Üye adı:etacarter
Kayıt tarihi:28 Haziran 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:98868
Üye puanı:9232
Takipçileri:1350
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Aralık 1984
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Umudun olmazsa kazancında olamaz. Dalgalı kur inerde çıkarda zararına satmadığın mal daima para en büyük destek direnç sabrın. Şelalecilere işlemini paylaşamayanlara felaket tellalarına kapılma kafi.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için etacarter yorumu ()Hamdolsun dost gelirse affetme süre fazla kalmadı kırılmasına
67sinan67 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için etacarter yorumu ()Yaşıma takan oldu , meslegime takılan oldu, zararına sat diyip borsada bir yıl terste bekleyen oldu , 007 bond yapan oldu @Keten_prens oldu da oldu bizde ne diyelim nasip dedik konfor verdik
Keten_prens için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için etacarter yorumu ()Meyve veren ağaç tasalanırmış hocam alıştım yıldızlar kaydı gitti sen yokken ne diyim artık biz her daim islemimizide fikrimizide paylaştık gerisi nasip
Keten_prens için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için etacarter yorumu ()@Keten_prens ben sen varkende yokkende netim dost seni anlıyorum ilk gün ne ise düşüncelerim gene aynı R yok . orda başka birisinden konu var senlik olsa açıkça paylaşırım bilirsin beni
Keten_prens için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için etacarter yorumu ()Aynen sadece nick tarihlerine dikkat et taşkınlık çıkaranların genelde aynı kişidir ver konforu ver konforu konfor candır
Sahinckmkc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için etacarter yorumu ()Gümüşte 1453 mesajı süper yahu :)
Sahinckmkc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için etacarter yorumu ()Amacı farklı bu kişilerin yoksa senlik bir durum yok bu tarz kişilerin iletilerini iletmene gerek yok dost kendi yazıp kendi okur konforda iyidir
Sahinckmkc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için etacarter yorumu ()Dost aracı olduğun kisinin nick tarihine bak benim nesen tepki verdiğimi anlarsın sataşıp gidiyor sürekli yeni nikle her kimse dost
Sahinckmkc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için etacarter yorumu ()Hay ağzına sağlık:)
Keten_prens için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için etacarter yorumu ()Dost ben hedefe varmadan çıkmam ha döviz fena salacak ki zor o zaman geçiş parça yapabilirim onun dışında tl bulundurmuyorum geldimi bağlıyorum en ucuz ne ise
Mahmut_Tuncer için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için etacarter yorumu ()Benjo yıl sonu beklentim bendede aynı 6.20x
Mahmut_Tuncer için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için etacarter yorumu ()202x den altin alirkende 275x den satarkende 5.6x den benjo alıp 5.76xten satarkende 6.20x den euro alıp 6.38x ten satarkende yada 5.35x den benjo alıp talimatla 6.18x ten satarkende 02.10 da hep başıma geldi zararına satmam dost bende böyle nasip
Mahmut_Tuncer için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için etacarter yorumu ()Salarsa takviye eder ortalama düşürürüz salarsa tabi :)
Mahmut_Tuncer için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için etacarter yorumu ()Hemen olmayacak ama başladımı uzun sürede durmayacak dost ben durumu korumadan yana tavır aldım gümüşe güveniyorum sepet tek te sıkıntı yok
Mahmut_Tuncer için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için etacarter yorumu ()Son Çeyrek te asgari ucrt görüşmelerine kadar buralarda gider tabi ticaret savaşı olayı var gerginlik var bayadır yatayda yukarı kırılımı bekliyorum dost
Mahmut_Tuncer için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için etacarter yorumu ()Linç girişimi oldu napim konfora alıyorum seviye düşünce dost boş münakaşaya gerek yok
Mahmut_Tuncer için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için etacarter yorumu ()5.70x ve alti benjo üzmez dost bereketli olsun
Mahmut_Tuncer için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için etacarter yorumu ()Her zamanki mahmutcugum arada sayfaya giremeyince bendemistimciler dipciler ve 007 bond cular geliyi :)))
Mahmut_Tuncer için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için etacarter yorumu ()O konuda güveniyorum elbette :) ama onun amacı farklı gerek yok arkamdan sayfadan iki gidince sağlam bilenmiş şansını deniyor ayıp birşey koskoca adam bunu yapan kapattım artık o defteri boşver
gazi_07 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için etacarter yorumu ()En son 3.07x den zararkes yaptıran dibci sonrası 3.09x den yaptırdı ikidir bunu yapıyor @Yılmaz34 @gazi_07 konfordaydı aylardır kendi barışalım dedi ama huylu huyundan vazgeçmez büyük kayıp degil bistte bir yıldır takılıyor artık ne alıp ne satıyorsa konforda tekrar hamdolsun :)
gazi_07 için cevaplandı (yorumu göster)