Üye adı:ES_26_ES
Kayıt tarihi:19 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3416
Üye puanı:204
Takipçileri:10
Takip edilen:39
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ES_26_ES yorumu ()İyi akşamlar ustam soru falan yok sadece hatrini sorayım dedim
Sibiryad_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ES_26_ES yorumu ()Teşekkür ederim sağolun
Hakedis2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ES_26_ES yorumu ()Usta günaydın Ozgyo bakabilirmisiniz
Hakedis2 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ES_26_ES yorumu ()Çok sağol teşekkür ederim ustam Allah senden razı olsun
Sibiryad_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ES_26_ES yorumu ()Ustam yeni gördüm mesajı bugün Hatek e geçtim biraz nakit geldi onlada ozgyo aldım ama bu ozgyo da grup mu var gün içi nasıl hareketler yaptı
Sibiryad_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ES_26_ES yorumu ()Teşekkür ederim ustam
Sibiryad_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ES_26_ES yorumu ()Sanica yi Hatek le değiştirdim usta
Sibiryad_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ES_26_ES yorumu ()Ustam birşeyler bulursam yazarım demiştiniz yakın takibimdesiniz hürmetler
Sibiryad_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ES_26_ES yorumu ()Maalt geliyor tavana
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ES_26_ES yorumu ()Yada yarın sabah Hatek e geçeyim
Sibiryad_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ES_26_ES yorumu ()Snica yi beğendiğini yazmistiniz olsun 33:04 maliyet olmazsa alt pazarda olana gecerim
Sibiryad_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ES_26_ES yorumu ()Ustam hayırlı geceler sekuru bugün kâr la verdim snica ya gectim 33:04 maliyet iyi mi yaptım soramadım da size hayırlısı bakalım
Sibiryad_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ES_26_ES yorumu ()Maalt duruyor mu usta
Hasrüs için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ES_26_ES yorumu ()Maalt hareketlendi usta
Hasrüs için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ES_26_ES yorumu ()Usta turizm hisseleri düşüşte mi
Hasrüs için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ES_26_ES yorumu ()Tamam ustam Allah razı olsun
Sibiryad_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ES_26_ES yorumu ()Senin hedefi 3 usd dediğiniz ona geçeyim mi
Sibiryad_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ES_26_ES yorumu ()Usta ben 19 lu Fiat olanı sordum sanırım siz 8:70 li olan daha önce bana yorumladığınizi söylüyorsunuz
Sibiryad_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ES_26_ES yorumu ()Ustam E olan riskliye döneyim mi
Sibiryad_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ES_26_ES yorumu ()Benimkine de sıra gelecek yakındır herhalde yürümesi
Sibiryad_ için cevaplandı (yorumu göster)