Üye adı:etacarter
Kayıt tarihi:28 Haziran 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:98896
Üye puanı:9234
Takipçileri:1349
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Aralık 1984
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Umudun olmazsa kazancında olamaz. Dalgalı kur inerde çıkarda zararına satmadığın mal daima para en büyük destek direnç sabrın. Şelalecilere işlemini paylaşamayanlara felaket tellalarına kapılma kafi.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için etacarter yorumu ()Stoplu gitmekte fayda var
etacarter için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için etacarter yorumu ()Ben baya korkmaya başladım dost olur mu olur ytd. o zaman burası kargaşa olur
35oğuz35_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için etacarter yorumu ()Dost Fed böyle giderse bı 2013 yasarmiyiz ytd.
35oğuz35_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için etacarter yorumu ()Konu: Yani 2013 te ne olmuş belki bı faydası olur ytd
Yok yok olmaz heralde ytd.
etacarter için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için etacarter yorumu ()Aman Yarabbi desene petrol iki hanelere gelicek ytd.
Bozwolf_95 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için etacarter yorumu ()Konu: Yani 2013 te ne olmuş belki bı faydası olur ytd
Neyse ben sanal sayfama gidip parite yi bekliyeyim bol kazançlar herkese ytd
etacarter için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için etacarter yorumu ()Konu: Yani 2013 te ne olmuş belki bı faydası olur ytd
Nasip dost doğrudur altin da olumlu havada 4 haneye çıkar ? Nasip:)
geldigi_yeri_unutmaz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için etacarter yorumu ()Konu: Yani 2013 te ne olmuş belki bı faydası olur ytd
Geldiği yeri unutmaz dosy
geldigi_yeri_unutmaz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için etacarter yorumu ()Konu: Yani 2013 te ne olmuş belki bı faydası olur ytd
Ben demiyorum dost grafik orda
geldigi_yeri_unutmaz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için etacarter yorumu ()Konu: Yani 2013 te ne olmuş belki bı faydası olur ytd
Pandemi olumluya dönmüşken ons dönmez aşağıya heralde ?
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için etacarter yorumu ()Konu: Yani 2013 te ne olmuş belki bı faydası olur ytd
Aynen sonrası bı 6 yıl yatay gitmiş mazallah Allah korusun
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için etacarter yorumu ()Konu: Yani 2013 te ne olmuş belki bı faydası olur ytd

0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için etacarter yorumu ()Neden olsun ki Fed o zaman faiz arttirmisti şimdi arttırıyor neden düşsün ki dimi ?
etacarter için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için etacarter yorumu ()O dönemde Fed le beraber olan 1900 benjolarda 700 800 benjolarda bı akivermisti ama tarih tekerrür etmez heralde?
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için etacarter yorumu ()O dönemi yaşayan biri olarak az tırstım
etacarter için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için etacarter yorumu ()Arkadaşlar ons 2013 teki gibi olmaz değil mi?
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için etacarter yorumu ()Hadi ons yap şu parite yi
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için etacarter yorumu ()Bil mukabele dost
Kral_Şhiba için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için etacarter yorumu ()Günaydın kadir gecemiz mübarek olsun
IGASSAL için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için etacarter yorumu ()Neyse arkadaşlar bayramı full malda karşılayacağız ytd. sabah ola hayrola iyi geceler grsrz