Üye adı:esselocan
Kayıt tarihi:13 Mayıs 2019
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:7607
Üye puanı:1538
Takipçileri:59
Takip edilen:41
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:30 Mart 1980
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Herkesin kendi aklıyla kendi kesesini yönetmesini, bu al- sat işini de geçim parası ile değil kenarda biriktirdiği para ile yapması
taraftarıyım.. Allah cc herkese herşeyin hayırlısını vermesi, yaşadıklarımızın da gönlümüze razı olması dileklerimle bol kazançlar... ytd
Profilimde yer alan bilgiler tavsiye niteliği taşımayıp yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırımcı profilinize uymayabilir.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10309,74 Nakit puanı var
T. Puan:10309,74 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için esselocan yorumu ()usd da çıkar. ben yine bir 5,90 ları görmesi düşüncesindeyim. ytd
Ç_A_M için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için esselocan yorumu ()hayır aygaz dedim?
_e_m_r_e_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için esselocan yorumu ()sabır dostum..
Pepeçura için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için esselocan yorumu ()bildiğin gibi çok değişen yok, şelaleciler ve fişekçiler hep burda.. şu sıralar biraz gr da düşme var. yarın ve sonrasında ne olacak bekliyorum..
Ç_A_M için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için esselocan yorumu ()sterlin e mi geçtin gr sayfasına uğramaz oldun çiğdem? kolay gelsin @Ç_A_M
Ç_A_M için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için esselocan yorumu ()şimdi profile baktım. ne ettin yine yaw? akşama geliyorsun.. alalal..
esselocan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için esselocan yorumu ()eywallah hocam..
hunter43 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için esselocan yorumu ()vade sıkıntım yok. ben zararına satmam.. ytd
soylu5 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için esselocan yorumu ()@_e_m_r_e_ patron şu aygaz hakkında bir çalışma yapabilir miisin? alasım var. ne dersin?
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için esselocan yorumu ()tam 290 dediği yerden itibaren 285,5 tersteyim. vadem uzun bekliyorum kardeşim.
soylu5 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için esselocan yorumu ()ve aleyküm selam örtmen
ÖĞRETMEN63 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için esselocan yorumu ()ya tutarsa yoğurt olur hocam.
hunter43 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için esselocan yorumu ()@dost55 yoksun, nerdesin dostum? bişeyin yoktur umarım?
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için esselocan yorumu ()tamam patron emre bey @E_m_r_e beyy.. siz ne dersiniz? aygaz hk?
defnem_naz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için esselocan yorumu ()nazlı hanım siz aygaz la mı ısınıyorsunuz? ben de bakıp alsam. ytd @defnem_naz
defnem_naz için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için esselocan yorumu ()ben de harcıyorum. sadece dostlarıma..
Pepeçura için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için esselocan yorumu ()ben de içlike verdim.. efe bey.
Efe_16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için esselocan yorumu ()ben şahidim...
Pepeçura için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için esselocan yorumu ()bende eğlenecem de fırsat yok. detaylı inceleme yapmam lazım. geçmişe dönük iyi bakmak lazım..
Pepeçura için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için esselocan yorumu ()bırakalım şu hayalcileri olur mu? kendi dünyalarında dönsün dursunlar...
Pepeçura için cevaplandı (yorumu göster)