Üye adı:etacarter
Kayıt tarihi:28 Haziran 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:98828
Üye puanı:9235
Takipçileri:1350
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Aralık 1984
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Umudun olmazsa kazancında olamaz. Dalgalı kur inerde çıkarda zararına satmadığın mal daima para en büyük destek direnç sabrın. Şelalecilere işlemini paylaşamayanlara felaket tellalarına kapılma kafi.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için etacarter yorumu ()Dün bugün silkeleme ve duzeltmeymis maşallah yeni rekorla kapadı iyi haftasonlari herkeşlere seviliyorsunuz badem biyiklilar dahil (: ytd acemice
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için etacarter yorumu ()Bımas da dehşet
ashcoffee için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için etacarter yorumu ()Ben kim tahtacilik kim dost badem bıyıklı emmiler varken (:
Acemitrader13 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için etacarter yorumu ()Acemi ben ha gayret kapanışa 7700 üstü (:
Ü_han için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için etacarter yorumu ()Acemi trader mı?
En acemi benim yaw )
ashcoffee için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için etacarter yorumu ()Kapanışa az kaldı ha gayret iyi gidiyor şirketlerimiz kazansın istihdam artsın gençler için işsizlik azalsın haydi ortaklar
etacarter için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için etacarter yorumu ()Dost bendede enerji havacılık gayrimenkul petrol yazılım gıda var sepet
16paramıknatısı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için etacarter yorumu ()Yazılım hisseleride iyi gidiyor sepette dursun ytd
etacarter için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için etacarter yorumu ()Dost 8 küsur TL den aldım neden satayım ! Ytdm
gumusunfendii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için etacarter yorumu ()Dost ben topladım dünden bugüne satan satsın şu ortamda ben başka alternatif göremiyorum ben mutluyum acemice karar senin GYO ise satmam zaten ytd
16paramıknatısı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için etacarter yorumu ()Bende fuzul var o satıp dediğin hisseyi almıştı ben pek anlamam ki (: ytd.
etacarter için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için etacarter yorumu ()Bak burda dost alt yorumda ben acemiyim
K_Ç_B için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için etacarter yorumu ()Paseu yunaz önce aldım felan diyordu
etacarter için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için etacarter yorumu ()Smart yazılım mi enerji mi
Bende smart yazılım var oda fena değil dost
Gesan ve paseu bende yok @K_Ç_B de vardı sanki biri ona sor istersen
Fahrim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için etacarter yorumu ()Enerjisa Sasa v. s hep yeşile döndü bilemem ki
etacarter için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için etacarter yorumu ()Dost neler var bilmiyorum ki sende
Fahrim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için etacarter yorumu ()Piyasa bugünkü ovp toplantısını olumlu fiyatliyor gibi bakalım kapanışa az kaldı dahada uçabilir kapanış ytd acemice
Fahrim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için etacarter yorumu ()Toparlandı gene sahlaniyor
Fahrim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için etacarter yorumu ()Orta vade nasıl olabilir ytd
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için etacarter yorumu ()Ha gayret ortaklar
etacarter için cevaplandı (yorumu göster)