemmm yorumu ()Neler oluyor ya!
1 hafta bile geçmeden 9a mi çıkacak
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ethemmm yorumu ()Ne oldu da dolar uçuşa geçti. Yine 8.5 e dayanır bu hafta. Bizimle dalga geçiyorlar...
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ethemmm yorumu ()Şimdi ben 8.2 den 120 bin dolar aldim. Satayim mi yani.
Ben haziran ayına kadar bekliyeceğim. Bir sabah uyanacaksın bakacaksın ki dolar zirve...
Ah keşke bekleseydim diyeceksin
Brune için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ethemmm yorumu ()İ20 250 bin
Fiesta 250 bin
Clio 200 bin
Kim kimi kandırıyor acaba?
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ethemmm yorumu ()Doğru söylüyorsun. Neyin fiyatı ederinde ki? 1 g Altın 550. lira olur mu? Veya bir pert araç 130 bin...
TUTANKHAMUN_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ethemmm yorumu ()Artık demir almak günü gelmişse zamandan
Meçhule giden bir dolar kalkar bu limandan...
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ethemmm yorumu ()Ne oldu ki dolar düştü
Sanayi mi gelişti
Ihracat mi arttı
Aşıyı mi bulduk
Ne oldu...
Yine oyunlar dönüyor. Dolar buralarda kalmayacak
Kendi yatırırım tavsiyem değil.
100 bin dolarım var içinde 7.7
7.9 8.3 hatta 8.5 Bile var
Mart ayına kadar satmayı düşünmüyorum
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ethemmm yorumu ()Benim anlayamadigim nokta şu ki her hafta soruyorum.
Dolar 7.7 den 8.5 e çıktı
Sonra 8 e düştü
Şimdi dolar düşmüş mu oldu,
Nasıl bir beyin bu?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ethemmm yorumu ()Birazdan, ben demiştimciler gelir.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ethemmm yorumu ()altını n 1000-1200 seviyelerine çıkacağı haberleri ne derece doğrudur. dolar gibi bir haftada ikiye katlar mi?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ethemmm yorumu ()Ne oluyor 10 ileri bir geri başladı yine.
Şakacı dolar