Üye adı:esraapak
Kayıt tarihi:21 Mart 2015
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3150
Üye puanı:92
Takipçileri:34
Takip edilen:25
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için esraapak yorumu ()Hocam soru sordum bana hic cevap vermiyosunuz engellimiyim.
Dolar euro parite si ne olur euroya kactan gecelim
guliz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için esraapak yorumu ()Kactan terstesiniz bende 3. 89 dan ful tersteyim. Gelirmi beklesek
asi_meleq için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için esraapak yorumu ()dolar euro parite hakkinda ne dusunuyonuz euroya gecis icin kac uygundur
guliz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için esraapak yorumu ()parite yapayim ozaman daha dusme ihtimali varmi paritenin yoksa burdan yapayim mi 1. 065 den
_TrendLINE_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için esraapak yorumu ()Peki dolar 3. 9 nezaman gorur
_TrendLINE_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için esraapak yorumu ()Merhabalar
1. 10 hedefli parite yle maliyet dusun demek ne oluyor yani suanki seviye 1. 065 den euro ya gecip 1. 10 kadar bekliyelim mi gelirmi
_TrendLINE_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için esraapak yorumu ()Niye sattin yine cikacakti
Dragi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için esraapak yorumu ()Marti beklerim yeterki 4. 40 a cikacagina emin olayim. Ama bu ons cikmaya devam ederse dolar nasil cikacak
_Siyah_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için esraapak yorumu ()Benimde zaman sikintim yok ama insan dustukce tedirgin oluyor.
Dnax için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için esraapak yorumu ()Sence gelirmi 3. 9 lar
Dnax için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için esraapak yorumu ()Hosbulduk gram daydim cok sukur 4 ay sonra karla sattim. Ama gittim 3. 89 dan dolar aldim. Ben aldimya dustu. Bu sefer sabirla beklicem zararina bozmak yok sen ne yapiyosun alim satim
sadEce için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için esraapak yorumu ()Yuksekten aldigini ne yaptin
Dnax için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için esraapak yorumu ()Dertli bey
Ben 3. 89 dan tersteyim. Kactan satmayi dusunuyoesun ve nezaman gelir
Dertli için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için esraapak yorumu ()Yavuz bey sattinizmi dolar lari
Yavuz1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için esraapak yorumu ()Sen 3. 903 den alinca bizde aldik ort 3. 89
Ne yapalim simki
ÇÖL__ASLANI için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için esraapak yorumu ()Siz dolar damisiniz tldemi
Yavuz1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için esraapak yorumu ()Bende aldim. Tl bitti daha alamicam ort 3. 89
Kactan satariz sizce
Dnax için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için esraapak yorumu ()Neyaptiniz. dolar dusuyo
Dnax için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için esraapak yorumu ()dolar damisiniz. Satis icin kaci bekliyorsunuz
Yavuz1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için esraapak yorumu ()Guven bey daha dusuyor
Ortalamayi 3. 89 a dusurdum. Napicam simdi. Hep boyle oluyor 3. 93 gorur mu
guven34 için cevaplandı (yorumu göster)