Üye adı:ES_26_ES
Kayıt tarihi:19 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3416
Üye puanı:204
Takipçileri:10
Takip edilen:39
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ES_26_ES yorumu ()Mobtl sıraya girdik 2 saat oldu sanırım bugün alır
Tatarramazan42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ES_26_ES yorumu ()Teşekkür ediyorum yardımların için sağ ol
Tatarramazan42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ES_26_ES yorumu ()Abim mepet alınabilir mi buralardan
Tatarramazan42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ES_26_ES yorumu ()Mepet alınabilir mi buralardan hocam
Monte_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ES_26_ES yorumu ()Usta orcay bugün de tavan mı?
Yusuf° için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ES_26_ES yorumu ()Demeyle değil gerçekte bı dünya zarar yazıyor
firari4242 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ES_26_ES yorumu ()Endex çıkıyor benim kağıtlarda tık yok Endex düşerken koşar adım iniyor
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ES_26_ES yorumu ()Hangi kağıt hocam
Kupa_Beyi42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ES_26_ES yorumu ()Usta dolar dün akşam 13:20 kusurlere inmişti 13:60 civarına geri döndü neler oluyor acaba
Kupa_Beyi42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ES_26_ES yorumu ()dolar dünkü yerine gelmiş neler oldu
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ES_26_ES yorumu ()Benimkisi yürümeyi geçti koşar adım gidiyor
erke_han için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ES_26_ES yorumu ()Arkadaşlar bana da demişti Allah sana yürü ya kulum dedi borsaya gir dediler o gün bugün hep zarar a yürüyorum
Ubozkus1 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ES_26_ES yorumu ()Bende 6:35 den beri takip ediyorum ama maalesef portföyümde yok
erke_han için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ES_26_ES yorumu ()Abim borsa için olumlu bı haber düşerse bizleri bilgilendiriver
K_Ç_B için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ES_26_ES yorumu ()Nereden döner bu endex?
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ES_26_ES yorumu ()Site de sorun mu var kimse birşey yazmıyor
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ES_26_ES yorumu ()Naten çok güzel benimde taksimdeki değerli yorumculardan Allah hepinizden razı olsun inşallah
Tatarramazan42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ES_26_ES yorumu ()Teşekkür ederim Naten var oda iyi gibi glcvy ben de alabilirim
Tatarramazan42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ES_26_ES yorumu ()Abim Mercan ve Vestel var yarın için tuttuğunuz hisse var mı sepeti genisleteyim
Tatarramazan42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ES_26_ES yorumu ()Vestel hocam ne düşünüyorsunuz
calculator için cevaplandı (yorumu göster)