Üye adı:etacarter
Kayıt tarihi:28 Haziran 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:98868
Üye puanı:9232
Takipçileri:1350
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Aralık 1984
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Umudun olmazsa kazancında olamaz. Dalgalı kur inerde çıkarda zararına satmadığın mal daima para en büyük destek direnç sabrın. Şelalecilere işlemini paylaşamayanlara felaket tellalarına kapılma kafi.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için etacarter yorumu ()Ortalama 3.18x de bekliyorum
hami5234 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için etacarter yorumu ()Dost benim alımlarım net 3.11x ile 3.35x arası ele tl geçse geçen haftada alırdım bu hafta bu seviyelerde kalsın kalmasın 2k daha tl geçmesiyle alacağım günlükçü degil hedefciyim
hami5234 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için etacarter yorumu ()@Yılmaz34 3.07x ve 3.09x vebali daha fazla sanki hayırlısı olsun kur 3.4x iken barışalım dedin ok dedim sonrası 3.09x den gene zararkes yaptırdın sonra like verin dedin bende size başka birşey demiyorum 4 aydır 3.07x ve 3.09x dekilerin vebali?
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için etacarter yorumu ()Yeterince açıklayıcı oldu umarım @solotürk67 202x den alınıp 275x ten satılan altın veya diger uzun vade islemlerlede faize bulaşmadan nasip oldu paranın degerlenmesi hayırlı bereketli bir hafta olması dileğiyle
solotürk67 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için etacarter yorumu ()Blomerg de evet o sekilde google da 5.75 te dost
Seco10 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için etacarter yorumu ():) unutma dost 3.09x den zararkes yaptirilinca neler oldugunu! o şahısın şimdi davranışı nı görüyorsun bu işler böyle malesef
Seco10 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için etacarter yorumu ()2k alım için olan hafta içi nasipse
solotürk67 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için etacarter yorumu ()Benim işim olmaz dost takilanlar hele bir bistten çıksın sonra gelsin ")
solotürk67 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için etacarter yorumu ()Hayırlı geceler dost
Seco10 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için etacarter yorumu ():) dostum tek nick tek üyelik net işlem bende ne diyim @solotürk67 az çok tanıdın beni :)
solotürk67 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için etacarter yorumu ()@Yılmaz34 biz yolumuza bakarız nasip deriz paranın erimesinden iyidir 3.07x 3.09x takipcim 0 olsada sorun değil benim takipci sayım dan nedir senin derdin anlamadım en azından beni sevenler like versin diye birşey yazmıyorum hamdolsun sevende olur sevmeyende nasip
etacarter için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için etacarter yorumu ()3.07x den ve 3.09x den zararkes aylardır bekliyor böylede oluyor @Yılmaz34 demiyim diyorum ama hayırlısı olsun
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için etacarter yorumu ()yorumu (3 gün önce)
@etacarter zamanında 10 bin zarardayken sabır sabır diye beni kârla çıkardı dostlar yalan yok yiğidi öldür hakkını yeme. O yüzden bişey diyemem adama.
https://altin.in/sahinckmkc/2
Ben sadece bende konforda olanların ne yapmaya çalıştıklarını anlıyorum herkesin gönlünce olsun biz işimize bakalım dostlar sayfanın huzura ihtiyacı var @admin gerekeni yapıyor zaten emegine sağlık @admin
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için etacarter yorumu ()Rica ederim dost bakalım piyasalar bir açılsın
67sinan67 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için etacarter yorumu ()Bende konforda ise bilki gereksiz diyaloğa girme peşindedir sayfayı bu işlerle meşgul etmemek lâzım islemimizi beyin fırtınamızı yapar yatırımımızı izleriz dost gerisi nasip bakalım
gazi_07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için etacarter yorumu ():) sayfanın huzura ihtiyacı var dost gereksiz münakaşaya değil
gazi_07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için etacarter yorumu ()Isterse 1 tl olsun bu benim hedefim gelmeden satmıyorum stokluyorum @67sinan67 ama amma bilenen olmuş yahu pes etmiyorlar :) bende konfora alıyorum napim . islemimide her daim paylaştım kar dada zarardada altin.in de tek nickle yeri geldi altin sayfasında yeri geldi benjo ve euro sayfasinda da oldum simdide gümüşteyim hamdolsun net şekilde işimize bakıyoruz
67sinan67 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için etacarter yorumu ()5. Dalga başlamadı ama çokta uzak değil dost nasip bekliyoruz :)
67sinan67 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için etacarter yorumu ()Ve aleyküm selam
67sinan67 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için etacarter yorumu ()Usturuplu olan herkesle konuşuruz yoksa konuşsun dursun konfora alır hedefimize bakarız @gazi_07
gazi_07 için cevaplandı (yorumu göster)