Üye adı:esraapak
Kayıt tarihi:21 Mart 2015
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3150
Üye puanı:92
Takipçileri:34
Takip edilen:25
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için esraapak yorumu ()Ben 1/4 gectim 1. 062 den
Coşkun61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için esraapak yorumu ()Bende gectim1. 062 den ama az
Drtargocid_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için esraapak yorumu ()1. 062 den gectim biraz
mtohan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için esraapak yorumu ()Gelmicek gibi bekliyelim mi
mtohan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için esraapak yorumu ()euro ya gecen varmi burdan 1. 060dan
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için esraapak yorumu ()euro ya gecelim mi
mtohan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için esraapak yorumu ()@Coşkun61 bey
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için esraapak yorumu ()euro ya gectinizmi coskun bey
Coşkun61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için esraapak yorumu ()Sizce faizi dusurlermi yoksa yukseltirlermi
mim_serkan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için esraapak yorumu ()Grafige bakiyorum . 1S e. Sanki yukselecek gibi duruyor. 1. 05 lere dusmicek gibi.
Coşkun61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için esraapak yorumu ()Faizi sabitmi birakirlar.
Grafikte yon yukari gozukuyor. 1. 061 destegini kiramadi ama bekliyoruz bakalim. En dusuk kactan gecebiliriz.
Coşkun61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için esraapak yorumu ()Gunaydin coskun bey
Parite inatla dusmuyor. Galiba ecb yi beklicez gecmek icin
Coşkun61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için esraapak yorumu ()Gunaydin
Verdiginiz bilgiler icin tesekkurler.
Euroya tekrar gecmek icin kaci bekliceksiniz.
DolartrEurotr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için esraapak yorumu ():))Insallah arttirmazlar
Iyi geceler size yarin is var
Bu hafta kurtuluruz inaallah
alsim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için esraapak yorumu ()Ins arttirmazlar.
Size iyi geceler yarin is var
Bu hafta kurtuluruz insaallah
mevlüt_yasar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için esraapak yorumu ()Faiz korkutuyor beni arttirirlarsa cikmaz dolar 3. 5 olursa zararim cok olur. Duzen kalmadi sinir sitres yapiyor . kisa zamanda cikmam lazim karla
Bazilari diyor 3. 85 ten yukari vikmaz burasi zirve 2018 e kadar da birdaha cikmaz dusus kanalina girer diyorlar dogrumudur.
alsim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için esraapak yorumu ()Haklisiniz. Ben en iyisi parite yapyim uygun yerden dediginiz gibi kar etmeden satmak yok. Insallah 4 u goruruz yakin zamanda.
alsim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için esraapak yorumu ()Sizin iyimis firsat veri ak sata ama cesaret edemiyorum. Sattiktan sonra dusmezse diye korkuyorum. Aslinda dusecegi belli. Yarinda biraz dusecek diyorlar 3. 8 den satip 3. 76 dan alma imkanimiz olurmu ki
alsim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için esraapak yorumu ()3. 89 dan tersteyim. dolar da al sat yapamiyorum. Bari parite yapayim dedim.
Yarin insallah uygun yerden gecerim. Sizde biran once kar edersiniz. @Dertli ustada 1. 10 lara cikacak diyor ama beklersen tabi nezaman bilmem.
Insallah kisa zamanda kurtuluruz
alsim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için esraapak yorumu ()Insallah...
1G grafigine baktinmi dusus gozukuyor gibi
Burdan asagiya kirma durumu olurmu sence
alsim için cevaplandı (yorumu göster)