Üye adı:Esadcan1
Kayıt tarihi:12 Mart 2022
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:11256
Üye puanı:2227
Takipçileri:126
Takip edilen:126
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Ocak 1977
Meslek:Diğer
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
insanlar zaman gibidir...
bu dünyadan sadece gelip geçerler
ve bir daha asla geri gelmezler
kimini umursamazsın
kimini de asla unutmazsın.
Tekrar hatırlamakta fayda var
Piyasada 4 çeşit yatırımcı profili vardır;
1. BOĞALAR: Çıkış yanlısıdırlar ve buna göre pozisyon alırlar
2. AYILAR: Düşüş yanlısıdırlar ve buna göre pozisyon alırlar
3. KOYUNLAR: Bilgileri yoktur ayı veya boğa hareketlerine kanarak pozisyon alırlar
4. KÖPEKBALIKLARI: Teknik ve temel bilgilerine kendilerine özgü hissiyatlarını katarak duruma göre pozisyon alırlar... çok iyi piyasa kokusu alırlar öngörüleri kuvvetlidir ve çoğunlukla kazananlar onlardır.
Acemi bir yatırımcı;
Şartlara uygun temel veya teknik dayanağı zayıf olan boğa veya ayı tuzaklarına düşmemeye dikkat etmelidir. Piyasada alım içinde satım içinde fırsat hiç bitmez... kazanmak için acele etmeden önce kendini yetiştirmeli veya öngörülerinden faydalanabileceği köpekbalığı olduğundan emin olduğu yatırımcılardan faydalanmalıdır.
https://altin.in/_trendline_
Not==sadece katılım hisseleri alıp satıyorum
Takip list
Gram Altın:1 Gram altını var
Puan:3447,75 Nakit puanı var
T. Puan:9702,2543 Gram & Puan birleşimi
Başarı:643. sırada yer alıyor.
Özet:Başarısız
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Esadcan1 yorumu ()Sattiklarimmi kalanlarmi
Deryagol için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Esadcan1 yorumu ()Eyvallah abim cumlemize inşallah
Dumanlı06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Esadcan1 yorumu ()Kotu hisse secmussin demek ki , yoksa p. tesiden beri yükseliş var. Bu hafta ben %6 yükseliş yakaladim
Deryagol için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Esadcan1 yorumu ()Bence sen satarak iyi yapmussin , şuan düşme ihtimali çıkma ihtimalinden fazla bence
Deryagol için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Esadcan1 yorumu ()Ben sabah endex %0.70 yeşilken hemen hemen bütün hisselerimi sattim :)
Deryagol için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Esadcan1 yorumu ()Aha buraya yazıyorum sen alana kadar zor çıkar :)
Deryagol için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Esadcan1 yorumu ()Keşke cikmasaydin milletin umudu sendin , sende sattin artik düşer de düşer :)
Deryagol için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
22 Ayar Bilezik için Esadcan1 yorumu ()Selamun aleykum .
Hocam bu sabah portföyü boşaltım.
Ereğli, Bera, huner hariç hepsini sattim
H_s_Bursa için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Esadcan1 yorumu ()Mesajların yarısı obur tarafta kaldığı için size öyle gelmiş olabilir hocam yoksa ben buradan kimseyi kast etmedim, hem mevzu gram verileri hakkında idi :)
Das_Spek için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Esadcan1 yorumu ()Eyvallah kardeşim seviliyorsun :)
Hakedis2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Esadcan1 yorumu ()Yok hocam kesinlikle öyle bir kastım olmaz
Das_Spek için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Esadcan1 yorumu ()Sıkıntı yok hocam saka yapmıştım :)
YakamoZ35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Esadcan1 yorumu ()Normalde altın sayfasindaydim orda yazıyordum , yeni biri gelip birsafinansin verileriyle millete hava atıyordu . onu yazarken mesajlar buraya düşmüş hakkınızı helal edin :)
@Das_Spek
Hakedis2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Esadcan1 yorumu ()He tamam gelmiş. Bunu bize niye haber etmediniz diyecektim hocam :)
YakamoZ35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Esadcan1 yorumu ()Kardeşim mevzu farklı :)
Hakedis2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Esadcan1 yorumu ()Her bir mesaj bi sayfaya düşüyor.
YakamoZ35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Esadcan1 yorumu ()Bitane düzelttim. Arçelik hakkında yazdım geldi mi mesaj
YakamoZ35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Esadcan1 yorumu ()Eyvallah hocam.
İste aynen o turuncu dediklerinizden iyi bildiniz hocam :)
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Esadcan1 yorumu ()Vaay kardeşime bak :)
TUE_FLU_TU_FLAME için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Esadcan1 yorumu ()Evet var hocam
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)