Üye adı:EsCaPeZB
Kayıt tarihi:9 Aralık 2016
Durum:Bu üyelik site kuralları gereği iptal edilmiştir.
Yorum sayısı:1427
Üye puanı:106
Takipçileri:28
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Bilgisayar hizmetleri
Yaşadığı yer:İstanbul
kan ve kemik tüm insanlarda bulunur...
farklı olan yürek ve niyettir..!
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için EsCaPeZB yorumu ()1216 yı kırarsa 1212 gelir orda destek var...
KAAN_21 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için EsCaPeZB yorumu ()1218, 57 pozlar kapandı dengeledim :))
KAAN_21 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için EsCaPeZB yorumu ()şuan top çevir dikleri yer o alan :)
okty için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için EsCaPeZB yorumu ()1224, 30 diyecektin sanırım :))
KAAN_21 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için EsCaPeZB yorumu ()@daoyou ya da yazdım 3, 7203 ile 3, 739 gibi ara da top çeviri yorlar şuan, 3, 7203 e dikkat et aşşağı baskı yoğun görünüyor...
okty için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için EsCaPeZB yorumu ()1216 yı kırmadığı sürece 1216- 1225 arası top çevir ecekler... kırarsa 1212- 1216 çevirebilirler karar senin dostum geç kaldın bana göre...
okty için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için EsCaPeZB yorumu ()tepeyi gördün dimi ? dip de burasıydı burda top çevir ecekler :)
KAAN_21 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için EsCaPeZB yorumu ()1217, 20 buy verildi :D
okty için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için EsCaPeZB yorumu ()onunla berebar çıkacak ons u bekliyor denge kuruyorlar şuan da bir nevi teraziliyor, ya aşşağı atlayacaklar yada yukarı el ele çıkacaklar...
herii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için EsCaPeZB yorumu ()3, 7203 ile 3, 739 gibi ara da top çeviri yorlar şuan, 3, 7203 e dikkat et aşşağı baskı yoğun görünüyor...
daoyou için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için EsCaPeZB yorumu ()dolar falına baktım 3, 72 kırarsa 3, 62 var :/
okty için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için EsCaPeZB yorumu ()alış yerlerini bi yaz dost
daoyou için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için EsCaPeZB yorumu ()anladım tamam o zaman dikkat et kendine :))
okty için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için EsCaPeZB yorumu ()ah dost ah dinlemedin dolar a gittin...
daoyou için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için EsCaPeZB yorumu ()sen ons da poz açtın mı?
okty için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için EsCaPeZB yorumu ()1216 ya kadar bekliyoruz değmez ise zaten poz u kar da çıkarsın değerse 1216 da alım yapıyoruz orayı da kırarsa 1212 buy
okty için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için EsCaPeZB yorumu ()eur - usd hazır tut buy vericez
okty için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için EsCaPeZB yorumu ()o da güzel :D inşallah tez zamanda kurtarırsın
okty için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için EsCaPeZB yorumu ()amin kar ı gördüm ama tel geldi kapatamadım :D yine görürüz bayrak formasyonu yapıyor şuan git gel git gel
KAAN_21 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için EsCaPeZB yorumu ()ne mutlu sana bol şans :)
KAAN_21 için cevaplandı (yorumu göster)