Üye adı:etacarter
Kayıt tarihi:28 Haziran 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:98828
Üye puanı:9235
Takipçileri:1350
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Aralık 1984
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Umudun olmazsa kazancında olamaz. Dalgalı kur inerde çıkarda zararına satmadığın mal daima para en büyük destek direnç sabrın. Şelalecilere işlemini paylaşamayanlara felaket tellalarına kapılma kafi.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için etacarter yorumu ()Dostum karda sell sende beni biliyorsun hedefe kadar stok yapıyorum kar cepte demek sende ben 3.17x ortalama 130xk ile hedefe kadar satmam
HONDAM01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için etacarter yorumu ()Dost ben hedefe kadar stoktayim son ceyrek ve 5. Dalga beklentisindeyim full gümüş günlük al sat yapmıyor takviye yapıp al yat yapıyorum ucuza sörf tahtasında aldım ") uğrayacağım gene
Börü2731 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için etacarter yorumu ()yorumu (25 dakika önce)
Hele bir bist açılsın eski dibi 3.20x e gelsin bakalım nasip dost
https://altin.in/etacarter
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için etacarter yorumu ()Bist açıldı 3.20x dibi geldi hadi hayırlı olsun
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için etacarter yorumu ()Hele bir bist açılsın eski dibi 3.20x e gelsin bakalım nasip dost
Elite için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için etacarter yorumu ()Inşallah dost ")
songumusgoren için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için etacarter yorumu ()@Nvn parlatiyorum ")
Nvn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için etacarter yorumu ()Günaydın dost :)
Hardrockcafe için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için etacarter yorumu ()Günaydın @Nerden—baslasam @uzmn @horozcu @drysummer @Nvn @borowski @gazi_07 @İsmet_abi @siyahbeyazım @songumusgoren @otobus @koplanovic :))) ve sayamadığım tüm dostlara ")
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için etacarter yorumu ()Hadi hayırlısı @horozcu hocam :)
horozcu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için etacarter yorumu ()Dostum işlemlerimi paylaştım nasip alanada satanada bereketli olsun :)
İssiz55 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için etacarter yorumu ()Bereketli olsun dost rica ederim
Börü2731 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için etacarter yorumu ()3.03x 3.07x bekleyenlerle muhabbet edebilirsin ben gümüş parlatiyorum otobus ve koplanovic var ") mesala haftalardır buralardaydilar biri 3.08x den aldı 3.09x den sattı felan ")
T_T_Analiz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için etacarter yorumu ()Günaydın dost malum hafta sonu gün içi uğrarım ")
T_T_Analiz için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için etacarter yorumu ()yorumu (3 gün önce)
Sakin ol dost biyere gittiği yok. Daha 3.07 3.03 gekecek alım yapacaz ondan sınra çıksın
https://altin.in/octobus/9
@gazi_07 bunlar böyle çok eglendiriyorlar inan :))) neyse ben pazar gecesi uğrarım yüzleri kızarır umarım ama pek sanmam ")
gazi_07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için etacarter yorumu ()Haftalardır yaptıklarını herkes gördü kamu oyu vicdanına bırakıyorum herkese iyi hafta sonları yüzleri kızarır umarım ")
gazi_07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için etacarter yorumu ()Var elbette günlükculer için ama çokta dedikleri gibi 3.03x veya 3.08x bekleme derim dost mazallah sonra aylarca alımda beklersin heleki bu durumda genede karar sende hayırlısı
Seco10 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için etacarter yorumu ()Dost orası kolay eski dibine gelir gene geldimi bizim yanlış yönlendiren felaket habercileri yoktular son ümit akşam satışı olursa degil mi bi bitmediler @gazi_07 :) neyse
gazi_07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için etacarter yorumu ()Sonra demedim der inkar ederler pes
gazi_07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için etacarter yorumu ()Diye düşünüyorum @Seco10 hayırlısı bakalım
Seco10 için cevaplandı (yorumu göster)